MF Landmark rally 2015 Veluwezoom en Achterhoek

;( ;(

Vreselijk bericht, altijd weer.
Ik wens iedereen die Gerrit gekend heeft heel veel sterkte toe met dit grote verlies.
Gerrit, heel veel mooie kilometers toegewenst in de " motor hemel "

'(
 
Heb in voorgaande jaren het podium nog met Gerrit mogen delen.
Daarnaast was het altijd een plezier om met Gerrit landmarks te bezoeken of andere ritten te rijden. Natuurlijk om de tips die hij altijd wist te geven, maar ook vanwege zijn vrolijkheid, de prachtige verhalen die altijd langs kwamen en de aandacht dat hij iedereen, ook bij grote groepen, wist te geven.
Je gaat gemist worden ;(

Mooi initiatief om vanuit de rally een bloemstuk te geven. :}
 
Zondagavond is het condoleren ,we kunnen als groep van de Landmarkkrijders samegaan voor degene die dat wil ,vanwege de drukte lijkt het ons beter om samen te komen om 19.00 uur bij de Jumbo in Zelhem en vandaar is het een klein stukje lopen naar Dennenlust .
 
Laatst bewerkt:
Ik kom vandaag terug van vakantie, en zie wat er maandag met Gerrit is gebeurd. Vorig seizoen van de Landmarkralley heb ik hem verschillende keren meegemaakt. Hij zorgde altijd voor een vrolijke noot. Dit jaar moesten we zijn aanwezigheid bij de landmarken al missen, en nu dit vreselijke ongeval.
Heel veel sterkte voor zijn nabestaanden en verder iedereen die hem gekend heeft.
 
Het was een hele indrukwekkende rit.
En Gerrit heeft het wel voor elkaar gekregen bij zijn laatste rit toch half Zelhem vast staan
 
Wow, telde ik nou echt 88 motoren? Indrukwekkende opkomst!
 
Goedemorgen,ik ben inmiddels bij gekomen van de indrukkende en emotionele laatste rit van Gerrit aka De Peppel en waarschijnlijk van boven ( zitten op een terras) mee heeft gekeken hoe hij nog een keer Zelhem op stelten kon zetten en denk dat het hem is gelukt,zeker na de verschillende verhalen van mensen uit Zelhem die langs de wegen stonden.

Ook gaat alle lof naar Otto Duursma (ex politie agent en voorzitter van de ZAMC) en de toerleden van de ZAMC voor het perfect regelen van zijn laatste rit.
Ook de agenten & agenten in opleiding die tijdens de begeleiding aanwezig waren verdienen een compliment voor het zeer goed regelen van het verkeer zodat de rit vloeiend verliep.

Inmiddels hebben we hier thuis de 2 films van mijn dochter bekeken en om alle speculaties uit de wereld te helpen over hoeveel motoren er waren , het aantal van 100 is al rond gegaan,het waren er 91 inclusief de 2 motoragenten en das is een opkomst die denk ik bijna niemand had verwacht,ik zeker niet.

Inmiddels heb ik al 4 films gekregen die mijn dochter en ik gaan gebruiken als eerbetoon aan Gerrit en die dan ten zijner tijd aan Diana en Timon overhandigen.
En er waren een aantal mensen die tijdens het rijden ( al vanaf de Mac) hebben gefilmd,die Films zou ik graag ontvangen,foto's zijn ook welkom.

Denk dat het makkelijkst gaat via een download site waar ik ze dan vanaf kan halen,je kan de link ervan via een PB sturen of naar het volgende mailadres;

w.siebelink4@gmail.com.
 
Hallo landmarkrijders,

er is heden morgen een mail verzonden over een meeting op a.s. zondag. Mocht je deze niet ontvangen hebben laat mij dat dan even weten. Heb je hem wel ontvangen laat dan weten als je komt!

groet, (Hertog) Jan.
 
Als niet Gelderlander breek ik in op jullie landmarktopic. Voor het korte noem ik jullie rally maar even de Gelderse :+

Als er in 2016 geen Gelderse landmark gehouden wordt of parallel daaraan en je wil eens over de grens van Gelderland rijden moet je hier kijken:

Landmarkrally 2016, de introductie

Verschillende deelnemers aan de Gelderse landmarkrally kennen mij al van eerdere versies van de Oude Brikken Landmarkrally 2010, 2012 of 2014 of van de jacht op de petfles :]

Dit keer organiseer ik deze versie :Y
 
Ik denk en hoop natuurlijk dat HertogJanJ weer de tijd heeft om ons weer alle kanten van de regio te laten verkennen.
En ik ga dit jaar ook de Rally van Jaap43 er bij naast proberen.
Zie ik ook iets meer van Nederland.
Volgend jaar maar een Europese ;) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan