MF MegaMeeting I'XIV - 4 Mei 2014

Denk ook niet dat hij van de politie was, want ik hoop natuurlijk dat hij hier die mooie filmpies gaat posten en dat ze nu niet kentekens aan het vergroten zijn om eventueel nog een bonnetje te kunnen sturen O-)

Dat filmpje komt wel, was vorig jaar ook zo.
Daarnaast als de politie een quadcopter of octocopter zou gebruiken, gebruiken ze duurder spul en daarnaast zetten ze ze steeds minder in... ook hebben ze bij de politie een paar laten crashen (eentje tegen een gebouw, de ander tegen een hijskraan), dus een cursus kan geen kwaad en niet iedereen kan zo'n ding ook zonder ervaring direct goed besturen.

Filmpje van vorig jaar met die TBS Discovery is volgens mij offline gehaald... dus hoop toch wel dat deze beelden online worden gezet.
 
haha weet iemand hoe het met die gast is afgelopen die een wheelie deed en daarna zijn kentekenplaat inklapte omdat de politie hem wilde aanhouden om vervolgens volta's door rood te rijden en de snelweg op te racen???

Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.

Was een leuke dag :Y
 
Laatst bewerkt:
Toch hulde voor het geluid :}
Heb nog geapplaudisseerd voor je
full
 
Nou ben ik maar hobby fotograve.., maar ik ben vanochtend/middag ook even geweest als jullie intresse in foto's hebben.. ik heb ze op mijn facebook pagina gezet, hoop dat jullie ze leuk vinden,

Www.facebook.com/hobbyfotogravejantine

Groetjes Jantine

Top! Mezelf gespot, bedankt
 
:W

Motor sloeg af omdat ik de benzine kraan niet goed had opengezet. |(

Toen rotonde rechts af en inderdaad even gas een beetje opengedraaid.
Vond politie niet leuk.
Werd een eikel genoemd en moest rijbewijs inleveren.
Maar toen bleek dat de politie geen meting had kunnen doen en ook niet kon weten of ik daadwerkelijk te hard had gereden. Dus werd er niet meer gevraagd om rijbewijs.

Wel moest ik het terrein verlaten.

Was wel jammer want ik had nog een big mac willen halen.... -O-

Oké man, ik dacht dat ze .......
Dan haal je die big Mac maar morgen.
 
Nou ben ik maar hobby fotograve.., maar ik ben vanochtend/middag ook even geweest als jullie intresse in foto's hebben.. ik heb ze op mijn facebook pagina gezet, hoop dat jullie ze leuk vinden,

Www.facebook.com/hobbyfotogravejantine

Groetjes Jantine

Super foto's *O*
 
Ben benieuwd naar de foto's van de fotograaf die gehurkt zat aan het eind, vlak voor de rotonde.
Ik denk dat ik zelf tussen die foto's zit en zou die foto echt graag willen hebben......
 
Weet iemand wat van de motorrijder die een wheelie deed zijn kenteken inklapte en volgas wegreed door rood en op de snelweg ging racen met de politie?
 
Dat is geen drone, maar een quadcopter. Een TBS Discovery. Is van Duderuud denk ik.
Bijna goed :) Het was een TBS Discovery Pro.

Valt me mee dat ze 'm niet uit de lucht haalden, want dat is verboden boven bewoond gebied/bedrijven, mag alleen buiten bebouwde kom op 150 meter van mensen af. Boete kan oplopen tot 7800 euro.
Daar zijn ontheffingen voor uitgevonden 8-)

Al zijn de beelden vast erg gaaf!
Moet ze nog bekijken... eigenlijk geen tijd om een filmpje in elkaar te draaien, zal wel iets online zetten vanavond of morgen, en als iemand zelf serieus aan de slag gaat met een cool filmpje: stuur ff een berichtje.
 
Ook heb ik even praatje gemaakt met de meneer van de drone.

Wist ook te vertellen dat een maat van hem vorig jaar daar stond te filmen, en dat zij beidde niet van de politie zijn.
Of het waar is is een 2e discussie maar was aardige gozer :Y
Thx, was ook leuk om jou (en verschillende anderen) ff te spreken. En in ieder geval absoluut geen politie dus :+ edit: of nouja, forumpolitie hooguit :P

Denk ook niet dat hij van de politie was, want ik hoop natuurlijk dat hij hier die mooie filmpies gaat posten en dat ze nu niet kentekens aan het vergroten zijn om eventueel nog een bonnetje te kunnen sturen O-)
Hmm........je brengt me wel op ideeën voor een nieuwe bron van inkomsten voor het forum ;)
 
Laatst bewerkt:
Toch hulde voor het geluid :}
Heb nog geapplaudisseerd voor je

Moet ook heel eerlijk bekennen dat het heel moeilijk was om niet weer in de fout te gaan.
Maar ik was al lang blij met slechts een waarschuwing dat ik niet meer gas durfde te geven.



In iedergeval weer een leuk plaatje erbij voor de verzameling:

Nieuwebitmapafbeelding_zps0991c099.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan