MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Hoop dat er nog even echt zo'n mooie herfstdag komt op een zondag, 10-15 graden, zonnetje, blauwe lucht.
Dan stap ik nog even op, zeker nu weer alle sport eruit is gehaald.
Was gister wat mij betreft wat te wisselvallig
 
Hoi Dennis! Gefeliciteerd met je rijbewijs!
Ik zou je motor niet uit de verzekering halen. De afgelopen jaren was de winter zo mild dat je daar spijt van gaat krijgen. ;)
Ik zou hem sowieso niet uit de verzekering halen. Volgens mij ben je dan strafbaar. De wegenbelasting kan wel geschorst worden.
 
Zaols eerder gemeld, hou de machine gewoon in de verzekering. Maar ieder zijn ding;)

Afgelopen zaterdag ook nog gereden, ze waren bezig met de bieten oogst volgens mij, kwam genoeg klei en modder tegen richting Beemster :')

Ach, lekker rustig tuffen, jammer dat alles alleen onder het zand zit waaronder ikzelf omdat ik ingehaald werd door een auto.. fantastisch :+

Misschien a.s. zaterdag nog even een rondje doen :]
 
Laatst bewerkt:
Verzekering en wegenbelasting zijn 2 aparte dingen he. Als je een motorvoertuig op je naam heb staan moet ie verzekerd zijn. Ook in de winter. De wegenbelasting kun je schorsen in de winter, de verzekering niet. Misschien is die dan wel goedkoper maar helemaal weg kan niet.
 
Verzekering en wegenbelasting zijn 2 aparte dingen he. Als je een motorvoertuig op je naam heb staan moet ie verzekerd zijn. Ook in de winter. De wegenbelasting kun je schorsen in de winter, de verzekering niet. Misschien is die dan wel goedkoper maar helemaal weg kan niet.
Wat houd dan die winterstop van de verzekering in volgens jouw
 
Als hij binnen blijft staan kan je gewoon de verzekering schorsen,heb je de rdw niet voor nodig
Als je de WA verzekering tijdelijk stop zet, moet je het kenteken ook tijdelijk schorsen bij de RDW. Doe je dat niet, dan krijg je automatisch een boete. Het maakt niet uit dat je motor in de schuur staat.
 
Als je de WA verzekering tijdelijk stop zet, moet je het kenteken ook tijdelijk schorsen bij de RDW. Doe je dat niet, dan krijg je automatisch een boete. Het maakt niet uit dat je motor in de schuur staat.
Nou daar geloof ik niks van,want ik heb mijn harley altijd ,s,winters geschort
 
Terug
Bovenaan Onderaan