MF meeting politieburo alkmaar voor NAPO?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.212
5.576
Morgen mag Napo om 14.00 uur zich verantwoorden op het politiebureau te Alkmaar.
zie topic heel bijzonder dit...ik werd gebeld door?

Uiteraard heeft hij daarbij onze steun nodig, vandaar de vraag of er meer mensen hem willen steunen.



Dit gaat op verzoek van NapO niet door!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
helaas, ik woon niet in Alkmaar, maar heeft iemand een achterband die bijna op is!

en dit alles wordt opgenomen op digicam (welke daarna wordt doorgebracht naar appie :+ )
 
Tis dat ik morgen ook in de Ardennen zit.




...is het echt geen grap?
Maar als het echt geen grap is. Veel succes. Hopelijk helpt de morele ondersteuning van een zooitje ongeregeld op racemotoren bij het geloofwaardig overkomen als ik-rijd-normaal-altijd-heel-braaf-motorrijder.
 
dit is echt niet te geloven...
maarum...
ik moet op het mallegatsplein zijn om 2 uur in alkmaar...
 
jonges ik vind het een fantastisch initiatief!! echt.. :}

maarrrr, ik probeer een bekeuring te voorkomen..niet te krijgen... :) :)
als we daar met 20 man naar toe gaan...dan weet ik niet of ik er makkelijk vanaf moet komen....toch of zie ik dat verkeerd? :) :) :)
 
jonges ik vind het een fantastisch initiatief!! echt.. :}

maarrrr, ik probeer een bekeuring te voorkomen..niet te krijgen... :) :)
als we daar met 20 man naar toe gaan...dan weet ik niet of ik er makkelijk vanaf moet komen....toch of zie ik dat verkeerd? :) :) :)


gewoon metz'n 20'en naar binnen lopen en allemaal voorstellen als NapO, laat hun maar bewijzen wie het was O-)
 
jonges ik vind het een fantastisch initiatief!! echt.. :}

maarrrr, ik probeer een bekeuring te voorkomen..niet te krijgen... :) :)
als we daar met 20 man naar toe gaan...dan weet ik niet of ik er makkelijk vanaf moet komen....toch of zie ik dat verkeerd? :) :) :)

Wie had het over 20? haha, met 10388 views kun je er 2000 verwachten :]
 
We willen gewoon allemaal lachen hoe jij in de maling bent genomen.
Weet je, ik denk dat het andersom is. NapO heeft gewoon een deal gesloten met de politie. Zo'n actie als deze was natuurlijk te verwachten. Hij komt morgen lachend met die agent naar buiten lopen, terwijl jullie daar alllemaal staan. Wie wordt er nou in de maling genomen dan?









:+

(goeie actie NapO! :} )
 
nou was het maar zo...fully....ik denk het helaas niet ;(
maarum..ik vind het heel attent van zot :} dat jullie me willen steunen...maar ik denk dat ik gewoon ff zelf heen moet...zonder een hoop motorrijders :) :) :)

anders ben ik al bij voorbaat schuldig...voor iets wat ik nog steeds niet weet wat ik gedaan heb...maar morgen wel :)
 
Laatst bewerkt:
nou was het maar zo...fully....ik denk het helaas niet ;(

Diegene die nu lachen, zouden zelf 7 kleuren stront schijten in jouw situatie.

Niets uit jezelf vertellen he. Laat ze maar met bewijzen komen. Jij weet nergens van. Ook niet als ze zeggen bewijzen te hebben. Bluffen kun ze erg goed om jou uit de tent te lokken. Waarschijnlijk heeft iemand iets gezien en jouw gegevens doorgeven. Zolang jij van niets weet kunnen ze je niets maken. Geef je toe ben je zwaar de lul.
 
ik denk dat ik gewoon ff zelf heen moet...zonder een hoop motorrijders :) :) :)

anders ben ik al bij voorbaat schuldig...voor iets wat ik nog steeds niet weet wat ik gedaan heb...maar morgen wel :)

Ok. Viccie slotje graag nadat ik de openingspost heb aangepast.

[edit] openingspost = aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan