MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Dan kun je beter volgens het D systeem rijden.

Ik vindt dat alleen niks.
Gaat altijd goed en georganiseerd, saai dus :P
 
Geloof me: in grote(re) groepen waarin ervaren en niet-ervaren mensen door elkaar rijden kun je het beste het follow up systeem rijden, ondanks dat het misschien saai is. Of je moet 2 groepen maken, de 'snelle' en de tour groep.
 
Paar keer met grote groepen gereden. Ervaren en niet ervaren rijders, alles door elkaar heen. Ging allemaal prima en relaxt. Supersport, tour en naked; alles kwam zo'n beetje voorbij. Zolang je niet onderling inhaalt, het mannetje of vrouwtje wil zijn en de ander respecteert is er weinig aan de hand 🙌
 
Is er animo voor een motorrit op 23 mei om 14.00 uur? :]
Verzamelplek: Shell Alkmaar
Als iemand het leuk vind om voor te rijden en een leuke route kent.. altijd goed! *O*

Noteer je naam als je mee gaat *O*
* JCJorien + Oscar
* Willem1979
* Jean2Cilinder
* Bueno
* Evy + Thijs
* Mike
* Wouter
* Rentenier
* Hansss
* Brolli21
*
*
*
Gezien de hoeveelheid mensen die lijken te komen,is het niet een verstandig idee om te verzamelen bij McDonalds of KFC in Alkmaar? Daar is wat meer ruimte.
 
Ik ga mee!

Noteer je naam als je mee gaat *O*
* JCJorien + Oscar
* Willem1979
* Jean2Cilinder
* Bueno
* Evy + Thijs
* Mike
* Wouter
* Rentenier
* Hansss
* Brolli21
*VlegelS
*
 
Laatst bewerkt:
Gezien de hoeveelheid mensen die lijken te komen,is het niet een verstandig idee om te verzamelen bij McDonalds of KFC in Alkmaar? Daar is wat meer ruimte.
Dat kan ook hoor! Goed idee! 👍 Als de rest het ook goed vind, anders horen we het wel ;)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon rustig aan, rij je eigen tempo, laat je niet opjagen.
Als we merken dat er rijders achterblijven, passen we het tempo aan, of wachten op de kruising aan het eind van de weg tot iedereen weer in zicht is.

Tis een plezier rit, Dit is de eerste keer dat heel veel mensen die elkaar nog niet kennen samen gaan rijden, dus dat wordt even aanvoelen en bekend worden met hoe iedereen rijd.
Voor degene die een communicatie set in de helm hebben.
Download even het appje helmchat.
met deze app kun je heel eenvoudig met elkaar verbinden, ik zal even een groep aanmaken waar dan iedereen zich kan aanmelden.
Kan handig zijn voor noodzakelijke of leuke onderlinge communicatie.

hier de juiste aangepaste route
Vorig jaar hebben we met de helft van deze groep al een paar ritjes gemaakt. Dit ging prima, ondanks we elkaar niet zo goed kennen. Leuke groep, maar nieuwe namen erbij, altijd goed! :}
Betreft de route, ik zal ook eens kijken of ik hem op mijn Garmin kan zetten om even te rijden. Top dat je al wat heb neergezet.
Wil jij dan ook voor rijden? Ik ben niet zo'n voorrijder. Als het moet doe ik het hoor.. maar ik kan niet garanderen dat ik de juiste route rij, dus dan is het een combinatie van improviseren! _O-..

Nu duimen op mooi weer! :+
23 mei; 14.00 uur
Verzamelplaats: MC drive Oost bij Boekelmeer
Noteer je naam als je mee gaat *O*
* JCJorien + Oscar
* Willem1979
* Jean2Cilinder
* Bueno
* Evy + Thijs
* Mike
* Wouter
* Rentenier
* Hansss
* Brolli21
*VlegelS
* VictorJK
*
*
*
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar hebben we met de helft van deze groep al een paar ritjes gemaakt. Dit ging prima, ondanks we elkaar niet zo goed kennen. Leuke groep, maar nieuwe namen erbij, altijd goed! :}
Betreft de route, ik zal ook eens kijken of ik hem op mijn Garmin kan zetten om even te rijden. Top dat je al wat heb neergezet.
Wil jij dan ook voor rijden? Ik ben niet zo'n voorrijder. Als het moet doe ik het hoor.. maar ik kan niet garanderen dat ik de juiste route rij, dus dan is het een combinatie van improviseren! _O-..

Nu duimen op mooi weer! :+
Geen probleem ik rij wel voor, vrijdag circuit training gehad, dus dat moet lukken O-)
Voor degenen die dat kunnen, wellicht 1/2 uurtje vroeger komen, hebben we allemaal even tijd om bij een bakkie ons even voor te stellen.
 
Mc drive diamantweg boekelermeer dan maar doen goed idee
Dit is voor mij,vanuit Obdam,ook een stuk makkelijker aan te rijden.
Voor degenen die dat kunnen, wellicht 1/2 uurtje vroeger komen, hebben we allemaal even tijd om bij een bakkie ons even voor te stellen.
Dit was is sowieso van plan,aankomen en meteen weer wegrijden is leuk,maar mensen leren kennen is natuurlijk veel leuker.
 
Maybe dat ik ook kom. Motor (999s) is nog niet klaar (al 8 maanden bezig van tijd tot tijd) ...
Nou doorwerken dan, we willen die 999s heel graag bewonderen en beluisteren.
En als beloning mag jij voorrijden, wel kans dat ik er vlak achterhang om van je uitlaat geluid te genieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan