MF Lelystad - Opnieuw in leven geblazen!

MrCage

Die hard MF'er
31 mrt 2011
664
3
Lelystad
:] Welkom bij het Lelystad Topic! :]
(opnieuw in leven geblazen sinds 22/03/2015! *O*)

LelystadGeeftLucht2.gif
Hét topic voor iedereen die in Lelystad en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt!!




*O* AGENDA *O*

Meet en greet! Datum : Als het droog en zonnig is -O-

Heb je een ritje? Gooi het in de groep en bekijk de animo! :]



Wie wat waar..?
MrCage - Kawasaki Z750R 2012​

Flip - Suzuki TL1000S


G-Jo - Suzuki SV1000S
10993075_10205054857904487_4332534090569445866_n.jpg


Dave Nada - Streetfighter R1 2004
full

Blue-Eyes - Suzuki GSX-750-R K7
suzuki118.JPG

Duc88 - Ducati 999sK7
j7pzsp.jpg


Wil je ook in de OP? Introduceer jezelf met een leuke foto! :W
 
Laatst bewerkt:
Zooooo Lelyrijders :W

Ik dacht dat het wel is tijd werd voor een eigen topic, ik hoop dat er wat animo voor is en dat we gezellige ritjes kunnen plannen.

Ik zal eerst beginnen met mijzelf voor te stellen :9.

Ik ben Michiel, bijna 20 jaar en nu 1 jaar in het bezit van mijn kostbare A'tje.
Ik volg momenteel de opleiding Media Management MBO4 in Hilversum, daarbij loop ik nu Stage bij Talpa en werk ik indien mogelijk nog bij La Place Bataviastad! :z
Kom oorspronkelijk niet uit Lelystad maar uit Houten, zat daar bij een topic maar vind het wel leuk om ook motorrijders hier in de omgeving te ontmoeten voor af en toe een ritje :].

Jong oud? Maakt toch niks uit! We hebben allemaal dezelfde hobby en dat is motorrijden *O*
 
Goh , vlgns mij stel jij je hier beter voor dan in een ander regio topic..

Weet je al leuke route's in de regio ?

ps.[me="Bas600"]vind het wel jammer dat de OP layout niet helemaal zelf bedacht is ;) [/me]
pps. waar zijn de copy rechten van de foto gebleven ? :+
 
Laatst bewerkt:
Goh , vlgns mij stel jij je hier beter voor dan in een ander regio topic..

Weet je al leuke route's in de regio ?

ps.[me="Bas600"]vind het wel jammer dat de OP layout niet helemaal zelf bedacht is ;) [/me]
pps. waar zijn de copy rechten van de foto gebleven ? :+
Haha, de foto is gemaakt door robin :p
 
niet echt druk hier he...? Dacht dat er wel meer animo zou zijn eigenlijk; zijn toch zat motorrijders in Lelystad...
 
Goedemorgen :W,

hier een rijdster uit de omgeving lelystad.
Ik denk dat de meeste wellicht in het flevoland topic zitten heb je daar ook al ff gekeken?

Maar eh als je leuke routes hebt om te rijden in lelystad hoor ik het graag :P want ik heb het idee dat hier in de buurt weinig leuke routes te vinden zijn.
 
Nou ja, ik woon eigenlijk pas net in Lelystad, dus routes...hmm, dat wordt m met mij nog niet echt geloof ik. Tenminste, niet als je ook nog een keer thuis wilt komen...
Zal idd ff in het Flevotopic kijken, daar is misschien meer leven.
 
Zit zelf voornamelijk in het kbh topic. Maar doorgaans rijden we weinig in almere en lelystad omdat je daar gewoon niet echt routes hebt ;) allemaal vrij recht toe recht aan.
 
Laatst bewerkt:
Aaah ok.
Ik rij vooral op de Moto Guzzi V7 sport, maar de teller staat nu nog op 9km... :-( Hoop dat het gauw zomer wordt :-P
Maar, opvallen doe ik zeker met die motor, dus dat kan niet missen. En anders zorgt de herrie wel voor genoeg aandacht.
 
Aaah ok.
Ik rij vooral op de Moto Guzzi V7 sport, maar de teller staat nu nog op 9km... :-( Hoop dat het gauw zomer wordt :-P
Maar, opvallen doe ik zeker met die motor, dus dat kan niet missen. En anders zorgt de herrie wel voor genoeg aandacht.

Nice, zit er al wel een mf sticker op? :P
Gister was het op zich wel lekker weer heb mijn eerste ritje al weer achter de boeg :]

Zo kunnen jullie mij trouwens spotten :)
full
 
Laatst bewerkt:
Gisteren was vrij aardig idd, heb getwijfeld, maar verder dan het starten van de motor ben ik niet gekomen :-P

MF-sticker gaat er niet op komen eigenlijk, ben niet zo van dat soort dingen eigenlijk...
 
Gisteren was vrij aardig idd, heb getwijfeld, maar verder dan het starten van de motor ben ik niet gekomen :-P

MF-sticker gaat er niet op komen eigenlijk, ben niet zo van dat soort dingen eigenlijk...

Zonde was echt goed weer om ff te rijden.
 
Maar eh als je leuke routes hebt om te rijden in lelystad hoor ik het graag want ik heb het idee dat hier in de buurt weinig leuke routes te vinden zijn.
dell.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan