MF MegaMeeting II - 2 September 2012

Verwacht er niet teveel massive-ness van. Als je heel erg veel stilstaande motoren naast elkaar wilt zien kan je ook naar Goedhart motoren gaan ofzo, lopen er alleen minder volgevreten motoroveralls met een Big Mac in hun nek rond.
interessante comment... B| ..maar ik vind staren naar motoren zonder de eigenaar die het beestje verzorgd toch wat minder boeiend geloof ik. :Z
Sept 2011 denk ik niet meer dan 200, in mei 2012 mss 6/700 (waarvan 100 politieagenten waren denk ik)
Wauw, het wordt vast gezellig en ik kijk uit naar de wheelies! :Y
worden er ook kleine cursusen geven..? O-) nah, vast geen plek voor met 250 man..
 
interessante comment... B| ..maar ik vind staren naar motoren zonder de eigenaar die het beestje verzorgd toch wat minder boeiend geloof ik. :ZWauw, het wordt vast gezellig en ik kijk uit naar de wheelies! :Y
worden er ook kleine cursusen geven..? O-) nah, vast geen plek voor met 250 man..
nou... het is geen stunt-show hé :9
 
@NightMagic


Kan je:

1e MF MegaMeeting 6 mei 2012

wijzigen in:

1e MF MegaMeeting 6 mei 2012 => foto & video topic


Dan is de historie weer compleet. :)



41801_165908343120_8058956_n.jpg
 
ach... ieder zijn ding toch?

ik kan me voorstellen dat als je GEEN WHEELIES ZELF KAN dit een top kans is om andere die het wel kunnen, te bewonderen :9

ohja... up-to-date *D


Hoeveel wheelies, burnouts of stoppies heb jij gezien dan de afgelopen MFMM's? Seriously? Geef gewoon toe dat de mfmm een ingeslapen bende is waar je al een boete krijgt voor het onregelmatig smeren van je ketting? Dit is in geval niet de plaats om jullie wheelies te bewonderen.
 
Roland en Jan zullen er ook zijn !.
Roland met z'n DUCATI Monster 750 die hij daar te koop zal zetten:

Ducati monster 750.
Prijs: € 3.500,00
Roland.
IJzendoorn (Gelderland)

Basiskleur: Rood
Soort: Naked Bike
Bouwjaar:1999
Aantal cilinders: 2-cilinders
Kilometerstand: 30885KM.
Conditie: Gebruikt
Provincie: Gelderland
Omschrijving:
Mooie originele DUCATI Monster 750
Kleur: Rood met goud kleurig frame.
Alle onderhouds - en instructieboekjes aanwezig.
Vorige jaar nieuwe voorband.
Achterband zo goed als nieuw.
Motor ziet eruit als een plaatje (Monster).
Voor meer informatie graag bellen: 06-43013967
Deze DUCATI Monster was te zien op de ITAL-dag te Beusichem.


Kijk voor foto's op:
http://motoren.marktplaats.nl/motor...Z0Eph5Mrz+4oOhAQ6v9/sHHnJnKg==&fta_ind=8&fs=1

Mvgr.Jan
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan