MF MegaMeeting I'XIV - 4 Mei 2014

Meeste mensen hebben een MF sticker op de plaat.

Welke MF gooddies zijn er nog meer?

Als mensen zelfde kledij dragen.. mogen ze dan niet meer bij elkaar komen?

Ik zag ook enkele nors kijkende heren met dezelfde kleur fiets (BMW?) en vrijwel zelfde helm en pak. Malle assessoires op de brommer ook nog. Irritante claxon met meerdere tonen. Wat is daar de "functie" van?
 
Meeste mensen hebben een MF sticker op de plaat.

Welke MF gooddies zijn er nog meer?

Als mensen zelfde kledij dragen.. mogen ze dan niet meer bij elkaar komen?

Ik zag ook enkele nors kijkende heren met dezelfde kleur fiets (BMW?) en vrijwel zelfde helm en pak. Malle assessoires op de brommer ook nog. Irritante claxon met meerdere tonen. Wat is daar de "functie" van?
full

Vindt wel dat ze het moeten verbieden :(
 
Viel me juist op hoe weinig mensen met een mf sticker rondreden op de meeting

had een sticker. meneer van de verkeerspolitie verzocht me vriendelijk om de sticker af te halen aangezien ik een héle dure bekeuring kan krijgen.. misschien dat meerdere die bij de meeting waren dat hebben meegemaakt.
 
Laatst bewerkt:
maar volgens een vriendin van mij (jurist) is zoiets genoeg:

Ik heb alle voorwaarden gelezen en begrepen.
Ik accepteer alle veiligheidsregels zoals gesteld op de algemene voorwaarden.
Tevens vrijwaar ik ... van elke aansprakelijkheid, omdat mijn bezoek aan ... geheel op eigen risico is

Vriendin terug sturen naar 'school'....




Klopt!
maar dat is als er een organisatie achter staat!
als ik als particulier zeg "jongens, ik heb een ruimte beschikbaar... privé/eigen terrein dus je mag daar op eigen risico gaan spelen..." dan geloof mij, ik ben dan echt nergens voor verantwoordelijk!

Wel.

Vergeet niet dat wettelijke bepalingen BOVEN onderlinge overeenkomsten gaan.

Ik kan wel ondertekenen dat jij mij om mag leggen, maar toch zul je voor moord opgepakt worden.
Een garage kan wel zeggen dat ie geen garantie geeft...maar als je auto binnen 2 dagen in de soep loopt...goede kans dat hij er toch wat mee zal moeten doen.


Zo is het ook met dit soort dingen.
En vergeet al helemaal niet dat je heel goede bedoelingen kan hebben en iedereen van alles beloofd, maar als iemand zijn mooie motor van 10.000 euro aan gort ziet gaan, hij dan toch plots gaat kijken of hij iemand anders voor die schade kan laten opdraaien !!
Laat staan dat er iemand (blijvende) letselschade oploopt en er een verzekeringsmaatschappij bij betrokken raken die precies weten hoe ze 'de juiste persoon' aansprakelijk kunnen stellen....
 
Laatst bewerkt:
Als je dat zo leest zou je nooit meer een ritje regelen of zo :')
 
Vriendin terug sturen naar 'school'....Wel.

Vergeet niet dat wettelijke bepalingen BOVEN onderlinge overeenkomsten gaan.

Ik kan wel ondertekenen dat jij mij om mag leggen, maar toch zul je voor moord opgepakt worden.
Een garage kan wel zeggen dat ie geen garantie geeft...maar als je auto binnen 2 dagen in de soep loopt...goede kans dat hij er toch wat mee zal moeten doen.


Zo is het ook met dit soort dingen.
En vergeet al helemaal niet dat je heel goede bedoelingen kan hebben en iedereen van alles beloofd, maar als iemand zijn mooie motor van 10.000 euro aan gort ziet gaan, hij dan toch plots gaat kijken of hij iemand anders voor die schade kan laten opdraaien !!
Laat staan dat er iemand (blijvende) letselschade oploopt en er een verzekeringsmaatschappij bij betrokken raken die precies weten hoe ze 'de juiste persoon' aansprakelijk kunnen stellen....
sorry maar dit klopt niet helemaal!!!!
ik regel géén stuntshow, ik regel géén race.... helemaal niks!
ik doe een deur/hek open en dat is het!
wat je dan doet ben je zelf er voor verantwoordelijk en dat is heel makkelijk zwart op wit te zetten!

voorbeeld:
ik ben jarig en nodig een paar vrienden uit voor een biertje
vriend A let ff niet op en laat zijn biertje op het mobieltje van vriend B vallen!
volgens jouw logica is het mijn probleem omdat ik ze allebei bij mij thuis uitgenodigd heb.... onzin dus!
zo kan ik verder gaan.... vriend van mij zegt "man ik zou mn olie willen verwisselen", ik zeg dan "kom maar bij mij in MIJN EIGEN tuin doen, ik heb gereedschap en ruimte"
net voor dat hij begint, laat hij zijn motor in mijn tuin vallen tijdens het op t paddock zetten...
volgens jouw logica moet ik zijn schade betalen omdat ik hem uitgenodigd heb om dat in mijn tuin te doen!!

Ohja.... Mijn "vriendin" is een jurist met 30 jaar ervaring ;)
 
Laatst bewerkt:
voorbeeld:
ik ben jarig en nodig een paar vrienden uit voor een biertje
vriend A let ff niet op en laat zijn biertje op het mobieltje van vriend B vallen!
volgens jouw logica is het mijn probleem omdat ik ze allebei bij mij thuis uitgenodigd heb.... onzin dus!
zo kan ik verder gaan.... vriend van mij zegt "man ik zou mn olie willen verwisselen", ik zeg dan "kom maar bij mij in MIJN EIGEN tuin doen, ik heb gereedschap en ruimte"
net voor dat hij begint, laat hij zijn motor in mijn tuin vallen tijdens het op t paddock zetten...
volgens jouw logica moet ik zijn schade betalen omdat ik hem uitgenodigd heb om dat in mijn tuin te doen!!

Ohja.... Mijn "vriendin" is een jurist met 30 jaar ervaring ;)

Ervaring.... op gebied van keukeninstallatiegarantiegevallen ?

Ik hou je niet tegen, ga je gang, ik waarschuw je alleen, net zoals anderen.
Dat doen we niet om je voor de gek te houden, dat doen we omdat we van je houden en je ergens voor willen behouden.
Ik kom je echt niet tegenhouden als je t wel gaat doen hoor, maar als het mis gaat dan zet ik wel "MBM zei het toch..." in dikke letters en rode kleur in je onderschrift ;)
 
Ervaring.... op gebied van keukeninstallatiegarantiegevallen ?

Ik hou je niet tegen, ga je gang, ik waarschuw je alleen, net zoals anderen.
Dat doen we niet om je voor de gek te houden, dat doen we omdat we van je houden en je ergens voor willen behouden.
Ik kom je echt niet tegenhouden als je t wel gaat doen hoor, maar als het mis gaat dan zet ik wel "MBM zei het toch..." in dikke letters en rode kleur in je onderschrift ;)
Tuurlijk Baksteen ( sorry pik, voor mij blijf je baksteen )
eerst een ding: keukeninstallatiegarantiegevallen _O- Nee, OvJ

maar nu ff serieus, denk je nou dat ik überhaupt iets zou regelen zonder het eerst 100% uit te zoeken? Natuurlijk niet man! Eerst zwart op wit dat het kan/mag....

Als het makkelijk was, was het al lang geregeld toch? :j
 
Ja ik vond het allemaal mietjes, maar dat zeg ik natuurlijk nu pas hier. :+

Nee die gasten kwamen wel met veel aanzetten samen met Wheelietime, zag er wel kicken uit! Bracht wel weer even wat leven in de brouwerij qua lawaai, brandend rubber en een hele hoop extra bikes.

Qua locatie en privé terrein, tja. Ik vond het wel prima zo, als je wilt stunten en dergelijke moet je toch echt een afgesloten terrein hebben waar je iets kunt organiseren. We hadden het natuurlijk ook op de dag van de Nucleare Top kunnen doen, lekker met z'n allen op de polderbaan. Die was toch al afgesloten voor wat vliegtuigjes, ruimte zat..

_O-
 
Ik zie mijn foto er wel tussen staan maar voor alle zekerheid hier ff aanmelden: ik ga ook *O* :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan