MF mega meeting 12 sept. 2010 Veenendaal

sleeër, wat is het verschil tussen een samuraizwaard en een ninjazwaard dan? Volgens mij is een ninja de stealth fighter van de samoerai..
 
Een ninja (忍者) is een van oorsprong Japanse krijger die met alle middelen en ware doodsverachting zijn taak probeert te volbrengen. De vaardigheid van de ninja wordt ninjutsu genoemd. De ninja bezat een breed arsenaal aan wapens.

Ninjatō, ninjaversie van het samuraizwaard, deze was minder krom en lang dan de gebruikelijke zwaarden in die periode. Hij werd echter wel in een schede geplaatst die langer was dan het zwaard zelf, om de tegenstander op het verkeerde been te zetten. Het kortere zwaard kon namelijk sneller getrokken worden dan de langere zwaarden.
200px-Ninja_The_Last_Thing_You_See.jpg



Samoerai (侍 of soms 士, samurai) is de term voor de krijgersklasse in het pre-industriële Japan. De term samoerai betekent Hij die dient. De samoerai waren van de 12e eeuw tot de late 19e eeuw de gewapende troepen van Japan.
230px-Samurai.jpg
 
nadat 2 jaar geleden zo'n rijstkoker voorbij kwam stuiteren zonder powerranger erop had ik het wel gehad met de megameet. B|
straks stuitert er zo'n poser vol in je bakkus. :(

ik sluit mij tegnwordig maar aan bij axe en murph.. :P
de 29e ga ik denk ik ook lekker naar tilburg.
er zijn ook wel idioten die een burnout doen O-) maar geen wheelies die gruwelijk fout gaan. B|

mijn yamaha heeft pech...mag weer niet naar zijn 100 broertjes toe :N
een van mijn harleys word uitgelaten :Y voor een tilburgs familie bezoek :Y

maar het zou ook wel gaaf zijn als er een echte cruiser/chopper hoek bij de mfmm zou zijn *O*

maar ja met 4 cruisers/choppers maak je niet echt indruk -O-
 
Wij wel...we nemen bikermama mee..

Ja hoor ik ga mee de MFMM wil ik niet missen vind het veels te leuk en het gaat niet zozeer om alle merken maten en soorten customs of niet, het gaat meer om het er bij zijn en het mee maken van anders gezegt: it's not the winning of; but the taking part.
Tuurlijk het is schitterend om al die modellen motoren te zien en te horen en ja elke persoon heeft nou éénmaal zijn/haar eigen voorkeur van en dat zal wel zo blijven ook maar dat wil nog niet zeggen dat er helemaal niks aan is want elke meeting is toch weer anders en dat maakt het telkens weer zo bijzonder.

Tuurlijk ik persoonlijk hou ook niet van die snelle motoren puur omdat het mij niet trekt maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal gelijk maar lelijk zijn wnat zelfs onder de snelle zitten heel wat mooie modellen maar mij zal je daar niet op zien rijden en ik zal in deze niet zeggen nooit want er komt een dag dat ik mss wel een keer moet door de dan zijnde omstandigheden. wie weet stap ik binnenkort nog wel op een harley sssssssssssssssssssssssst niet door vertellen hoor.
 
Laatst bewerkt:
nadat 2 jaar geleden zo'n rijstkoker voorbij kwam stuiteren zonder powerranger erop had ik het wel gehad met de megameet. B|
straks stuitert er zo'n poser vol in je bakkus. :(

ik sluit mij tegnwordig maar aan bij axe en murph.. :P
de 29e ga ik denk ik ook lekker naar tilburg.
er zijn ook wel idioten die een burnout doen O-) maar geen wheelies die gruwelijk fout gaan. B|

mijn yamaha heeft pech...mag weer niet naar zijn 100 broertjes toe :N
een van mijn harleys word uitgelaten :Y voor een tilburgs familie bezoek :Y

maar het zou ook wel gaaf zijn als er een echte cruiser/chopper hoek bij de mfmm zou zijn *O*

maar ja met 4 cruisers/choppers maak je niet echt indruk -O-

Goh man wat ben je negatief! jij zegt nu wat over de MFMM en diegenen die wel gaan maar wat als jij morgen op je choppert stapt en er komt een andere chopperrijder aangereden en door wat voor reden dan ook ziet hij jou niet en KNAL boven op jou en je choppert wat dan??? enne niet om het even maareuh dit voorjaar waren er best nog veel chopperts te bewonderen hoor en ja dat dé CHOPPERRIJDER niet van extreme snelheden en stunten houd wil nog niet zeggen dat alle ander motorrijdende MFers gevaarlijk zijn en iedereen kan een ongeluk oid krijgen en daarvoor hoef jij echt niet naar de MFMM ik vind dit een beetje overdreven om de MFMM gangers nu aan te klagen als gevaarlijke stuntende mototrrijders want iedereen gaat heen voor de sfeer de gezelligheid en het onder elkaar zijn wnat een PC is en blijft ook maar een PC en daarop kun je elkander niet in de ogen kijken en op de MM wel.
grmbl straks is zelfs de voetganger nog een gevaarlijk in de wge lopend obstakel grmblgrmblgrmbl
 
Ben alleen bang dat mijn fiets direct gestript wordt door de HD politie LOL


Maar een apart hoekje is wel een idee
 
Bij droog weer ga ik bikermama 's diep in de ogen kijken...als ik geen slaag krijg van d'r..
 
Laatst bewerkt:
maar het zou ook wel gaaf zijn als er een echte cruiser/chopper hoek bij de mfmm zou zijn *O*

maar ja met 4 cruisers/choppers maak je niet echt indruk -O-
Ik ben d'r voor!! zo'n hoekje.

Met 4 choppers maak je idd geen indruk, daarom probeer ik er juist meer heen te krijgen.
Is het voor mij ook wat leuker ;)
 
Dan moet je ff M'74, Roderickdepineut, Bosyka, Fastbike, JeroenDek, Patman71, Pedro, Hawkeye en al die andere gasten mailen...zullen wel op vakantie zijn.
Ik kom wel, maar als ik op vakantie ben, of het weer tegenvalt niet...
 
Laatst bewerkt:
Bij droog weer ga ik bikermama 's diep in de ogen kijken...als ik geen slaag krijg van d'r..
Nee lief ik stop ze dan DIEP in me jaszakken maar als het glad is en je dreigd uit te glijden dan mag je me jas wel vastpakken om te zorgen dat je niet op je plaat terecht komt hoor en steek ik mijn handjes wel uit om je op te vangen want neerkomen op de stenen is ook niet alles.
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je ff M'74, Roderickdepineut, Bosyka, Fastbike, JeroenDek, Patman71, Pedro, Hawkeye en al die andere gasten mailen...
Ik kom wel, maar als ik op vakantie ben of het weer tegenvalt niet...

Durf jij op vakantie gaan op die dag jaaaaa dan moet ik nog even opnieuw nadenken of ik mijn handjes dan nog wel in mijn jaszaken houd.
Het antwoord hoor je vroeggenoeg voor de MFMM.
 
voor het idee van een chopperhoekje kom ik dan misschien wel op de wildstar van m'n broertje aangezien de HD toch nog lang niet klaar is :)

beter een motor dan geen motor ;)
 
Toch wat animo voor een chopper hoekje :) *D :Y :} *O*

mijn voorkeur gaat uit naar dicht bij de koffie :9

Vorige keer kwam ik daar zonder ook maar 1 iemand te kennen of gesproken te hebben. :?
Misschien wordt het dit keer wat interessanter dan.

Hakkers op de wildstar? wel een leuke motor. Zeker beter dan geen motor.
En de mamma des bikers

Ik ga wel effe een lijstje maken in de openingspost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan