MF Meeting 23 maart OVERDAG

Ach ja, zo af en toe hebben we dat wel eens.
FC heeft rouwens net m'n motor gejat en is nu een krabbeltje zetten zodat hij volgende week de trotse eigenaar is van een gloednieuwe FJR1300 :9
 
FC heeft rouwens net m'n motor gejat en is nu een krabbeltje zetten zodat hij volgende week de trotse eigenaar is van een gloednieuwe FJR1300 :9

Uiteindelijk blijven dat de betere berichten...

En die communicatie }) ... Komt wel goed

Wordt zaterdag wel wat trouwens...Wat een rust op M-F. Ken de server bijkomen en de naam eer aan gaan doen gheghe. De verslaafden zullen wel de tikbewegingen gaan mkn op de bar ofzo en scrollen met hun glas

Oke weer genoeg off-topic geweest
 
Hoe is de planning nu:

1200 Mac
Daarna (1230---1300?)leuke dingetjes doen :p
1400 Safe Veenendaal
Daarna weer leuke dingetjes doen, maar dan elders
...

(misschien leest de politie mee, dus ik moest het vaag houden)

Kan de (hopelijk eigen) motor ophalen tussen 1100 en 1200, dus ik weet niet of ik op tijd bij de Mac kan zijn, ik zie het wel, weet alles wel te vinden. Mochten jullie niet meer in Veenendaal zijn dan zie ik iedereen 's avonds, want dan ga ik lekker toeren. Ressen (oeps zeg ik het toch) ga ik trouwens liever weer oefenen als het rustig is (na inrijden), moet effe weer vertrouwen opbouwen, en ik zou nu zo rustig rijden dat ik lui ga hinderen.
 
Routebeschrijving voor iedereen:

Je rijdt richting Utrecht, als je uit het oosten komt zit je al op de A12, en kom je langs Veenendaal, anders naar utrecht rijden, vanaf utrecht de 12 richting Arnhem nemen, kom je vanzelf langs Veenendaal...als je eraf gaat is het bij de stoplichten linksaf onder viaduct en zie daar....de Mac...
 
Routebeschrijving voor iedereen:

Je rijdt richting Utrecht, als je uit het oosten komt zit je al op de A12, en kom je langs Veenendaal, anders naar utrecht rijden, vanaf utrecht de 12 richting Arnhem nemen, kom je vanzelf langs Veenendaal...als je eraf gaat is het bij de stoplichten linksaf onder viaduct en zie daar....de Mac...

Hoe ken het nou dat jij dat zo goed weet gheghe ;)

Enne...de kans wordt met de dag groter dat ik er ook ben met fiets ipv auto. Wel eindje fietsen, maar ja })

Ik geloof dat ik binnendoor Ede/Wageningen rij. Dat MOET goed gaan... :?
 
Heb niet alles gevolgd, wij verwachten om een uur of 15:00/15:30 daar te kunnen zijn, zijn jullie dan ws nog in Veenendaal of gaan jullie daarna naar Ressen? :?
 
Heb niet alles gevolgd, wij verwachten om een uur of 15:00/15:30 daar te kunnen zijn, zijn jullie dan ws nog in Veenendaal of gaan jullie daarna naar Ressen? :?
Anders moeten we ff met iemand van de eerste groep bellen als we in Bunnik/Veenendaal/Weetikveel zijn..

Heb je foonnummers Rev?
 
Vooralsnog geven ze mooi weer op. Weinig wind, 10% regenkans, 60% zonneschijnkans!
 
En nog veel mooier, die klote wind is eindelijk eens verdwenen als ik de berichten mag geloven!!!

weeranimatie.gen.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan