MF MegaMeeting I'XIV - 4 Mei 2014

Ik ga er ook bij zijn met mijn gerestaureerde pannonia T5 uit 1973. Als het goed is gaat ook nog een vriendin mee
 
Ook aanwezig, onder voorbehoud van het weer.

Ook aanwezig zijn er meer die uit het noorden komen?
Ja Rintsy, ik vertrek uit Leeuwarden. Misschien kunnen we in het regiotopic van Leeuwarden iets opzetten?
 
Ja jeetje, de datum is toch wel iets waardoor ik betwijfel om te gaan, zeker daar in de omgeving. Niet omdat ik vind dat je dan niet iets mag ondernemen, maar het zal er vrij druk qua ander verkeer in de omgeving zijn vanwege dodenherdenking (Rhenen, Wageningen, Amerongen, Veenendaal)
 
misschien een idee om de MFMM bij de McDonald's langs de A1 bij de aansluiting met de A30 te houden!?

Is nog beter bereikbaar en dan hoef je niet door naar Amersfoort en het parkeerterrein is nog groter :)
 
is bij afrit Barneveld dacht ik, en je heb de drukte rond bevrijdingsdag etc een beetje gemeden, en de kritiek mbt dat veel mensen wel eens een andere locatie willen zien heb je ook ondervangen!?
 
is bij afrit Barneveld dacht ik, en je heb de drukte rond bevrijdingsdag etc een beetje gemeden, en de kritiek mbt dat veel mensen wel eens een andere locatie willen zien heb je ook ondervangen!?
lol

en je denkt door hier een nieuwe lokatie te posten dat de popo er dan niet is? :X
 
lol

en je denkt door hier een nieuwe lokatie te posten dat de popo er dan niet is? :X

neuh zo naïef ben ik niet! Maar verandering van spijs doet eten! Aan de reacties van vele is te merken dat ze graag eens een andere locatie zouden willen! Ook al is dat niet eens zo heel veel verderop het is wel weer eens wat anders dan Veenendaal!
 
Ik wil me verder nergens mee bemoeien, maar ik denk als je het echt gaat onderzoeken dat er aanzienlijk meer mensen liever eerst naar Veenendaal gaan zoals altijd. Nederlanders zijn nou eenmaal een volk van traditie :P
 
Laatst bewerkt:
Mfmm gaat vooral om traditie, ouwehoeren met mensen die je maar 2x per jaar zie etc etc etc
Ik mei loopt dit op tot 5/600 mensen....
Dat er 20 zijn die ietsje meer spanning zoeken begrijp ik wel, als er inderdaad een alternatieve lokatie moet komen voor degene die niet naar Amersfoort willen hoor ik het wel, wil best iets "off-line" organiseren via pm's, maar Veenendaal en Amersfoort zijn MFMM, daar komen wij niet aan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan