MF Meeting 23 maart OVERDAG

R1no

Die hard MF'er
27 aug 2001
605
0
Ede
Naar aanleiding van reacties op het "feest topic", waarin sommigen aangeven overdag al richting Bunnik te kachelen.

Is het mischien leuk om overdag al bij elkaar te komen :?

Bunnik ligt geloof ik 15 minuten van Veenendaal via de A12. En vlakbij de afslag ligt Safe Veenendaal, ideale meeting-point ivm gratis koffie en parkeerplaats. Voor de hongerigen liggen er links en rechts van de A12 een McDonalds en Burger King.

En ....wKA, wKJ, Unstable, R6jess en ik hebben een ideale wheelieplek in Veenendaal gevonden :9~ (niet voor moraalridders). We kunnen trouwens dan ook uitwijken naar knooppunt Ressen voor kneedowns :]

Dus als iemand zin heeft om overdag al wat mensen te ontmoeten, zet het ff neer dan kunnen we iets organiseren

misc.php


Op woensdag 06 maart 2002 12:18 schreef Maximum het volgende:
Gaat wel goed komen denk ik :+
Benner dus ook...tenminste...als ut droog is...anders mag je in je eentje kneedowns doen met regen :P

Das een hele goeie Max, gaat natuurlijk alleen door als het droog is })

ressen%20groot.gif
 
Laatst bewerkt:
Ik en gsxRgrl zijn van de party :)
Goed plan, en dat dat nu net van jouw moet komen :P
 
Lijkt me kewl, maar zal ff met Revolution en JoKing overleggen over het hoe en wat. Zitten met z'n 3en in het hotel en zullen denk ik ook samen heenrijden dussss....
 
Gaat wel goed komen denk ik :+
Benner dus ook...tenminste...als ut droog is...anders mag je in je eentje kneedowns doen met regen :P
 
Lijkt mij ook wel leuk, maar ben niet kewl ;)

Moet alleen even kijken hoe alles gaat lopen.
Idee is iig wel leuk.
 
Leuk, was alleen van plan om met de auto naar Bunnik te gaan, maar dan breng ik de brommer wel eerst weer thuis.
 
Goed plan, ik ben er natuurlijk ook bij *D ! Leuk om iedereen (weer) te ontmoeten en samen te gaan rijden/stunten......
 
Veenendaal - Bunnik in 15 minuten :? :? :? :? :?

Kom dat moet toch sneller kunnen ;)

Ben er misschien wel, maar alleen om effe te kijken (en jaloers te wezen '( ). Waar precies en wanneer?
 
Ik kom ook, lijkt me leuk :)
Ik zie dat de hele clan van Gelderland Xtreme ook komt :P
Waar spreken we af :?
Bij Ressen of bij safe Veenedaal :?
 
Lijkt me wel wat, maar ligt aan het weer.
Kan slecht tegen de kou: lichamelijke reden (geen grapje).
Maar als het droog is en een redelijke temperatuur (rond de 10+) ben ik er vast wel.
 
Ik durf wel en ben kewl maar ik kan niet wheelieen. Kneedown is me ook al twee keer gelukt '( , alleen stoppies gaan wel aardig.
 
Zag trouwens laatst een foto (in PB?, in ieder gaval engelstalig) van een malloot die met een BMW-scarver (dat nieuwe model) aan het kneedownen was terwijl hij door een plas water van enkele cm diep aan het rijden was :}

"Motor geeft veel vertrouwen of zo..."
 
Terug
Bovenaan Onderaan