MF motortest toerrit?

waisted

Die hard MF'er
24 nov 2004
418
0
Misschien een ideetje voor van de zomer:

Met een stuk of 10 MF'ers een ritje organiseren, onderweg 10 maal van motor wisselen, en je ervaringen betreffende de bereden bikes op dit forum posten met een leuk piccie erbij etc.
Binnen no time een enorme database met MF-motortests beschikbaar.

En lekker testpiloten natuurlijk :]
 
Misschien een ideetje voor van de zomer:

Met een stuk of 10 MF'ers een ritje organiseren, onderweg 10 maal van motor wisselen, en je ervaringen betreffende de bereden bikes op dit forum posten met een leuk piccie erbij etc.
Binnen no time een enorme database met MF-motortests beschikbaar.

En lekker testpiloten natuurlijk :]


Ben benieuw waar je zelf op rijdt...

Geen een vreemde die op mijn 10 komt ;)
Dus ik, en denk vele met mij, zien hier niks in!

Proefrijden doe je maar bij een dealer denk ik dan.
 
ik kan me er iets bij voorstellen:

meisje(jongen) van ikweetnognietwelkemotorikwil: "zo en nu mag ik even op die van jou, een ZX10R , wat een raar kleurtje"

maar dat is natuurlijk een extreem voorbeeld, voordeel is dat je achter je potentiele motormishandelaar aan kan rijden(op je jawa 250 8-) )
En er is in een groep natuurlijk wel wat sociale controle(ik krijg het mn bek bijna niet uit, maar ja)
 
No way dat ik iemand anders die ik (vrijwel) niet ken op mijn motor laat rijden. :X

En ook no way dat ik zomaar op de motor van een ander stap. :X

Heb je énig idee wat voor gezeik je hiermee kunt krijgen als iemand op zijn bek gaat met de motor van een ander?
 
Als je wil weten hoe een andere motor rijdt, huur er dan eentje of ga voor een proefritje langs een dealer.

No way dat er iemand anders op mijn motor rijdt.
 
No way dat ik iemand anders die ik (vrijwel) niet ken op mijn motor laat rijden. :X

En ook no way dat ik zomaar op de motor van een ander stap. :X

Heb je énig idee wat voor gezeik je hiermee kunt krijgen als iemand op zijn bek gaat met de motor van een ander?
:^ Om die reden rijdt er ook niemand anders op mijn motor en rij ik niet op motoren van anderen.
 
Hmm... zo goed als niemand rijdt op mijn motor...
Dus lijkt me niet zo'n goed idee :P

Waisted wat voor motor heb je zelf ?
 
Ik heb zelf een fzr1000exup en een xl600r.
Ik heb er zelf niet zo'n probleem mee om iemand daar een stukje op te laten rijden.
Als er iemand een proefrit komt maken als ik een motor wil verkopen, ga ik dat ook niet weigeren, maar vraag me natuurlijk wel af wat de mogelijke koper uitvreet als hij de hoek om is :?

Zo te zien zijn er nog 2 opties:

-Het topic veranderen in MF ratbike afragrit?
-Een degelijk juridisch doortimmerd contractje opstellen, waarin de testrijder zich verantwoordelijk verklaard voor alle tijdens zijn rit ontstane schade etc etc

Uitwendig schades zijn hiermee aardig af te dekken, tevens zal degene die dit ondertekend zich wel 2 keer bedenken om het gas al te ver open te draaien.

of optie3: pleur op met die onzin!

Ach het ideetje leek me wel leuk leesvoer op te kunnen leveren :] that's all
 
Ach het ideetje leek me wel leuk leesvoer op te kunnen leveren :] that's all


})
Nou, dat leesvoer heb je gekregen lijkt me.
full
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan