MF meeting vanuit-->R`dam

Kunnen jullie niet van de Kuip over de A15 rijden, dan naar de Texaco voorbij Sliedrecht, dan kan die ene uit Dordrecht daar ook komen en ik ook. Scheelt niet zo heel veel. Zeker vanaf de Kuip niet... :?

Scheelt wel de flits kasten op de A12 vind ook een goed plan
 
Nou 10:30 bij het Texaco tankstation bij Hardinxveld-Giessendam (net voorbij Sliedrecht). Is dat wat?
 
Okee zullen we het hier dan op houden

Texaco voorbij Sliedrecht 10.30

Jij komt in ieder geval? Zijn we ten minste met z'n drie (ik, jaccobird en FrE-bLaDe).

Rij jij Mille (je icon). Wat voor demper rij jij mee? Ik zit nog te twijfelen de standaard demper of de RSV Titanium die ik er normaal onder heb.
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 16 augustus 2002 23:24 schreef martinweb.nl het volgende:Jij komt in ieder geval? Zijn we in ten minste met z'n twee. En twee Mille's, of rij je geen Mille (je icon). Wat voor demper rij jij mee?

Yes ik sta er om 10.30 en ja ik heb een mille 1999 rood/blauw.

Met deze uitlaat, je hoort me zeker aankomen,
sp3.jpg
 
Maak je geen zorgen, ik ben er ook nog en mij hoor je ook wel een 'beetje' ;)

RR

Kijk daar heb je wat aan afleidings bike's ik ben wel wat gewend, heb afgelopen dinsdag de hele dag in de eifel rond gereden (geraced) met nog 3 mille's met open pijpen lekker luid zal ik maar zeggen........
 
Kijk daar heb je wat aan afleidings bike's ik ben wel wat gewend, heb afgelopen dinsdag de hele dag in de eifel rond gereden (geraced) met nog 3 mille's met open pijpen lekker luid zal ik maar zeggen........


kep een open Yoshi :} :} LOUD PIPES SAVES LIVES & BEND LICENSEPLATES SAVES YOUR DRIVERS LICENSE
 
Terug
Bovenaan Onderaan