MF Meeting voor mijn deur + Update

Welke pannekoek wil je eten?

  • Naturel

    Stemmen: 9 20,0%
  • Spek

    Stemmen: 25 55,6%
  • Appel

    Stemmen: 11 24,4%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Jaaaaa, de zon schijnt inderdaad errug fel... *D

Die (NL:Sterf) Paulus Pietsma!!!!! God save the Goretex (BTW: Goretex is ook zeer goed bestand tegen zonlicht!)

Tot zo!
 
Vieze gore %(%$%$%$#*^%*)&^lijers hebben me auto gestolen :( :( . Wilde vanmorgen op om 9:30 de auto pakken om naar Zoetermeer te rijden(daar staat m'n motor gestald), Zie ik dat ie pleite is.... ligt alleen nog wat glas ;( Kom net terug van het politiebureau (aangifte gedaan). Veel plezier allemaal... mijn dag is verk*^%(*erd!!!!
 
Vieze gore %(%$%$%$#*^%*)&^lijers hebben me auto gestolen :( :( . Wilde vanmorgen op om 9:30 de auto pakken om naar Zoetermeer te rijden(daar staat m'n motor gestald), Zie ik dat ie pleite is.... ligt alleen nog wat glas ;( Kom net terug van het politiebureau (aangifte gedaan). Veel plezier allemaal... mijn dag is verk*^%(*erd!!!!
GVD wat een k!@#$%^leiers zeg :( suc6 met de verzekering enzo
 
Vieze gore %(%$%$%$#*^%*)&^lijers hebben me auto gestolen :( :( . Wilde vanmorgen op om 9:30 de auto pakken om naar Zoetermeer te rijden(daar staat m'n motor gestald), Zie ik dat ie pleite is.... ligt alleen nog wat glas ;( Kom net terug van het politiebureau (aangifte gedaan). Veel plezier allemaal... mijn dag is verk*^%(*erd!!!!
sjezus. G#dverdomme, wat een t#vuslijers.
Veels succes met de ellende '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan