MF logo laten inbranden in motorkenteken

edwardd

MF'er
5 apr 2004
131
0
Zaamslag
Ik heb vandaag nog een vraagje over het kenteken gesteld bij het RDW. Of het mogelijk zou zijn om het MF logo laten in te branden op de Motorkentekenplaat. Ik wacht nog op antwoord, maar gaat er vanuit dat het niet mogelijk is. (Anders zouden er ook wel of geen stikkers verkocht worden via dit forum. Zie ook: MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen)

Als het wel zou mogen zou je blanco kentekenplaten kunnen inkopen & laten maken bij een kentekenplaatfabriek. En dan via dit forum je blanco kentekenplaat bij een bedrijfje kunnen laten instansen op vertoon van je oude. Ik wacht wel het antwoord af en laat je weten wat de reactie van het RDW is.

Als er andere MF-ers zijn die het antwoord weten, post dan dan je reactie hieronder.

Ik heb vandaag nog een vraagje over het kenteken gesteld bij het RDW. Of het mogelijk zou zijn om het MF logo laten in te branden op de Motorkentekenplaat. Ik wacht nog op antwoord, maar gaat er vanuit dat het niet mogelijk is. (Anders zouden er ook wel of geen stikkers verkocht worden via dit forum. Zie ook: MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen)

Als het wel zou mogen zou je blanco kentekenplaten kunnen inkopen & laten maken bij een kentekenplaatfabriek. En dan via dit forum je blanco kentekenplaat bij een bedrijfje kunnen laten instansen op vertoon van je oude. Ik wacht wel het antwoord af en laat je weten wat de reactie van het RDW is.

Als er andere MF-ers zijn die het antwoord weten, post dan dan je reactie hieronder.
nou ik weet wel zeker dat het niet mag
hoe het kenteken er uit moet zien is wettelijk bepaald
dus mag het niet
je kentekenplaat is een onderdeel van je kenteken bewijs
dit is staatseigendom en elke verandering maakt het ongeldig
en een ongeldige kentekenplaat is fraude

Ten eerste is het lak.
En ten tweede is het vragen naar de alom bekende weg. Lees daarover de diverse onderwerpen hier op het forum maar eens. Daar hebben Baksteen en consorten al duidelijk uitgelegd aan welke voorwaarden een kentekenplaat moet voldoen. Wettelijk wel te verstaan. Het is een beetje naief om dan nu te denken dat jij met zo'n vraagje de wetgever kunt bewegen tot het veranderen van die regelgeving. Keep on dreaming. Want waar is het einde dan? Nu hebben we kentekenplaathouder al die vrolijk door elke dealer wordt misbruikt om reclame te maken. Dan zouden ze dat ook straks direct op plaat zelf kunnen gaan doen :+ . Dacht het niet dus.

Al met al denk een zeer ondoordachte actie en daarmee is dit ook direct een overbodig topic.

[Reactie op Iron Horse]

Tja, het is altijd te proberen, en heb ik ook aan het begin gesuggereerd dat ik er niet op reken dat het ook mag. Dat kon je ook lezen in mijn verhaal. dus als dit idd niet mag is dat nog niet jammer omdat ik dan gewoon maar de stikkers gebruik.

Had ik ook goed gelezen, maar dan wist je dus al voor je begon dat het niks worden zal. :+

En blijf maar gewoon plakken, kan je hem er in geval ze moeilijk doen ook ff afhalen. Moet je alleen weer een nieuwe bestellen. Goed voor de clubkas :X

[Reactie op Iron Horse]

Tja, het is altijd te proberen, en heb ik ook aan het begin gesuggereerd dat ik er niet op reken dat het ook mag. Dat kon je ook lezen in mijn verhaal. dus als dit idd niet mag is dat nog niet jammer omdat ik dan gewoon maar de stikkers gebruik.
Slapende honden wakker maken :?

er loopt een hele procedure door 2 man die er wel verstand van hebben..schoenmaker blijf bij je leest B|

Terug
Bovenaan Onderaan