MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

En na jaren stil te zijn geweest op het forum.. tadaa, ben ik weer :)

Dikkie, inmiddels 30 jaar jong, rijd met een yamaha XJ900s Diversion vanuit Den Helder. Tegenwoordig zelfs al een helm voor de vrouw gekocht en aan het leren rijden met iemand achterop.
 
Nog geen lid, wel bezwaarschrift ondertekend uiteraard!

Stelletje azijn zeikerds, ken meerdere mensen die in Venhuizen / Hem / Wijdenes wonen, allemaal zelfde mening dat het reuze meevalt (ook die vlak langs de dijk wonen).

Momenteel gewoon de ritjes doordeweeks plannen als ik daar weer eens wil rijen en niet in weekend, maar blijft klote dat je zelf niet de vrijheid hebt.
 
Heb genoten van de races. Was wel warm soms haha.


Ook geslaagd voor een lekkere foute cabrio afgelopen weekend. Had er inmiddels 5 bekeken..en ze waren of rot..of gaar en slecht onderhouden.
Dus als je dit gevaar ziet rond alkmaar ..

Bekijk bijlage 1649676
Weinig golfjes 3 die geen rotte plekken hebben :X
En veel vind je pas als je het kunststof weg haalt :X

Op het oog ziet deze er nog zeer netjes uit!
 
Nog geen lid, wel bezwaarschrift ondertekend uiteraard!

Stelletje azijn zeikerds, ken meerdere mensen die in Venhuizen / Hem / Wijdenes wonen, allemaal zelfde mening dat het reuze meevalt (ook die vlak langs de dijk wonen).

Momenteel gewoon de ritjes doordeweeks plannen als ik daar weer eens wil rijen en niet in weekend, maar blijft klote dat je zelf niet de vrijheid hebt.
Ze maken zich er pittig hard voor (en niet alleen daarvoor uiteraard). Tegenwoordig kost een jaar lidmaatschap je maar 16,50. Alle beetjes helpen, niewaar? ;)

Aan de andere kant rijd ik sowieso ook liever door de week (en 's avonds) omdat het mij in het weekend veel te druk op de weg is, zeker op mooie dagen.
 
Nog geen lid, wel bezwaarschrift ondertekend uiteraard!

Stelletje azijn zeikerds, ken meerdere mensen die in Venhuizen / Hem / Wijdenes wonen, allemaal zelfde mening dat het reuze meevalt (ook die vlak langs de dijk wonen).

Momenteel gewoon de ritjes doordeweeks plannen als ik daar weer eens wil rijen en niet in weekend, maar blijft klote dat je zelf niet de vrijheid hebt.
Alles is relatief. Als je zelf een (herrie)motor hebt denk je dat alles wel meevalt. Heb je niets met motoren dan gaat elk motorgeluid je irriteren. Daarnaast is NL ondertussen aardig vol aan het raken dus steeds meer mensen hebben last van andere mensen.

Wat ook zeker niet meewerkt zijn de merkclubjes van auto's en motoren die in groepen langs denderen. Ook de auto's met de radio op standje 100. Harley rijders die geen leuke middag hebben gehad als ze geen voetgangers de stuipen op het lijf hebben gejaagd met die open uitlaten. Kortom, ik denk wel dat ze een punt hebben.
 
Laatst bewerkt:
Alles is relatief. Als je zelf een (herrie)motor hebt denk je dat alles wel meevalt. Heb je niets met motoren dan gaat elk motorgeluid je irriteren. Daarnaast is NL ondertussen aardig vol aan het raken dus steeds meer mensen hebben last van andere mensen.

Wat ook zeker niet meewerkt zijn de merkclubjes van auto's en motoren die in groepen langs denderen. Ook de auto's met de radio op standje 100. Harley rijders die geen leuke middag hebben gehad als ze geen voetgangers de stuipen op het lijf hebben gejaagd met die open uitlaten. Kortom, ik denk wel dat ze een punt hebben.
Oh dat zal zeker, alleen laat elkaar genieten en laat elkaar leven.
Zo zal er gerust overlast ervaren worden, dan moet daar op gecontroleerd worden op herrie pijpen enz.
Als alles aan de normen voldoet, ja sorry, dan ben je in mijn ogen gewoon een kansloze klager.
Volgens mij heb ik het hier al eerder gepost, als je aangeeft oorsuizen van de motoren te hebben die over de dijk rijden......... best kansloos niet.

En met kerst zeker alle kerstmarkten afgaan want dat is zo super gezellig en thuis is het stil, blijf dan ook lekker in je huisje aan de dijk zitten.

Maargoed, lekker op de doordeweekse avondjes over de dijk rijden:]
 
Nee geen rot. nergens..ook niet achter kunststof.
LOgisch..nieuwe dorpels, voorschermen en achterplaten ingelast.
Zo, ja, dan hebben ze er wel werk van gemaakt:}

De laatste die ik had opgehaald had behoorlijk rotte plekken in de achterwielkasten, kopse kanten van de dorpels (voor en achter), dorpel bestuurderskant, en de hechtpunten van de ophangpunten van voorschokkers aan binnenschermen.
Is weer flink wat blikwerk en lasdraad in gegaan O-)
 
Oh dat zal zeker, alleen laat elkaar genieten en laat elkaar leven.
Zo zal er gerust overlast ervaren worden, dan moet daar op gecontroleerd worden op herrie pijpen enz.
Als alles aan de normen voldoet, ja sorry, dan ben je in mijn ogen gewoon een kansloze klager.
Volgens mij heb ik het hier al eerder gepost, als je aangeeft oorsuizen van de motoren te hebben die over de dijk rijden......... best kansloos niet.

En met kerst zeker alle kerstmarkten afgaan want dat is zo super gezellig en thuis is het stil, blijf dan ook lekker in je huisje aan de dijk zitten.

Maargoed, lekker op de doordeweekse avondjes over de dijk rijden:]
Controleren op herrie is bijna niet te doen. Dan moeten ze iedere motor staande houden en daar hebben ze gewoon geen tijd voor, iets met prioriteiten stellen. Ander probleem is dat iedere motor een eigen toelating heeft qua geluid bij een bepaald toerental in NL. Hopeloos ingewikkeld om te controleren. Makkelijker te controleren is om een max. geluidsniveau toe te laten op de weg. Geluidspaal langs de weg en flitsen maar, dan zal het gauw over zijn :P
 
Controleren op herrie is bijna niet te doen. Dan moeten ze iedere motor staande houden en daar hebben ze gewoon geen tijd voor, iets met prioriteiten stellen. Ander probleem is dat iedere motor een eigen toelating heeft qua geluid bij een bepaald toerental in NL. Hopeloos ingewikkeld om te controleren. Makkelijker te controleren is om een max. geluidsniveau toe te laten op de weg. Geluidspaal langs de weg en flitsen maar, dan zal het gauw over zijn :P
net als in Tirol?

daar kan een R1 die in 2009 nog van de band rolde met standaard dempers nu niet meer rond rijden.

dat sommige teveel geluid maken is een feit, maar het wordt zeer overtrokken.
dat meer dan 80% van de mensen thuis zat tijdens de corona heeft ons motor rijders niet echt geholpen.

en hans, je wordt oud:+
 
net als in Tirol?

daar kan een R1 die in 2009 nog van de band rolde met standaard dempers nu niet meer rond rijden.

dat sommige teveel geluid maken is een feit, maar het wordt zeer overtrokken.
dat meer dan 80% van de mensen thuis zat tijdens de corona heeft ons motor rijders niet echt geholpen.

en hans, je wordt oud:+
Denk dat het voor niets goed is.
Je kan het NHD of RTVNH niet meer openen of er staat wel weer een nieuws item over klagende bewoners over
- trekkers door de straat
- vrachtauto's door de straat
- bouwput voor het huis
- afsluitdijk
- tata steel
- motorrijders
- viskar voor de deur ik wil dat niet
- speeltuin is te groot geworden, constant dat gekrijs van kinderen

Deze lijst kan nog heel lang worden, ga genieten van het leven en laat anderen genieten.
 
Jullie kunnen mij vanavond waarschijnlijk ook spotten, net terug van vakantie met dochter- en vrouwlief, en het kriebelt om nog even op de motor te stappen straks
 
Was het leuk? Waar was je.

Ik moet nog weekje wachten. Vlieg dan naar bologna en erna met trein naar rimini. Bedoeling is de ducati fabriek en museum. Maar of het nog kan rond die tijd....

Ooh nice! Italië... bezoek je daar ook nog circuits? Imola, Mugello? Wat ligt daar in de buurt? Lekker eten, prachtig land... Ben jaloers!

Wij waren gewoon in Nederland, in Friesland. Mijn ouders waren 50 jaar getrouwd en mijn zus uit Parijs was over met haar kinderen, dus was mooi familieweekje, en mooi weer bovendien.
 
Kom langs imola ja.
Mugello is verderop..net als dorpje van Rossi. Zit dichterbij san Marino.
Maar das niet mn doel hoor. Dagje bologna vanwege ducati. En voor de rest ben ik strandfan. En zit 50 meter van het hoofdstrand af. Dus bakken :Y
En kom voor de wijn, eten en mooie vrouwen 😜.
 
net als in Tirol?

daar kan een R1 die in 2009 nog van de band rolde met standaard dempers nu niet meer rond rijden.

dat sommige teveel geluid maken is een feit, maar het wordt zeer overtrokken.
dat meer dan 80% van de mensen thuis zat tijdens de corona heeft ons motor rijders niet echt geholpen.

en hans, je wordt oud:+

Is dat een belofte? :P
 
:W

Er is nog leven hier!
Ik dacht nadat ik vandaag, voor het eerst sinds 2018, een rondje op de motor gemaakt heb, laat ik hier ook eens spieken :')

How's life?
 
Terug
Bovenaan Onderaan