mf motoren gestolen in assen??

dus als ik in een buurt woon waar ze 3 keer per week in mijn auto inbreken en alles stelen wat los en vast zit,dan kom jij op de motor bij mij op visite met alle risico's van dien,dan ga je toch met de auto,geloof dat niemand me snapt.

Ja maar, je auto stelen ze toch ook leeg? Dat zeg je immers net. Je kan dan maar beter niet gaan (net zoals jij bij de TT). :X

Sorry hoor, maar je klinkt af en toe niet echt logisch...
 
Je kan ook met de auto naar Assen ( openbaar vervoer is uiteraard geen optie). Dieven komen naar Assen speciaal om motoren te pikken. Er werden 14 (!!!!!!) motoren gestolen. Iedereen rijdt graaf met de moto en het is niet liev dat er gestolen wordt maar de feiten zijn er.

En dat het slechts(???) 14 motoren zijn op die duizenden die er staan is echt een non-argument...

Iedereen doet z'n zin maar als ik de verhalen hoor heb ik op zo'n dag gewoon geen zin om met de moto te gaan.
Liever dat ze dan m'n auto leegroven...(dacht overigens niet dat er veel autoos zijn leeggeroofd daaro)
 
ja maar het feit dat motoren diefstal gevoelig zijn heeft helemaal niks met ongelukken te maken,dat is appels met peren vergelijken.
dus als ik in een buurt woon waar ze 3 keer per week in mijn auto inbreken en alles stelen wat los en vast zit,dan kom jij op de motor bij mij op visite met alle risico's van dien,dan ga je toch met de auto,geloof dat niemand me snapt.
Waarom ga je dan in godsnaam met de auto?? :?

En met die appels en peren valt 't wel mee hoor..
Ik zeg toch (en dan klopt die vergelijking echt wel hoor): "Het leven zit vol met risico's!"
Of 't nou diefstal is of een ongeluk, 't kan gebeuren.
 
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn:

Ik irriteer me aan je omdat je het nodig vindt om in vrijwel alle topics te reageren. In bijna elk topic dat ik open zie ik dat irritant knipperende icoon van je en ben ik weer 'gedwongen' om je in gebrekkig Nederlands opgestelde en hoofdletterloze posts te lezen. In de meeste gevallen zijn het dan ook nog eens compleet hopeloze posts die niks bijdragen aan een discussie en lijkt het er meer op dat je post om het posten. Helaas kun je op MF geen users filteren.

Dat ik toevallig op deze post reageer zegt niet zoveel hoor; want ik ben het tot op zekere hoogte met je eens dat je kan weten dat de kans op diefstal op sommige plekken of onder sommige omstandigheden hoger is dan normaal. Het erge is alleen dat jij je daarbij hebt neergelegd en het daardoor 'normaal' vindt. Gelukkig ben je een van de weinige, het zou anders bijzonder triest gesteld zijn met 'de maatschappij'.
ok gelukkig een redelijk normale reactie, en dat ik typ foute maak enzo heeft er niks mee te maken ,en dat iri icoontje vind ik wel grappig,en die hopeloze post staan ook meestal in hopeloze topics,ben niet de enige hoor die af en toe onzin post,maar goed,iedereen beseft dat zijn motor gestolen kan worden,dan ga je toch alle risico's vermijden,ik heb net als iedereen rot gewerkt voor die motor ,dus ik zet hem nergens zomaar neer ,en het is al triest met de maatschappij,maar dat is een andere discussie.
 
Ja maar, je auto stelen ze toch ook leeg? Dat zeg je immers net. Je kan dan maar beter niet gaan (net zoals jij bij de TT). :X

Sorry hoor, maar je klinkt af en toe niet echt logisch...
nee was een voorbeeld ik woon daar gelukkig niet meer.
 
afw je krijgt gewoon te graag gelijk. Ik heb dat probleem ook helaas...maar het werkt gewoon niet. Niet in het gewone leven en zeker niet op een forum.

Verhoogd risico tijdens het TT week(end) dus ik ga (zou niet gaan) niet met de moto. Nog gelegenheden genoeg om met de moto te bezoeken.
De rest moet het zelf maar uitzoeken.
 
Juist, door die kloterige dieven zouden mensen zich dingen moeten gaan onthouden? Ik vind dat krom. Feit blijft echter dat het stelen van motors wel gebeurt. Het zou alleen niet mogen gebeuren.

Wat betreft de diefstal van de motor, mensen zeuren niet....mensen willen gewoon even hun gal spuwen, denk ik. Laat ze dan gewoon even lekker, in plaats van opmerkingen te gaan maken die alleen maar averechts werken.
kijk dat zeuren,als mijn motor word gestolen in de slechte wijk van nederland ,en ik ga lopen piepen dan is dat zeuren,het zat er immers in datie daar gestolen werd.
maar word ie in een bewaakte stalling gestolen(of garage box of uit huis/schuur)en hij stond goed op slot ,ja dan kan je er niks aan doen ,ik heb ook niet gezegt dat diegene waar het op die manier gebeurd een zeur is.
 
afw je krijgt gewoon te graag gelijk. Ik heb dat probleem ook helaas...maar het werkt gewoon niet. Niet in het gewone leven en zeker niet op een forum.

Verhoogd risico tijdens het TT week(end) dus ik ga (zou niet gaan) niet met de moto. Nog gelegenheden genoeg om met de moto te bezoeken.
De rest moet het zelf maar uitzoeken.
bedankt vincent dat je mijn punt wel begrijpt,is lastig hoor een punt maken.
maar je hebt gelijk ,vanaf nu heeft iedereen gelijk,ik heb mijn punt nu wel gemaakt.
 
Ja ik begrijp je punt heel goed.

Ik begrijp ook heel goed dat mensen zich geen restricties willen laten opleggen door dieven en dat ze geïrriteerd geraken als iemand dan iets in de richting van "eigen schuld dikke bult" zegt. Tis dus een straatje zonder einde.

Maar dat inhaalmanoeuvre van rossi gezien? Dat was klasse...( ookal is hij een lullo :) )

Slaapze :z
 
Ja ik begrijp je punt heel goed.

Ik begrijp ook heel goed dat mensen zich geen restricties willen laten opleggen door dieven en dat ze geïrriteerd geraken als iemand dan iets in de richting van "eigen schuld dikke bult" zegt. Tis dus een straatje zonder einde.

Maar dat inhaalmanoeuvre van rossi gezien? Dat was klasse...( ookal is hij een lullo :) )

Slaapze :z
:} :} :} weltrusten
 
afwSUZUKI RF 900 R RS2 :

waarom ben je zo enorm fel in dit topic?

diegene die zn motor gejat is hoor je niet miepen maar jij blijft maar bezig met je statements en je mening te verkondigen, aandelen in gejatte bikes? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan