MF Meeting voor mijn deur + Update

Welke pannekoek wil je eten?

  • Naturel

    Stemmen: 9 20,0%
  • Spek

    Stemmen: 25 55,6%
  • Appel

    Stemmen: 11 24,4%

  • Totaal aantal stemmers
    45

Lady j

MF veteraan
29 aug 2002
2.390
0
omgeving den haag
Naar aanleiding van mijn post in het topic :Z eikende buren wat moet je er mee? Ga ik toch eens kijken of hier een beetje animo voor is.

Mijn idee is een meeting bij mij voor de deur te starten, dan een lekker stukje te gaan rijden oid.

Ik weet dat er genoeg mensen in de buurt van Zoetermeer wonen dus eehhhh wie help mij me buurman terug te pakken?????

OK HET WORDT DUS 28 SEPTEMBER!!! We verzamelen tussen 10.00 - 10.30 bij de mac drive aan de zilverstraat in zoetermeer. Daarna rijden we naar mijn straat om ff te .............. }) Daarna volgt een tourtochtje van ca. 100 kilometer en als aller laatste gaan we eten bij het pannekoekenhuisje du chalet in Bleiswijk. Laat me dan wel ff weten of je wel of niet mee gaat eten, dit ivm de reservring bij du chalet. Je kan kiezen uit 3 soorten pannekoeken zie poll hiernaast. Ow ja deze versnaperingen zijn voor eigen rekening ;)


Mensen die volgens mij toegezegd hebben:


1.RFerko600R
2.Pisang
3.Maximum
4.The Spomper
5.Future 303
8.Maestro
9.Mark TT
10.Dennis de Bengel
12.Flow
13.SonickRR
14.Niels VR
15.Aussie
16.Taruka
17.LarsB(andit)
18.Rob RD
19.MaRRioBlade
20.Dutch ron
21.Bandito Bob
23.SNOWMAN
24.Flame
25.Motorsmurf
26.Bikermouse
27.Poetssloof
28.Catchdude
29.Kaasszje
30.The Green Flash
31.The Saint
32._-Bardy-_
34.Jvdvalk
35.SamiR6
36.Ciro
37.Dropkick
38.Honda SP1 ( + vrouwtje)
39.Steef ZX6R
40.Bultie
41.Fastcruiser
42.Suzuki gsx600f
43.Fietsertje
44.Henkes
45.Timmy
46.Ciro
47.Sabian
48.DRSrob
49.Blue Brothers
50.@xel
51.Mega Space
52.Jessy
53.Ohjajoh
54.Neeltje
55.Murdock
56.Unit_106
58.Pedor
59.pq
60.Macman
61.bboyR1
62.Lucky Strike Sander
63.Ozz "The Dog"
64.Emmanuel81
65.Fuck Het Milieu
66.RenegadeHD
67.urban
68.motorgek
69.fulleke
70.amipetra
71.kawamavi
72.Twixman
73.martinblade
74.arendblade
Ooit zal ik het hale; crimlin; 2wheel_robbie; BanditChiel


Als je hier bij staat en je wil niet mee laat het me dan ff weten. Ook als je er niet bij staat maar je wil wel mee moet je het ff laten weten.
 
Laatst bewerkt:
Als ik en Zeepie een gaatje vrij hebben willen we zeker even komen "pesten" })
Mischien dat ik nog een paar maxxers zo gek krijg om mee te komen,...
 
Coooooooooool Dit gaat de goede kant op! Ik zat zelf te denken aan na me vakantie eind september ofzo.

[me]lady j heeft er nu al zin in[/me]
 
vanaf 2 september heb ik de sleutel van onze nieuw(bouw) huis in Sweetlake. Ik houd dit topic wel even in de gaten. Misschien kan ik het combineren met ritje vanuit huidige huis naar nieuwe huis :P ). Ga dus veel klussen komende tijd. DAAAAAAAAAAAAAAAAAG motorseizoen.

off topic en voordat mf-ers reageren, je kan toch ook in de winter doorrijden :? Doe ik wel als ik zeker weet dat er geen pekel en andere zooi op de weg ligt.
 
helaas woon ik te ver weg, maar maak er ff wat piccies van,kunnen wij ook meegenieten!!
een paar mooie strepen zijn nooit weg!
succes met terugeikelen!

greetz
 
Vind het eigenlijk leuker om het serieus te doen. Zou een van de moderators mijn topic titel willen wijzigen in MF meeting voor mijn deur??
 
Whahaha, en nou opeens serieus wille doen :P
Vraag Eric of ie het op de rijschool ophangt :P Enne, mn full open akra en geen demper zal niet veel schelen hoor O-)

Go MAX GOOOOOOOOOOOOOOOOO :}


Bij ons komt zo daggie ook nog een keer.. EEEG WEL .... :}
Maar ze worden al langzaam voorbereid door ene Junky met een Ninja die zo heerlijk gierend huilend geluidje kan geven... Nog een paar zware blazers en t ORKEST is compleet

Sukses Starter Topic
Ik mag lijden t gaat een mega concert mag geven :X

Bye Buurtje.. u kunt wel gaan.. uw garderobe ligt reeds op straat :9~
 
Absoluut dat ik erbij ben, misschien ken ik nog een paar maatjes van me meenemen.
Wie zorgt voor het bier??????

En nee, niet IK.........

Hoop alleen niet dat ik die zeurende buurman ben......
 
Ik denk dat ik vanavond eens met RFerko600R ga zitten om te bepalen wanneer een goede datum is. Als er trouwens nog mensen zijn ie een leuke route weten hou ik me aanbevolen, mail me dan maar even. Zou ik ook alvast een deelnemers lijstje maken???


DIT GAAT ECHT LEUK WORDEN *D *D *D
 
Ik denk dat ik vanavond eens met RFerko600R ga zitten om te bepalen wanneer een goede datum is. Als er trouwens nog mensen zijn ie een leuke route weten hou ik me aanbevolen, mail me dan maar even. Zou ik ook alvast een deelnemers lijstje maken???


DIT GAAT ECHT LEUK WORDEN *D *D *D
ogod, nou ik weet wel wie dr de wijk word uitgepest :P

Maar het lijkt me een goeie actie, kunnen we dr een mooi ritje naar ppp -> a4 -> hoek van holland -> scheveningen van maken :?
 
Whahaha, en nou opeens serieus wille doen :P
Vraag Eric of ie het op de rijschool ophangt :P Enne, mn full open akra en geen demper zal niet veel schelen hoor O-)
Wat denk je dat de rijlessen voor 1 dag niet op vcz beginnen maar bij joyce voor dr deur. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan