MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Net ff een klein rondje gedaan maar wat is het druk op de weggetjes |(-O-

Was niet ff lekker gassen maar overal
Inhouden en wachten , straks nog maar ff proberen :t
 
Ik ga morgenavond ff rijden maar dat wordt wel een rustig rondje want de ZRX staat nog bij Lemstra. Bak bleek stuk, gaat een duur geintje worden. -O-
Liefst zoek ik zelfs ff een stukje onverhard op, want dat is uiteindelijk toch waar ik de 300 voor heb.
 
Net terug van een rondje Alkmaar, IJmuiden en terug. Het is druk 😅 maar qua weer top!
Goed, beetje wind🌬 op de koop toenemen.
 
Lekker
En nu bbq en bier
 

Bijlagen

  • CDEFF552-61A9-4A3B-92DC-76DC6201BDCB.jpeg
    CDEFF552-61A9-4A3B-92DC-76DC6201BDCB.jpeg
    2,6 MB · Weergaven: 7
Wie gaat er dit weekend nog rijden?

@JCJorien heb je al een nieuwe motor?

Helaas nog niet. Afgelopen vrijdag een rond gemaakt op de MT09 bij radio kootwijk, Pyramide van austerlitz en Kasteel Doorwerth, hele mooie rit kan het iedereen aanraden!
Maar de MT09 vond ik een beetje tegenvallen en had mijn hoop daar wel een beetje op gelegd. :N

Mijn keuze blijft tot nu toe staan bij Kawa z750 of street triple!
 
Ik meld me af voor de rit van 6 juni helaas. Heb namelijk examen de 9de dus ik heb het hele weekend nodig om te leren 🙄

Jammer, Succes met je examen! Gaat jou vriend nog wel mee?


6 juni
Wie gaat mee:
- JCJorien + vriend
- Willem1979
- _terrean
- Evy vriend (?)


Onder voor behoud:
- Artemecion
- Jasper2020 + vriendin.
- Mike0709
- Vlegeltje 🏍💨


Gaat de rit tot op heden nog door?
Mijn vriend schuift aan, hoe staat het met de mensen onder voorbehoud?
Zijn er mensen die voor willen rijden en een leuke route weten?
Spreken we om 1 uur af bij Akersloot?
:}
 
Jeetje en ik maar denken dat ik wel notificaties zou krijgen als er nieuwe posts bij deze topic kwamen :/

Ik wil wel mee 6 juni, alleen kom ik uit mijn nachtdienst dus het blijft even ovb.
Ik kan ook eigenlijk geen uitsluitsel geven tot het verzamelmoment zelf, dus jullie zien me wel verschijnen.. of niet :Y
 
Ik heb zaterdag een rondje gedaan op een 950 Hypermotard, dat is toch een tof fietsie hoor :)
Binnenkort maar is een weekendje huren zo'n ding en overwegen of ik weer is ga overstappen.
 
@JCJorien ik ga sowieso mee zaterdag. Ik kan wel nadenken over een route, maar ik heb geen basecamp en tyre bestaat niet meer. Ik maak zelf routes in mijn tomtom met een paar routepunten. Ik wil best voorrijden, maar ik denk dat we dan een iets hoger tempo dan vorige keer rijden. We reden de vorige keer voor mijn gevoel echt 60 op de 60 km wegen. Als de weg dan vrij is dan mag 80 van mij ook wel zeg maar.
12:00 afspreken ook goed? Geeft net ff wat meer speelruimte w.m.b., wellicht dat er zelfs een terrasje in zit halverwege?
 
Ik laat mijn OVB nog even staan en wacht het weer even af. Zoals ik het nu zie, is het geen denderend weer zaterdag en heb geen zin in een nat pak.
 
Het weer lijkt niet echt mee te werken, evt mogelijkheid om te verplaatsen naar een dag later (zondag 7 juni)?
 
Terug
Bovenaan Onderaan