MF Meeting 23 maart OVERDAG

R1no

Die hard MF'er
27 aug 2001
605
0
Ede
Naar aanleiding van reacties op het "feest topic", waarin sommigen aangeven overdag al richting Bunnik te kachelen.

Is het mischien leuk om overdag al bij elkaar te komen :?

Bunnik ligt geloof ik 15 minuten van Veenendaal via de A12. En vlakbij de afslag ligt Safe Veenendaal, ideale meeting-point ivm gratis koffie en parkeerplaats. Voor de hongerigen liggen er links en rechts van de A12 een McDonalds en Burger King.

En ....wKA, wKJ, Unstable, R6jess en ik hebben een ideale wheelieplek in Veenendaal gevonden :9~ (niet voor moraalridders). We kunnen trouwens dan ook uitwijken naar knooppunt Ressen voor kneedowns :]

Dus als iemand zin heeft om overdag al wat mensen te ontmoeten, zet het ff neer dan kunnen we iets organiseren

Op woensdag 06 maart 2002 12:18 schreef Maximum het volgende:
Gaat wel goed komen denk ik :+
Benner dus ook...tenminste...als ut droog is...anders mag je in je eentje kneedowns doen met regen :P
Das een hele goeie Max, gaat natuurlijk alleen door als het droog is })

Laatst bewerkt:

KJ

Die hard MF'er
8 okt 2001
833
0
44
Ik en gsxRgrl zijn van de party :)
Goed plan, en dat dat nu net van jouw moet komen :P

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
45
Assen
Lijkt me kewl, maar zal ff met Revolution en JoKing overleggen over het hoe en wat. Zitten met z'n 3en in het hotel en zullen denk ik ook samen heenrijden dussss....

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Gaat wel goed komen denk ik :+
Benner dus ook...tenminste...als ut droog is...anders mag je in je eentje kneedowns doen met regen :P

Johnv

MF veteraan
3 jun 2001
4.412
1
Leerdam
Leuk, was alleen van plan om met de auto naar Bunnik te gaan, maar dan breng ik de brommer wel eerst weer thuis.

R6yes

Rookie
25 sep 2001
25
0
47
Ede
Goed plan, ik ben er natuurlijk ook bij *D ! Leuk om iedereen (weer) te ontmoeten en samen te gaan rijden/stunten......

Fastcruiser

MF veteraan
Donateur
14 aug 2001
11.022
326
Bezoek site
Veenendaal - Bunnik in 15 minuten :? :? :? :? :?

Kom dat moet toch sneller kunnen ;)

Ben er misschien wel, maar alleen om effe te kijken (en jaloers te wezen '( ). Waar precies en wanneer?

Froggy

MF veteraan
13 aug 2001
10.430
1
38
Noord-Limburg
Ik kom ook, lijkt me leuk :)
Ik zie dat de hele clan van Gelderland Xtreme ook komt :P
Waar spreken we af :?
Bij Ressen of bij safe Veenedaal :?

PeeJay

MF veteraan
Donateur
13 aug 2001
8.858
6
39
Onder een steen
Lijkt me wel wat, maar ligt aan het weer.
Kan slecht tegen de kou: lichamelijke reden (geen grapje).
Maar als het droog is en een redelijke temperatuur (rond de 10+) ben ik er vast wel.

FastBlade

Die hard MF'er
30 aug 2001
256
0
42
Almere
Ik durf wel en ben kewl maar ik kan niet wheelieen. Kneedown is me ook al twee keer gelukt '( , alleen stoppies gaan wel aardig.

Fastcruiser

MF veteraan
Donateur
14 aug 2001
11.022
326
Bezoek site
Zag trouwens laatst een foto (in PB?, in ieder gaval engelstalig) van een malloot die met een BMW-scarver (dat nieuwe model) aan het kneedownen was terwijl hij door een plas water van enkele cm diep aan het rijden was :}

"Motor geeft veel vertrouwen of zo..."