MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

Sorry, zie dat het niet in me eerdere post staat.
maar heb je wel de pro aangeschaft voor 9.99 per jaar?
dat moet wel anders doet zeker de helft van de app het niet inderdaad.
2 maten hebben vlak voor onze trip de pro voor 1 maand gratis gedownload en we konden zo alle gemaakte routes naar hun telefoon versturen met bleutooth.
werkt helemaal super.

heb ze gecheckt op weekend afsluitingen en daar wat aangepast.
verder foutlose routes gereden zonder eenrichtingsverkeer of wegen met een rijverbod, steegjes enz.
 
Iemand nog interesse in een prachtige motormover? Staat hier in de garage en wordt gewoon niet meer gebruikt. Topding. Achterwiel erin zetten en zwenken maar. Hij is in breedte verstelbaar dus voor elke motor(band) passend te maken.

GetAttachmentThumbnail
 
Goedemorgen,
Na jaren van afwezigheid maar weer een MF account aangemaakt.
Mijn huidige motor: Suzuki bandit GSF600 MK1.
Woonplaats: Hoorn

Rij graag samen met mijn vader of mijn vriendin @sGSXF , sinds kort ook haar rijbewijs dus lekker samen toeren op haar GSX600f. Zelfde motorblok 😬

Eens kijken of er hier nog wat gezelligheid in de buurt is 😎
Groeten Freddy
 

Bijlagen

  • 20210925_150723.jpg
    20210925_150723.jpg
    292,4 KB · Weergaven: 11
Iemand nog interesse in een prachtige motormover? Staat hier in de garage en wordt gewoon niet meer gebruikt. Topding. Achterwiel erin zetten en zwenken maar. Hij is in breedte verstelbaar dus voor elke motor(band) passend te maken.

GetAttachmentThumbnail
hoi Giel0,

wil hem wel van je overnemen👍🏼
waar kan ik hem oppikken?
wat je er voor wilt hebben komen we wel uit.

groet Roel
 
Vanmorgen toch nog even lekker kunnen rijden. Was wel fris in het leer maar ging wel prima. Duurde ook wel even voordat de duc aansloeg maar na een keer of 8 ging ie top. Even lekker uitgewaaid voordat het ging regenen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan