MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Hoi Niels! Mooie foto’s!

Ik ben net even naar het strand gereden na werk, was de laatste werkdag, nu bijna 2 weken vakantie *O*

4E13733A-2AFF-4C5E-9681-F4C3C1E1F5B0.jpeg
292CDD59-3D57-4949-B75F-65A4735B126C.jpeg
 
Hello,

Ik wil een dezer dagen een rondje Noord-Holland doen, maar ben totaal niet bekend daar. Heeft iemand een serieus mooie route liggen voor deze *kuch* Rotterdammer? Mijn idee is om bij Schellingwoude de A10 af te gaan in dan richting Ransdorp, maar verder... Ik wil aan de oostkant van de A9 blijven als het even kan..
 
Shades als je er nog wat aan vast wil knopen, de weg Schellingwoude-Ransdorp-Zunderdorp-Broek in Waterland is een fijn stukje (met een paar fijne overzichtelijke bochten en weinig verkeer), en de dijk vanaf Schellingwoude t/m Monnickendam is ook de moeite waard
 
Oke - ik ga even puzzelen - hoop niet dat er weer veel wegen zijn afgesloten. Hangt een beetje van het wegdek af hoe enthousiast ik die bochten ga nemen - mijn fiets is redelijk fatsig maar dat zien we daar wel :D - Dank
 
Wie gaat er vanavond mee een klein rondje doen? Ik wil rond 19:00 starten vanaf het Fieten tankstation/restaurant De Krokodil bij Krommenie
 
Binnenkort nog een keer heen met Michel en Michel? ;)
(Bij deze rally krijg je een punt per motor van een MF'er, dus dan heb je er meteen 3... en wij ook. :+)
 
Terug
Bovenaan Onderaan