MF mega meeting 12 sept. 2010 Veenendaal

IK had me jouw met een wat grotere grijze snor voorgesteld, de rest klopt wel aardig :) :) :)
 
jezus murph,, als jij met zo'n balg een wetshirt verkiezing gaat doen kom ik echt niet opdagen..
 
das -2.................kom op jongens waar is jullie zucht naar avontuur, jullie hebben toch een harley gekocht voor de grootste avonturen, een geheel nieuwe levensstijl, nieuwe vrienden
 
das -2.................kom op jongens waar is jullie zucht naar avontuur, jullie hebben toch een harley gekocht voor de grootste avonturen, een geheel nieuwe levensstijl, nieuwe vrienden

Na 20 jaar ben ik vergeten waarom ik hem aangeschaft heb maar ik vraag het mezelf de laatste tijdwel steeds vaker af.
Ff denke........nee....weet het bij god niet meer.
 
Ach Murph, geeft niets, zo maak je dan elke dag nieuwe vrienden, uhh, je maakt elke dag nieuwe vrienden en er was nog iets, o ja, je maakt elke dag nieuwe vrienden *O* *O* :} :} O-) O-)
 
jah met dat idee had ik 'm wel gekocht jah, op da vrienden krijgen na.. Die heb ik al ;) maar als murph er zo bij gaat lopen.. Nee dankje.. Dan toch liever een jap :P

scheelt wel dat bij een vent van 48 het er minder vies uitziet dan da dikke ventje van 16 zonder haar op z'n hangbuik en tiete..
 
zoals ik al zei, fuck die plasticmeeting, die lui kijken niet eens naar ons om en geven waarschijnlijk volgas op de snelweg in de hoop dat ze ons zoekrijden. :P begin wel beetje te begrijpen waarom ze geen handen opsteken tegen de HD rijders :+ :+ <-- smilies!!

Gewoon keer dikke choppermeet.

Toelatingseisen: veel chroom of veel matzwart en maximaal 5 kilo plastic aan de brommer. Dit is incl. Accu :)
Kom een keer op DHR kijken, daar zie je matzwart genoeg en WEINIG plastic. Glimspul is ook van harte welkom, een zo hoog mogelijk zelfbouwgehalte is een +punt :Y
 
Kijk, dat lijkt mij nog wel eens een gaaf iets, niet dat ik zo extreem wil gaan, maar je weet nooit wat voor ideetjes je op kan doen
 
photo6.jpg


plannen voor een nieuw clubgebouw? kun je beter een bobcat pakken om die muur om te drukken ;)

als ik de foto's zo zie ziet het er goed uit :) 3e zaterdag van juni zeg je.. kan wel 's kijken of ik dan vrij kan krijgen van de baas :)
 
is ook geen verkeerde gedachte :) stukje veiligheid mag ook wel :) helemaal als de muur van het publiek wegvalt.

en heel verstandig om de muur van een andere club te pakken :+
 
Ja, afgelopen zondag wel andere dingen gezien, nu weet ik zeker dat ik blij ben niet meegegaan te zijn naar Amersfoort. Met alvast excuses, maar ik vind het halve zolen om zo te klooien op de weg waar koekblikkers naast je rijden. Dan mag ik mss een asociale chopperrijder zijn (zo ziet de goegemeente mij met mijn spijkerjack, woon in een zwaar gereformeerde wijk)) maar dit soort dingen doe ik toch echt niet
 
Die site effe zitten rustig bekijken, maar er zitten echt gave modellen bij. Vraag me wel af hoe die blokken en zo gespoten zijn, althans eerst chroom er af en dan de hittebestendigeverf er over, of wordt er ook tectyl 150?? gebruikt. IK merk dat de Motip rallyzwart toch niet echt heel sterk is op metaal, ondanks een goede primer laag
 
Die site effe zitten rustig bekijken, maar er zitten echt gave modellen bij. Vraag me wel af hoe die blokken en zo gespoten zijn, althans eerst chroom er af en dan de hittebestendigeverf er over, of wordt er ook tectyl 150?? gebruikt. IK merk dat de Motip rallyzwart toch niet echt heel sterk is op metaal, ondanks een goede primer laag


ik hoorde dat je bij de harleyshop matzwart in spuitbus kan kopen die zo over het chroom kan worden gespoten.
ik ga er wel een keer voor kijken
 
Die site effe zitten rustig bekijken, maar er zitten echt gave modellen bij. Vraag me wel af hoe die blokken en zo gespoten zijn, althans eerst chroom er af en dan de hittebestendigeverf er over, of wordt er ook tectyl 150?? gebruikt. IK merk dat de Motip rallyzwart toch niet echt heel sterk is op metaal, ondanks een goede primer laag

_O- hahaha motip rallyzwart.. dikke troep is dat! leuk op een scootertje om wat plastic kappies te spuiten, maar blijf alsjeblieft van metaal af met die troep..

en begin al helemaal niet aan die hittebestendige zooi van motip, dat bladerd harder af dan de roest van een '57er alfa..

als je zo'n blok mooi zwart wil krijgen moet je 'm demonteren, leeghalen en laten poedercoaten. die prut wordt er opgebakken in een oven en is er met een straalapparaat nog amper af te krijgen ;)
 
Nou zo dik is die Motip niet, de een zweert er bij, de ander vervloekt het, meningen zijn een beetje 50/50 verdeelt , al hoor ik dat die bussen bij Action wel beter zijn. Het was alleen maar een vraagje, mss dat ik toch wat meer chroom zwart wil hebben, maar helemaal zwart maakt de motor mss een beetje speelgoedachtig
 
de beste tip om chromen en ook verroeste uitlaatbochten goed zwart te krijgen ?
roest eraf halen brengt niet het chroom terug...denk eraan om de bochten eraf te halen en zwart te spuiten...nu zie ik dat de meningen verdeeld zijn over wat de beste manier is.
ter info...is voor een motor van 500 euro (heb ik naast mijn midnight star)
 
in dat geval..
bus kachelzwart leegspuiten en meteen gaan rijden..

alle andere opties en hij is economisch total loss.. :+

of tape eromheen..
shit.. dan is het meteen voor de huidige begrippen een bobber :/
 
Cbonyx, voor 500 euro spuit je ze matzwart met hittebestendig zwart. geen primer er onder. als na een jaar de roest er weer doorkomt doe je hetzelfde weer :)

Iv©, met tape er om heen is het idd een bobber!! ook al heeft ie 20 kilo onnodig gewicht :)
 
Hoi hoi hoi, allemaal tape om mij uitlaat en ik heb een echte bobber. Tja, heb net de financ. ruimte effe niet om dat ding weg te brengen naar een echte spuiter, in januari gezinsuitbreiding en daar zal opa Bitchin dus ook wel aan mee moeten helpen..........................stomme ongelukjes heb je al gauw als je 18 bent


Ach, ik koop mijn voertuigen altijd op basis ban.........over een paar jaar is die economisch total loss, ik rijd ze gewoon op, zolang de APK voor mijn hok op wielen onder de 200 euri blijft, mag te blijven
 
Die site effe zitten rustig bekijken, maar er zitten echt gave modellen bij. Vraag me wel af hoe die blokken en zo gespoten zijn, althans eerst chroom er af en dan de hittebestendigeverf er over, of wordt er ook tectyl 150?? gebruikt. IK merk dat de Motip rallyzwart toch niet echt heel sterk is op metaal, ondanks een goede primer laag
Heb je het over onze site? (ik heb niet het hele topic hier doorgelezen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan