MF mega meeting 12 sept. 2010 Veenendaal

Midnight cruiser

MF veteraan
5 jul 2010
6.280
0
Hilversum
Hallo cruiser, chopper en custom rijders.

Ik was in mei dit jaar op de mega meeting in Veenendaal en het viel mij op dat deze groep MF 'ers schitterde door afwezigheid.

Misschien wat te vroeg in het jaar?? _O-

Ik ben van plan om er de 29e weer bij te zijn en hoop eigenlijk wat meer cruisers en customs te zien dan in Mei.

Wie van de cruiser/custom MF 'ers is er van plan te komen?

Verzamelplaats Parkeerterrein DE FORTEN bij het benzinestation vlak voor Bunnik aan de A12
full


Verzamelen in Bunnik is om 10.30 uur. om 11.00 uur rijden we weg vanuit Bunnik naar SHELL TANKSTATION DE BLOEMENHEUVEL!! om Hakkers op te pikken en van daaruit rijden we door naar Veenendaal..

Met veel kabaal zoals het er nu uitziet. :Y 8-)

Wie dan nog zin heeft kan mee naar Amersfoort. Vertrek omstreeks 13.00 uur.


Wie hebben we tot nu toe, :}

01. Midnight cruiser
02. Biker Mamma
03. Hakkers
04. deanevo (met drie vriendinnen) _O-
05. CBOnyx
06. Bitchin
07. KStyle
08. Sander1993
09. Roderickdepineut
10. GJ
11. iv©
12. rsterren
13. Fastbike
14. Roll-Tide
15. Deanevo's buurjongen met A'tje
16. frankwijers
Wie volgt??
 
Laatst bewerkt:
29e is Harley-dag Tilburg. Veel belangrijker, uiteraard O-)
 
'MF mega meeting 29 aug. 2010 Veenendaal' > 'Harleydag Tilburg 29 aug. 2010, komt allen!!!!'
 
Tja, Tilburg is voor mij wel een takke-eind rijden en heb geeneens een HD.

Veenendaal is voor mij goed te doen.

Was wel op de HD dag in Uithoorn maar daar viel niet veel te beleven. (kan door het weer gekomen zijn)

Weinig kraampjes, bezoekers en motoren.
Zag wel wat leuke skull-helmen })
 
Ik ben er waarschijnlijk wel bij, vermoedelijk bij de newbies groep zoals het er nu uitziet.
nog wel OVB, weet niet zeker of ik die dag tijd heb. maar zo ja dan ga ik er wel heen.
 
Ben vorige jaren ook geweest, maar ja, dit jaar idd ook tilburg....
dus, ik weet het nog niet!
 
Mss ga ik ook, ben alleen niet herkenbaar vanwege het ontbreken van een MF stickert
 
Heb ook geen stickert, misschien moeten we een cruiser/chopper hoekje creëren?

Misschien als je de parkeerplaats van de Mac opkomt aan de linkerkant? Of natuurlijk dicht bij de koffie tegenover het luikje van de macdrive?
 
ben der een keer geweest.
geloof me 400 idioten in een powerranger outfit op rijdende monatoetjeverpakkingen.
nee dankjewel
 
ben der een keer geweest.
geloof me 400 idioten in een powerranger outfit op rijdende monatoetjeverpakkingen.
nee dankjewel
^:

Ben ook 1x geweest, vond het maar niets. Tis meer voor de power rangers club dan chopper club. Je ziet daar alleen maar mensen die wheelies, burn outs gaan doen en als het mis gaat dan staan huilen *D .

mss ga ik naar tilburg, moet ff kieken of ik geen standby loop. ;(
 
axe, hou je ff in, ik wil ook een zx10r kopen. Dan helemaal zwart pak en een samuraizwaard op de rug :) 't is niet voor niets een ninja..
 
Ik ben het deze keer wel eens met Murph en de anderen, als het alleen maar de snelle showbinks zijn dan hoeft het niet, althans niet voor het stuntwerk, anderzijds, het is wel leuk om inderdaad eens te life te kunnen OHen met mensen die je nu alleen van berichten kent, misschien vallen ze in het echt reuze mee
 
Het transformer gehalte is hoog, maar het kan ook entertaining zijn met die mislukte stoppies en wheelies.
Misschien kom ik wel als het geen chroom-onvriendelijk weer is.
Samen oprijden Bitchin'?
Ik kom toch langs je.
 
^:

Ben ook 1x geweest, vond het maar niets. Tis meer voor de power rangers club dan chopper club. Je ziet daar alleen maar mensen die wheelies, burn outs gaan doen en als het mis gaat dan staan huilen *D .

Hmmm ik ben er dit voorjaar ook geweest maar ik vond het wel wat hebben hoor en als anderen er voor kiezen om hun kunnen te laten zien weten ze bijvoorbaat dat ze ook onderuit kunnen gaan maar heey je kan s'morgens ook van de trap glijden dus of het meer risico geeft? geen idee maar het is wel imposant om te zien hoor en petje af voor diegenen die het ff doen ik zou dat niet kunnen en wil dat ook niet maar er naar kijken jahoor no problem.
Ik ga de 29ste ook weer heen newbie meet altijd gezellie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan