MF Meeting 23 maart OVERDAG

Mail mij ook ff een nummer, want ik weet niet of ik 12.00 red.

:^ sephiroth en ik willen waarschijnlijk ook al overdag komen, maar later op de middag, mijn email staat bij mijn profiel dus laat a.u.b. een nummer achter zodat we kunnen bellen waar jullie uithangen :} :} :} (graag met een naam, dan weet ik wie ik bel)

btw we zullen niet blijven overnachten, maar gassen terug naar Brabant 's avonds...
 
Laatst bewerkt:
What the fuck....waarom komen alle mietjes opeens later....? of is het zo moeilijk je nest uitkomen...?

Hoor ik daar nu een lama schijten? :+

Aangezien er ook nog andere zaken plaats moeten vinden deze zaterdag en we gezellig met z'n allen die kant op willen, word het helaas wat later. Sim-pel *D
 
Laatst bewerkt:
WTF is er mis met Hoevelaken :? Dichterbij Veenendaal, beter asfalt, geen vangrails, en een parkeerplaats naast de vluchtstrook :}
 
WTF is er mis met Hoevelaken :? Dichterbij Veenendaal, beter asfalt, geen vangrails, en een parkeerplaats naast de vluchtstrook :}

Parkeerplaats? Waar dan, volgens mij ben je nog steeds strafbaar ook al sta je naast de vluchtstrook, behalve bij echte parkeerplaatsen.
 
Ja, er staat geen 'P'-bordje bij, maar er is naast de vluchtstrook nog een stukje stoep, dus als je dan toch stopt sta je wel verder van de weg af en dus veiliger. :)
 
Er is in een eerder stadium door een aantal M-F ers "gekozen" voor Veenendaal, 12.00 uur bij de Mac!
Dit was/is om knopen door te hakken! Afspraak staat en blijft staan, eenieder is echter vrij om elders een groep te formeren :}
Maak dan echter wél concrete afspraken :z
Of open een eigen topic in WiWD!
Is misschien ook wel het handigste om dit PER verzamelplaats te doen dan, is iig. wat overzichtelijker :}
 
Misschien handig voor de laatkomers (zag toch een paar keer dezelfde tijden voorbijkomen): Spreek onderling effe een meeting point af en kom dan samen richting de groep...

Vind Hoevelaken wel een goed klaverblad, maar Ressen heeft weer als extra het rondje Ressen - Elst - Ressen... Toch wat meer ruimte & bij Elst is een echt parkeerplaats... Je hebt dan wel niet perfect zicht, maar ook geen kans oop boetes voor onnodig stilstaan op de vluchtstrook...

Wat me ook wel wat lijkt, is een stukje dijk ofzo... Alleen maar rondjes rijden gaat op de lange termijn ook vervelen...

Nog leuke, lange stukjes dijk in de buurt? :P

We zien het zaterdag wel... Wordt ouderwets fun :9~
 
gewoon veenendaal 12 uur...geen veranderingen anders wordt t m niet... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan