MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Verdorie ik ga het niet halen.. M'n dochter heeft een kinderfeestje die ik optijd moet ophalen
Mijn excuses bij deze.
Zal me voortaan op het laatst pas aanmelden of onder voorbehoud
 
Het laatste weekend 'stilte' op de Zuiderdijk

Dit argument ook, slechter kan je ze niet bedenken....

"Het is voor ons 200 procent verbetering en bij een weekendafsluiting tussen maart en oktober leveren de motorrijders maar 50 dagen per jaar in: waar hebben we het over?"

Laten we het omdraaien, komen we in die periode alleen in de weekenden, mag jij 125 dagen gebruik maken en wij 50, top deal toch.
 
Ja te sneu inderdaad.
Ik woon zelf niet aan zo'n dijk, dus kan niet eerlijk oordelen.
Maar in de zomer daar met de auto gereden en dan is het ook chaos.
Dan is het echt niet heerlijk rustig ofzo.
Weer eens lekker met 2 maten meten.

Als ze een algeheel verbod willen, dan zou ik dat nog snappen.
Maar dit is een vorm van discriminatie.
Zijn genoeg auto's die meer lawaai maken dan de gemiddelde woon werk motor.

Maar ja, zal wel weer de volgende betutteling worden.....
 
Het is köt, maar gelukkig is het in het weekend met mooi weer toch al niet leuk om over die dijken te rijden...
Met Hemelvaart een paar landmarks bezocht en de Tomtom een kronkelroute van a naar b laten berekenen. Kwamen we op de lekdijk (nee die ligt inderdaad niet in Noord-Holland) uit. Verschrikkelijk! Tering warm, nergens schaduw en niet door kunnen rijden door de drukte. Beter van niet.
 
Het laatste weekend 'stilte' op de Zuiderdijk

Dit argument ook, slechter kan je ze niet bedenken....

"Het is voor ons 200 procent verbetering en bij een weekendafsluiting tussen maart en oktober leveren de motorrijders maar 50 dagen per jaar in: waar hebben we het over?"

Laten we het omdraaien, komen we in die periode alleen in de weekenden, mag jij 125 dagen gebruik maken en wij 50, top deal toch.

We zijn in dit land helemaal gek aan het worden.
Die enkeling of minderheid gaat net zolang lopen klagen totdat het "overgrote" deel benadeeld word.
Los dat ik gelukkig niet groot fan van die dijk ben, vind ik het te idioot voor woorden dat dit zomaar door de gemeente besloten mag worden.|(
 
Oh en ik heb nieuwe dempertjes *O*

IMG-20200926-170648-112.jpg
 
Da's toch ook wat. Ik weet even niet meer wie het was (wel dat het in dit topic was) maar ik wilde niet geloven dat een db-killer veel invloed zou hebben op het vermogen van een machine.

I stand corrected.

Mijn ZRX staat nu bij No Limits in Roden, komt een jetkit in en wordt daarmee goed afgesteld. Vooral omdat ik vind dat 'ie wat sloom op het gas reageert. Ik kom verder niks tekort (bakken koppel, wie heeft pk's nodig jonguh!?).
Hoe dan ook, ik werd gebeld. Ding had op de bank vooraf maar 100pk, vond 'ie wat weinig voor een 1200. Dus nog een run gedaan zonder de db-killer. Scheelt 15pk! Dat had ik ff niet verwacht!

Hoe dan ook, doe toch maar afstellen mét db-killer erin. En dan kan het natuurlijk best eens zo zijn dat het verschil daarna kleiner is. Maar met de standaard afstelling scheelt het toch behoorlijk.
 
Da's toch ook wat. Ik weet even niet meer wie het was (wel dat het in dit topic was) maar ik wilde niet geloven dat een db-killer veel invloed zou hebben op het vermogen van een machine.

I stand corrected.

Mijn ZRX staat nu bij No Limits in Roden, komt een jetkit in en wordt daarmee goed afgesteld. Vooral omdat ik vind dat 'ie wat sloom op het gas reageert. Ik kom verder niks tekort (bakken koppel, wie heeft pk's nodig jonguh!?).
Hoe dan ook, ik werd gebeld. Ding had op de bank vooraf maar 100pk, vond 'ie wat weinig voor een 1200. Dus nog een run gedaan zonder de db-killer. Scheelt 15pk! Dat had ik ff niet verwacht!

Hoe dan ook, doe toch maar afstellen mét db-killer erin. En dan kan het natuurlijk best eens zo zijn dat het verschil daarna kleiner is. Maar met de standaard afstelling scheelt het toch behoorlijk.
Een ZRX1200 met 100pk? Oke dan. Ik dacht werkelijk dat die veel meer hadden..... Valt mijn Versys 1050 met 120pk nog wel mee :-)
 
Mja hij loopt ook niet zoals zou moeten. Ik laat hem natuurlijk niet voor niks afstellen.
 
Hey,
Ik heb net m'n rijbewijs gehaald*O*. En nu heb ik een leuke motor bij Nine motors in Hoogwoud zien staan. Nu vroeg ik me af of misschien iemand hier ervaring met Nine motors heeft?
 
Welke is het? Ik ben er geweest en heb proefgereden op 3 Hornets. Dat was wel 5 maanden terug. De verkoper lijkt mij heel aardig en eerlijk, maar het is wel gewoon een handelaar, geen monteur ofzo. Dus what you see is what you get.

Ik heb overigens een Hornet gekocht, maar niet bij hem.
 
Hoi Dennis! Gefeliciteerd met je rijbewijs!
Ik zou je motor niet uit de verzekering halen. De afgelopen jaren was de winter zo mild dat je daar spijt van gaat krijgen. ;)
 
Hoi Dennis! Gefeliciteerd met je rijbewijs!
Ik zou je motor niet uit de verzekering halen. De afgelopen jaren was de winter zo mild dat je daar spijt van gaat krijgen. ;)
Hoi :W bedankt!
Thnx voor de tip.
Was sowieso niet van plan mijn verzekering op te zeggen, puur voor de mogelijke diefstal.
 
Hoi Dennis! Gefeliciteerd met je rijbewijs!
Ik zou je motor niet uit de verzekering halen. De afgelopen jaren was de winter zo mild dat je daar spijt van gaat krijgen. ;)

Als ik bel is hij direct weer verzekerd ? Mijne gaat er 1 deze weken gewoon af.
Althans verlaag hem naar basis met alleen diefstal erin. :)
 
Zo simpel? Dan heb ik niets gezegd. Ik haal mijn motoren niet uit de verzekering voor de winter. Rijd gewoon lekker door.
 
Terug
Bovenaan Onderaan