mf motoren gestolen in assen??

Nou weet iedereen dat er altijd een heleboel fietsen worden gejat in Assen en dan ga je met zo'n prachtfiets daarheen. Dan vraag je er toch wel een beetje om hoor. Neemt niet weg dat het ontzettend k*t is dat ie is gestolen. Stelletje pokkelijers! Ga eens werken voor je geld! :(
 
Nou weet iedereen dat er altijd een heleboel fietsen worden gejat in Assen en dan ga je met zo'n prachtfiets daarheen. Dan vraag je er toch wel een beetje om hoor. Neemt niet weg dat het ontzettend k*t is dat ie is gestolen. Stelletje pokkelijers! Ga eens werken voor je geld! :(
Vind het toch een beetje een kromme stelling, hoor Lady-M.
Mooie, nieuwe of oude motor, Afblijven als hij niet van jou is!
 
Vind het toch een beetje een kromme stelling, hoor Lady-M.
Mooie, nieuwe of oude motor, Afblijven als hij niet van jou is!
uit welke tijd kom jij precies,dat teld in 2004 niet hoor,als je je omdraaid kan hij al weg zijn maar ja ,je kan er altijd een papiertje ophangen met de text dat ze eraf moeten blijven,wie weet helpt dat wel :X
 
uit welke tijd kom jij precies,dat teld in 2004 niet hoor,als je je omdraaid kan hij al weg zijn maar ja ,je kan er altijd een papiertje ophangen met de text dat ze eraf moeten blijven,wie weet helpt dat wel :X
Jij moet goed lezen voordat je reageert :P
 
Wat voor conclusies?

De enige conclusie die je kan trekken is geen nieuwe/dure gewilde fiets kopen.
Stoppen met motorrijden.
Niet naar evenementen gaan.
Fiets in garage laten staan met sloten is geen optie, want daar trekken ze hem ook rustig weg.

En dan zijn er straks geen dure ss meer om te jatten, dan gaan de liefhebbers op zoek naar Klassiekers die geld waard zijn.

Hoeveel worden er gejat bij andere GP's?
Hoeveel worden er gejat op een evenement op Zolder georganiseerd door dat ene blad?


Ja dat is zo. Maar als je weet dat er op dàt evenement zoveel gestolen wordt dan neem je toch het risico niet meer?

Enfin laat maar ik hoor al genoeg. Volgend jaar weer naar zolder met je nieuwe SS van 15K
 
Misschien volgend jaar met een barrel naar daar of met het koekblik?

Geen sneer hoor maar als de telegraaf spreekt van 14 motoos dan moet je denkik wel je conclusies beginnen te trekken.

Op de hoeveel duizenden motoren die op Assen afkomen? Denk dat de kans relatief klein is, neemt niet weg dat het meer dan kl*te is als het je overkomt. Maar als je een fiets hebt die voorkomt in de top 10 van het dievengilde (R6, R1, GSX, diverse ducatti's e.d.) dan is het denk wel eeen overweging. Je ontneemt mensen natuurlijk wel de mogelijkheid om te posen ;) :P
 
Ja dat is zo. Maar als je weet dat er op dàt evenement zoveel gestolen wordt dan neem je toch het risico niet meer?

Enfin laat maar ik hoor al genoeg. Volgend jaar weer naar zolder met je nieuwe SS van 15K
vind ik ook zulke evenementen gewoon niet op je motor heengaan.
 
Nou weet iedereen dat er altijd een heleboel fietsen worden gejat in Assen en dan ga je met zo'n prachtfiets daarheen. Dan vraag je er toch wel een beetje om hoor. Neemt niet weg dat het ontzettend k*t is dat ie is gestolen. Stelletje pokkelijers! Ga eens werken voor je geld! :(

dus je mag, als je een nieuwe motor hebt, hem niet overal neerzetten.
omdat het dan je eigen schuld is dat ie dan gejat wordt? :X
 
vind ik ook zulke evenementen gewoon niet op je motor heengaan.

wat is dat voor onzin.

Niet met je motor gaan omdat je bang bent dat hij gestolen wordt tussen duizenden andere motoren.

Dan moet je je motor maar altijd in de garage laten staan, de kans dat ze hem ergens anders jatten is net zo groot als op zo'n groot evenement.

Ik laat de mijne altijd gewoon op de camping staan (hij is trouwens toch goed verzekerd)
 
Ja dat is zo. Maar als je weet dat er op dàt evenement zoveel gestolen wordt dan neem je toch het risico niet meer?

Enfin laat maar ik hoor al genoeg. Volgend jaar weer naar zolder met je nieuwe SS van 15K


Ergens heb je gelijk: ik redeneer ook zo, ik zet mijn motor nergens waar ik hem niet kan zien (garage thuis en garage werk uitgezonderd)

Maar eigenlijk is dit erg, men zou zijn spullen moeten kunnen zetten waar jij wil.
 
wat is dat voor onzin.

Niet met je motor gaan omdat je bang bent dat hij gestolen wordt tussen duizenden andere motoren.

Dan moet je je motor maar altijd in de garage laten staan, de kans dat ze hem ergens anders jatten is net zo groot als op zo'n groot evenement.

Ik laat de mijne altijd gewoon op de camping staan (hij is trouwens toch goed verzekerd)
is geen onzin,in mijn brommertijd is er ook nooit geen brommer van me gestolen ,puur omdat ik gewoon telkens stilstond bij het risico dat hij gestolen zou kunnen worden,ik zette hem ook op slot als ik ging tanken enzo,en ik heb mijn brommer nu nog,dus al weer 8 jaar,terwijl die van adere van mijn leeftijd toen allemaal werden gestolen door ,makkelijk denken enzo.

je hebt je motor toch om op te rijden en als je dan een terasje pikt dan zit je naast je motor dus dan word ie echt niet gestolen,maar als je je mator ergens in de steek laat om vervolgens over 3 uur bij je motor terug te komen,loop je een super groot risico dat je motor weg is.
 
Als jij hard gewerkt hebt voor je droomfiets dan wil je er mee rijden toch..? Zeker naar dit soort evenementen is dat gewoon gaaf.. was dit jaar weer met t koekblik en heb van half 5 tot 11 u over de terugreis gedaan, heb al besloten om volgende keer met de motor te gaan.. zit nix anders op dan em gewoon goed te verzekeren B|
 
Als jij hard gewerkt hebt voor je droomfiets dan wil je er mee rijden toch..? Zeker naar dit soort evenementen is dat gewoon gaaf.. was dit jaar weer met t koekblik en heb van half 5 tot 11 u over de terugreis gedaan, heb al besloten om volgende keer met de motor te gaan.. zit nix anders op dan em gewoon goed te verzekeren B|
mijn motor is ook verzekerd,maar ik wil hem niet kwijt.
 
Hmm, dat bedoelde ik dus ook, maar het schijnt dat jij en ik anno 2004 verkeerd denken ;)
je mag hem overal neerzetten hoor van mij part midden in de schilderswijk in denhaag,of bv in de wijk fijenoord in rotterdam,maar als ie dan weg is moet je ook niet zeuren .
 
je mag hem overal neerzetten hoor van mij part midden in de schilderswijk in denhaag,of bv in de wijk fijenoord in rotterdam,maar als ie dan weg is moet je ook niet zeuren .
Er ontgaat jou iets, geloof ik
Maar het geeft niet hoor
:z
 
|( :X B|

Ik irriteer me mateloos aan je veelal domme posts...
ja zet hem maar in de schilderswijk,is de wijk waar ik geboren en getogen ben,en irriteer jij je maar hoor,ik irriteer me aan mensen die simpel denken ,en daarna gaan gaan zeuren dat hun motor weg is.
 
je mag hem overal neerzetten hoor van mij part midden in de schilderswijk in denhaag,of bv in de wijk fijenoord in rotterdam,maar als ie dan weg is moet je ook niet zeuren .

Bekrompen **kel.
Waarom heb jij eigelijk dit topic geopend?

Het is toch zijn eigen schuld. Had ie maar niet naar Assen moeten gaan.

Ik heb hem nog niet horen zeuren, maar moet je jou horen zeg.

Mag bijna lije dat ze die van jou eens meenemen uit je garagebox weg of waar ie dan ook staat, met die 20 kilo sloten eraan.

Ben benieuwd wat je dan te melden heb :X

Ze hebben gewoon met hun fikken van andermans spul af te blijven...of we nou in het jaar 0 of 2004 leven maakt geen donder uit wel.

En zeg eens eerlijk...heb jij ALTIJD zicht op je motor?

Sorry mensen :X , wordt een beetje fel van dit soort opmerkingen.
 
Bekrompen **kel.
Waarom heb jij eigelijk dit topic geopend?

Het is toch zijn eigen schuld. Had ie maar niet naar Assen moeten gaan.

Ik heb hem nog niet horen zeuren, maar moet je jou horen zeg.

Mag bijna lije dat ze die van jou eens meenemen uit je garagebox weg of waar ie dan ook staat, met die 20 kilo sloten eraan.

Ben benieuwd wat je dan te melden heb :X

Ze hebben gewoon met hun fikken van andermans spul af te blijven...of we nou in het jaar 0 of 2004 leven maakt geen donder uit wel.

En zeg eens eerlijk...heb jij ALTIJD zicht op je motor?

Sorry mensen :X , wordt een beetje fel van dit soort opmerkingen.
hallo ik reageer alleen op niels en op diegene die zeggen dat ze hun motor maar overal neer moeten kunnen zetten ,en dan denken dat hij er wel blijft staan.
maar goed ik vind het best en lekker belangrijk dat je fel reageerd,als je in een droomwereld leeft en denkt dat iedereen lief is dan vind ik dat goed hoor zoek het lekker uit.

iedereen die mij wel snapt ,goed zo dan kan je dus lezen.

en ja ik heb altijd zicht op mijn motor en hij staat niet met 20 kilo sloten op slot,alleen mijn hond ligt er naast,werk voldoende.
o ja beetje triest om me uit te gaan lopen schelden,maar ja je zou wel niet anders kunnen.
o ja mag lije dat mijn motor word getolen leuk dat je dat zegt,hoop dat het bij jou gebeurd nu,zeker na die uitspraak tegen mij(dat wens je toch niemand toe)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan