MF MegaMeeting September 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hele zwik pijlen maken en de route met pijlen aangeven kom je een heel end.

Maar ik kom niet. Ik kom ben van de "oude" garde en vind dat er maar 1 MM per jaar moet zijn en ben bij de eerste al geweest :)



Komt overigens bij dat ik vind dat er veel en veel te veel gekloot word met wheelies/burn-outs/rolling burn-outs/kneedowns enz. Het gaat een keer (weer) mis en dan gaat iedereen ineens heilig doen en zeggen dat het niet kán al dat gestunt.
Ik doel hierbij puur op de lange achterbruggen brigade, wheelies tussen de mensen door, die R1 rijder die aan kneedown de rotonde tig keer pakte (en 2 keer knap in de remmen moest omdat er een auto of motor op de rotonde op draaide).

Anyhoe! Veel plezier allemaal!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben erbij. Om gezeik en drukte in Amersfoort te ontkomen stel ik voor om het tweede deel van de MM voort te zetten op de WheelyWeg PM me voor instructies.
 
Laatst bewerkt:
Komt overigens bij dat ik vind dat er veel en veel te veel gekloot word met wheelies/burn-outs/rolling burn-outs/kneedowns enz. Het gaat een keer (weer) mis en dan gaat iedereen ineens heilig doen en zeggen dat het niet kán al dat gestunt.
Ik doel hierbij puur op de lange achterbruggen brigade, wheelies tussen de mensen door, die R1 rijder die aan kneedown de rotonde tig keer pakte (en 2 keer knap in de remmen moest omdat er een auto of motor op de rotonde op draaide).

Anyhoe! Veel plezier allemaal!


klopt helemaal
We moeten niet raar staan te kijken dat er komende keer weer flink politie aanwezig is of dat Mac donalds zegt dat we niet meer welkom zijn.
Ik kan best snappen dat ze niet blij zijn dat het asfalt word verneukt.
En het gaat idd nog een keer goed fout op de rotonde of met die burnouts

En ik vind het mooi om te zien hoor, maar de manier waarop is misschien niet helemaal slim
 
klopt helemaal
We moeten niet raar staan te kijken dat er komende keer weer flink politie aanwezig is of dat Mac donalds zegt dat we niet meer welkom zijn.
Ik kan best snappen dat ze niet blij zijn dat het asfalt word verneukt.
En het gaat idd nog een keer goed fout op de rotonde of met die burnouts

En ik vind het mooi om te zien hoor, maar de manier waarop is misschien niet helemaal slim

Het is in Amersfoort al eens knap mis gegaan motor op fietser die van rechts kwam... naar het schijnt kwam de motor met een wheelie het kruispunt over :X
 
klopt helemaal
We moeten niet raar staan te kijken dat er komende keer weer flink politie aanwezig is of dat Mac donalds zegt dat we niet meer welkom zijn.
Ik kan best snappen dat ze niet blij zijn dat het asfalt word verneukt.
En het gaat idd nog een keer goed fout op de rotonde of met die burnouts

En ik vind het mooi om te zien hoor, maar de manier waarop is misschien niet helemaal slim


ik denk dat de politie al de hele tijd aanwezig WAS !!!! en dat er een onderbetaalde medewerker met pet op zijn vingers blauw aan het schrijven was om de burnout en wheelie makende kentekens te noteren.......

waar ik het over heb ....... kijk eens goed naar deze foto.... en dan niet naar de motor maar naar die paal....... daar staat een camera op......

camkruis.jpg


en hier nog een camera op de paal en die is beter te zien....
maar ze staan er echt .....
megameet026.jpg



edit: link werkte niet goed effe gefixed
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat de politie al de hele tijd aanwezig WAS !!!! en dat er een onderbetaalde medewerker met pet op zijn vingers blauw aan het schrijven was om de burnout en wheelie makende kentekens te noteren.......

waar ik het over heb ....... kijk eens goed naar deze foto.... en dan niet naar de motor maar naar die paal....... daar staat een camera op......

[afbeelding]

en hier nog een camera op de paal en die is beter te zien....
maar ze staan er echt .....
[afbeelding]


edit: link werkte niet goed effe gefixed

mwa, dat weet ik niet
Die camera's zullen gewoon voor terrein bewaking zijn
 
Ik ben er ook weer bij. Ik heb er ook zin in *O*
Ik denk dat de Mac er geen problemen mee heeft, behalve dan een zo'n gozer met verlengde achterbrug, die een flinke streep op het parkeerterrein zette. De 'aankomstweg' is niet van de Mac.
 
Ik ben er ook weer bij. Ik heb er ook zin in *O*
Ik denk dat de Mac er geen problemen mee heeft, behalve dan een zo'n gozer met verlengde achterbrug, die een flinke streep op het parkeerterrein zette. De 'aankomstweg' is niet van de Mac.

waren niet alleen "die gasten met een verlengde achterbrug"
 
Ik ben er ook weer bij. Ik heb er ook zin in *O*
Ik denk dat de Mac er geen problemen mee heeft, behalve dan een zo'n gozer met verlengde achterbrug, die een flinke streep op het parkeerterrein zette. De 'aankomstweg' is niet van de Mac.


kijk de omzet van die dag. :P maakt een hoop goed


ik ben er ook weer bij *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan