mf motoren gestolen in assen??

YaKuZa

MF veteraan
10 mrt 2004
9.101
0
Den Haag
Facebook
ja is eigenlijk een rot onderwerp in dit topic ,maar ik vroeg me af of er nog veel motoren zijn gestolen in assen,er is al 1 motor van een mfer gestolen(r6 van Blackfire),ik ben in ieder geval blij dat k niet gegaan ben,ik kan mijn motor niet met een gerust hart ergens neerzetten,zonder dat ik er een oogje op kan houden.
 
Laatst bewerkt:
van wie is die gestolen motor?

ik heb nog niets gehoord over de hoeveelheid gestolen motoren rond de TT.
meestal wordt dat wel ergens in een krant ofzo vermeld. zal maandag wel duidelijk worden.
 

Godverdomme hee!! :( :(

wat ontzettend klote weer zeg....(ben weer woest!!)
vuile ******lijers! blijft met je ***klauwen van andere mensen hun spullen af...
Ik kots :r op dit soort lui...

en ***politie,..ga jullie werk doen!! hoeveel bekeuringen hebben jullie uitgeschreven rond Assen?? daar was ongetwijfeld wel tijd voor... maar het bewaken van de eigendommen van de hardwerkende mens...ho maar! :(

heel veel sterkte Blackfire,..ik weet precies hoe je je voelt, 't was een erg mooie bike waar je zo te zien erg veel moeite in had gestopt...

als je nog tips nodig hebt voor je afhandeling met de verzekering, laat maar weten!
 
Godverdomme hee!! :( :(

wat ontzettend klote weer zeg....(ben weer woest!!)
vuile ******lijers! blijft met je ***klauwen van andere mensen hun spullen af...
Ik kots :r op dit soort lui...

en ***politie,..ga jullie werk doen!! hoeveel bekeuringen hebben jullie uitgeschreven rond Assen?? daar was ongetwijfeld wel tijd voor... maar het bewaken van de eigendommen van de hardwerkende mens...ho maar! :(

heel veel sterkte Blackfire,..ik weet precies hoe je je voelt, 't was een erg mooie bike waar je zo te zien erg veel moeite in had gestopt...

als je nog tips nodig hebt voor je afhandeling met de verzekering, laat maar weten!

nou,nou, zeg geef de wouten maar weer de schuld ( spreek hier voor de organisatie aan !!) B|
 
Ze moeten hetzelfde doen als met de rai - kenteken bewijs laten zien bij uitgang , kunnen ze gelijk de klere leiers aan de omstaande motor rijders "lenen" voor een kursus opvoeden met een stok :(
 
Ze moeten hetzelfde doen als met de rai - kenteken bewijs laten zien bij uitgang , kunnen ze gelijk de klere leiers aan de omstaande motor rijders "lenen" voor een kursus opvoeden met een stok :(

Heeft ook niet veel zin, als iemand zelf een R6 had, die in de prak gereden zonder te melden, en vervolgens een R6 jat en zijn plaat erop zet, ziet niemand dit, behalve na controle serienummer.

Dus als de politie daar toch allerlei controles doen, moeten ze serienummer met kentekenplaat controleren, kentekenplaat met kentekenbewijs, en met de naam in kentekenbewijs controleren met paspoort/idkaart/rijbewijs

Alleen op die manier weet je 100% of ie is gestolen of niet.
 
Dat is zeker k*t zeg.
Dit gevonden op de folder van de TT toen ik mijn kaarten thuis kreeg.

KNMV VERZEKERINGEN SAFE PARKING-Op de motorparkeerplaatsen achter de hoofdtribune en bij de Stekkenwal draagt KNMV Verzekeringen zorg voor de bewaking van uw motorfiets in de GRATIS motorstalling. Let op het speciale KNMV Verzekeringen Safe Parking logo.

Misschien dat je hiet iets aan hebt.
 
Erg k*t zeg :(
Hoeveel woorden heb je nodig voor zoiets, als er al woorden voor zijn '(

Even verder reagerend:
Controle is leuk en uitvoerbaar bij "weinig" motoren.

Hoe wil je al die duizenden motoren en berijders controleren op zo'n evenement als Assen :?
Men loopt nu al te z**ken dat het zo lang duurt voor je weg kan na afloop.
Als dan iedereen ook nog gecontroleert moet worden, mag je wel een nachie overblijven.

Politie kan hier weinig mee en treft geen schuld. Hoeveel fietsen staan er en hoeveel politie is er op de been :?
Op elke 10 fietsen een agent om het in de gaten te houden :} Klinkt mooi.
Maar is het ook uit te voeren :?

Toen wij terug liepen naar de camping, stonden er bij de uitgangen busladingen vol ME-ers.
Weet niet waar ze de rest van de dag waren, maar zet op elk terrein waar fietsen staan zo'n buslading neer. Schrikt de gelegenheidsdieven misschien af :?

En wat YamaMarkie zegt is ook helemaal waar.

Daarbij is het met die controles zo dat ze niet twee dagen staan om iedereen te controleren. Kijk naar Utrecht.
Geweldig die controle, als je maar binnen een bep. tijd weg gaat. Ga je later dan de grootste groep weg, dan is er geen controle meer.

Hoe je het ook wendt of keert, pech ken je hebben dat ze net jouw fiets jatten en het enige wat je kan doen is voor je eigen gemoedsrust een paar kilo sloten erom hangen en een schietgebedje doen dat ze hem laten staan.

Het is diep triest dat het gebeurt en van mij mogen ze aan de hoogste boom, maar voorkomen kan je het echt niet volgens mij.

Hoe stond de gejatte R6 geparkeerd. Waar en hoe?

En natuurlijk succes met verzekering en andere fiets kopen.
 
Politie kan hier weinig mee en treft geen schuld. Hoeveel fietsen staan er en hoeveel politie is er op de been :?
Op elke 10 fietsen een agent om het in de gaten te houden :} Klinkt mooi.
Maar is het ook uit te voeren :?
nee ze kunnen bijna geen politie inzetten voor het bewaken van motorfietsen (waren te druk met snelheids en db controlle´s),dat is niet hun taak,de organisatie had wel een beveiligings bedrijf kunnen inhuren natuurlijk
 
nee ze kunnen bijna geen politie inzetten voor het bewaken van motorfietsen (waren te druk met snelheids en db controlle´s),dat is niet hun taak,de organisatie had wel een beveiligings bedrijf kunnen inhuren natuurlijk

Hoe tevreden kun je mensen maken die massaal op zo'n evenement afkomen :?

Er liep bewaking rond. Die moeten ook betaald.

Kunnen niet alles aan, dus moet er meer bewaking komen. Kost nog meer geld.

Waar moet dat geld vandaan komen?
Deels sponsoring en de toegangsprijzen.

Dus --> meer bewaking = meer kosten = prijsverhoging toegangsbewijzen.

Was altijd al gez**k dat die prijzen zo hoog zijn, want uiteindelijk zijn we allemaal wel Zeeuw.
Is nog meer gez**k, want waar halen ze het lef vandaan om die kaarten nog duurder te maken. Ze zijn al zo duur :Z

Tis nooit goed, maar toch gaan we elk jaar heen met ze allen.

Niemand kijkt GTST, maar we weten allemaal wat er gebeurt in die serie.

We staan met ze allen niet stil bij wat zo'n evenement kost.

Juichen hoor die GT-Tribune, masr wie betaalt dat deels :+
En inene wordt er minder hard gejochen als we voor volgend jaar kaartje GT bestellen.

Maar goed of niet goed, gaat off topic zo.
 
van wie is die gestolen motor?

ik heb nog niets gehoord over de hoeveelheid gestolen motoren rond de TT.
meestal wordt dat wel ergens in een krant ofzo vermeld. zal maandag wel duidelijk worden.
14 gestolen motoren '( volgens de telegraaf van vandaag
 
ik snap waarom die gestolen is

tis gewoon een SUPER GAVE motor

rattenvolk is da toch ook gewoon

er was laatst nog iets op tv van dat motordieven steeds brutaler werden
de motoren in busjes laden enzo
en bla bla bla
 
ik snap waarom die gestolen is

tis gewoon een SUPER GAVE motor

rattenvolk is da toch ook gewoon

er was laatst nog iets op tv van dat motordieven steeds brutaler werden
de motoren in busjes laden enzo
en bla bla bla
heeft niks met brutaler te maken,denk dat busjes altijd wel gebruikt zijn,wat deden ze vroeger dan? dat ding helemaal over straat ,naar de plaats van bestemming tillen???
 
tis idd echt een mooie fiets.
Altijd weer van die eikels die daar aannmoeten komen.
Gelukkig stonden onze motoren nog trouw op ons te wachten.
Ook goed opslot gezet maar toch.
Erg klote voor de eigenaar van de r6.
 
ik ben ook wel benieuwd hoe je je motor vastgezet hebt, want ik had die van mij op stuurslot, alarm en ketting door mn wiel aan een andere motor vast.

MAar goed, als ze em willen hebben dan zijn ze bijdehand genoeg en nemen ze hem toch mee.
 
gelukig is er maar 1 motor van een forum lid gestolen zo te zien,valt gelukkig nog mee .
 
Misschien volgend jaar met een barrel naar daar of met het koekblik?

Geen sneer hoor maar als de telegraaf spreekt van 14 motoos dan moet je denkik wel je conclusies beginnen te trekken.
 
Misschien volgend jaar met een barrel naar daar of met het koekblik?

Geen sneer hoor maar als de telegraaf spreekt van 14 motoos dan moet je denkik wel je conclusies beginnen te trekken.

Wat voor conclusies?

De enige conclusie die je kan trekken is geen nieuwe/dure gewilde fiets kopen.
Stoppen met motorrijden.
Niet naar evenementen gaan.
Fiets in garage laten staan met sloten is geen optie, want daar trekken ze hem ook rustig weg.

En dan zijn er straks geen dure ss meer om te jatten, dan gaan de liefhebbers op zoek naar Klassiekers die geld waard zijn.

Hoeveel worden er gejat bij andere GP's?
Hoeveel worden er gejat op een evenement op Zolder georganiseerd door dat ene blad?
 
Al was er geen 1 van een MF-fer, of alle 14...Maakt het wat uit :?
ja maakt mij wat uit,jammer van al die andere motoren maar van dit mf clubje is er maar 1 weg,dat maakt dus uit ,want daar gaat dit topic over he.
 
Terug
Bovenaan Onderaan