MF Mega Mooi weer rijders Meeting

Je mist het punt, mij gaat het erom dat het telkens verplaatst word. Hou het nu gewoon bij 1 vaste datum in het jaar (oke 2 nu als het moet). Als het nat is? Kom je lekker niet. Je moet niets, nooit niet. Er zijn altijd keuzes. Echter om een meeting een paar dagen van tevoren te verplaatsen ivm slecht weer vind ik te gek.

Ik mis het punt niet, ik begrijp het volkomen.
Voor mij is dit echter geen MFMM, die is al geweest. Heb bewust gekozen daar niet heen te gaan. Ik maak van deze mogelijkheid echter gebruik om alsnog wat motoren bij elkaar te zien. Voor mij gaat het oude-bekenden-verhaal ook niet op, want ik ken niemand (ook niet na 4 MFMM's..).

Ik vind de naam mega mooiweerrijdersmeeting ook wat ongelukkig gekozen want in mijn ogen moet je ook geen MFMM na willen bootsen, maarja. Ik snap het wel. Zolang de echte MM de MM blijft vind ik het goed. Ik ga zo in ieder geval wat motoren kieken. Niet meer, niet minder. :)
 
Ik weet dat je hard aan het spammen bent geweest om meer mensen te krijgen maar zeg nu zelf wanneer krijg je meer mensen?

1: Je prikt 1 (of 2) datum (data) en wijkt daar niet vanaf en ziet wel wat er gebeurt.
2: Je prikt een datum, verplaatst hem, een deel komt op de oorspronkelijke datum en een deel op de nieuwe datum. Wat neer komt op 2 halve meetings.
3: Je prikt wéér een nieuwe datum in de hoop dat die wel droog zal zijn met nog meer mensen die denken: "Ja kom, we blijven naar Veenendaal rijden vanuit Groningen/Maastricht/Alkmaar"?



Als ik het goed zie is het dus morgen... nog steeds met bagger weer? Wat schiet je er dan mee op vraag ik me af? Zeker om het wéér te verplaatsen? Kijk 1 ding moge duidelijk zijn ook ik rij liever met mooi weer. Maar de MM is voor mij brommers kijken, oude bekenden tegenkomen en een Mac Drek burger naar binnen te schuiven. Kan ik met elk weer. Als het me puur om het rijden is ga ik niet naar Veenendaal want dat heeft met rijden toch weinig te maken????



Hey hey... met deze heb ik niets te maken hoor :+ Na vorige week zondag zat mijn taak erop! Vind het alleen zo jammer van het commentaar altijd, daarom mijn post ;)
 
Kijk en daar heb je je punt al gemaakt. Er zijn altijd keuzes, nu dus ook.

I know en ik kom daarom ook niet. Maar nogmaals des te vaker iets georganiseert word des te minder mensen gaan er komen en dan gaat het "mega" er wel vanaf. En daar heb ik niets over te kiezen.

Ik mis het punt niet, ik begrijp het volkomen.
Voor mij is dit echter geen MFMM, die is al geweest. Heb bewust gekozen daar niet heen te gaan. Ik maak van deze mogelijkheid echter gebruik om alsnog wat motoren bij elkaar te zien. Voor mij gaat het oude-bekenden-verhaal ook niet op, want ik ken niemand (ook niet na 4 MFMM's..).

Ik vind de naam mega mooiweerrijdersmeeting ook wat ongelukkig gekozen want in mijn ogen moet je ook geen MFMM na willen bootsen, maarja. Ik snap het wel. Zolang de echte MM de MM blijft vind ik het goed. Ik ga zo in ieder geval wat motoren kieken. Niet meer, niet minder. :)

Voor jou is het dat niet, ik lees het in de OP toch wel behoorlijk als dusdanig.
Tis een vrij land en forum dus iedereen moet lekker doen wat ze willen. Maar zo word de "echte" Mega Meeting een beetje om zeep geholpen.

Overigens op een MM leer je meestal geen mensen kennen. De mensen die ik allemaal ken zijn van feestjes waar ik in het hele land ben geweest.

Hey hey... met deze heb ik niets te maken hoor :+ Na vorige week zondag zat mijn taak erop! Vind het alleen zo jammer van het commentaar altijd, daarom mijn post ;)

Ja je mag met pensioen ;)

Mooie op het forum is dat je dus zo'n discussie kan voeren. Maar inmiddels heb ik mijn argumenten wel neergelegd ;)

Inmiddels staan er 7 motoren! *O*

:P

Hier is het ook droog dus ik nogal alle 7 motoren uit ;)
 
Laatst bewerkt:
I know en ik kom daarom ook niet. Maar nogmaals des te vaker iets georganiseert word des te minder mensen gaan er komen en dan gaat het "mega" er wel vanaf. En daar heb ik niets over te kiezen.

Klopt, maar het was uiteindelijk ook geen mega meeting.
 
Heb tot 2 uur op me nest gelegen, lekker laat gemaakt gister. :')

En de GP gekeken, nu Superbikes.

Ben straal door de wekker heen geslapen, dadelijk maar even de brommert wassen. _O-
 
Hoop dat jullie het een beetje droog hebben gehouden.. Hier is het officieel herfst...
Misschien de meetings niet meer zondag maar op zaterdag? Volgens mij is de regel de laatste tijd dat de zondag niet voor zon staat...
 
Hoop dat jullie het een beetje droog hebben gehouden.. Hier is het officieel herfst...
Misschien de meetings niet meer zondag maar op zaterdag? Volgens mij is de regel de laatste tijd dat de zondag niet voor zon staat...

Bij vertrek in A'doorn een paar drupjes gezien maar voor de rest droog. Misschien moeten we de volgende meeting wel op DONDERdag houden.... ;)
 
Tss.... Wij waren er pas om 12:25 uur met z'n vijven ... en d'r was verder helemaal niemand meer _O-

Dat is wel wat aan de late kant ja. Toen waren wij net onderweg naar Amersfoort (of Barneveld, ligt eraan hoe je het bekijkt...) _O-

Maarrrr..
We waren met weinig man (en vrouw), maar toch was het erg gezellig *O*
 
Dat is wel wat aan de late kant ja. Toen waren wij net onderweg naar Amersfoort (of Barneveld, ligt eraan hoe je het bekijkt...) _O-

Maarrrr..
We waren met weinig man (en vrouw), maar toch was het erg gezellig *O*

Was anders naar Amersfoort gereden, gezien de route die de meesten van ons gereden hebben :+ waren jullie als een van de eerste aangekomen.
 
Gezellig inderdaad en voor het eerst heb ik iedereen op de megameeting kunnen spreken :+
 
Was super gezellig, hamburgertje was goed binnen te houden, geen regen onderweg gezien :N alleen op de route naar Amersfoort moet nog even geoefend worden _O- _O-

Was zeker gezellig *D :Y

Ja dat naar Amersfoort komen hadden we wat moeite mee _O- _O- _O-

dat krijg je als je 3x wisselt van de voorste rijder :P

Goed dat jij wel goed bent gereden kon je plekje vrijhouden voor ons, was zooo druk :P _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan