MF Meeting 23 maart OVERDAG

Was een mooie dag.
Gezellige grote groep.
Mooi weer.
En heb mijn eerste linker kneedown gedaan en mijn eerste rechter kneedown.
Bedankt Fastnappie :)
Het was Toppie.
 
no problem...your welcome :)

en nu blijven oefenen he!!... :)
rotonde na rotonde...

Was een mooie dag.
Gezellige grote groep.
Mooi weer.
En heb mijn eerste linker kneedown gedaan en mijn eerste rechter kneedown.
Bedankt Fastnappie :)
Het was Toppie.
 
Tod dagje gisteren, vooral het klaverblad was lachuh, net een circuit daar !!

Ik ga weer verder oefenen voor de kneedown, en de wheely zo gauw mijn tandwielen/ketting en balhoofd lager zijn vervangen.. a.s. weekend dus!

Allen bedankt, en prettig kennis gemaakt te hebben!

greetzzr
 
He Bierelier, zijn je fotos gelukt :?
Wanneer post je ze :?
Ben er benieuwd naar :)
Wie heeft er behalve Daemon en Bierelier nog foto's gemaakt :?
 
Bij mij gaan ze achteruit!? :P

[edit] Nee hoor, hier géén probleem! Alleen de camerasnelheid/stabiliteit had beter gekund :P
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Dan ligt het vast en zeker aan mun eigen ogen. Bij mij rijden ze normaal.

Oe, heb mijne bril nie op :z
 
Alle filmpjes ondersteboven?

Heb'k zelf namelijk ook last van, dringend nieuwe reinstall van me pc nodig maar kan'k nie omda me 1e cd van route 66 europe pro verrot is.. heb'k echt nodig :(

'k Zal dadelijk (of morgen) nog eens inverted filmpjes uploaden. het haperen kan wel niet aan mijn filmpjes liggen. Ik codeer die namelijk frame voor frame en als me pc nie kan bijhouden doet die gewoon wat langer over een frame.
 
filmpjes doen het prima hiero...

Maar nu heb ik teminste bewijs hoe me motor GESLOOPT is door die Maximum... die gozer kan niet eens schakelen... FOKKER
doublefinger.gif
 
Trouwens wel grappig op Hoevelaken. Zo'n zwart / oranje (Harley of zo?) en een oud ding, die gingen hard de bocht om, mooi hoor! :)

En gister nog een automobilist gezien die het begreep, die ging rondjes meerijden met z'n Porsche. :}
 
Trouwens wel grappig op Hoevelaken. Zo'n zwart / oranje (Harley of zo?) en een oud ding, die gingen hard de bocht om, mooi hoor! :)

En gister nog een automobilist gezien die het begreep, die ging rondjes meerijden met z'n Porsche. :}

was inderdaad een harley ,ging vreselijk rap rond ging buiten mij (da's niet zo'n prestatie van ze )ook een supersport buitenom voorbij :) weet alleen niet meer wie dat geweest is .de manier waarop ze (er reden er twee ) het klaverblad namen gaf aan dat ze dat wel vaker deden
 
Terug
Bovenaan Onderaan