MF N8-topic BBQ

Welke datum?

  • 8 augustus

    Stemmen: 1 20,0%
  • 15 augustus

    Stemmen: 1 20,0%
  • 22 augustus

    Stemmen: 3 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5

MrSelected

MF veteraan
6 mei 2006
39.738
6
Hoofddorp
Voor allen die regelmatig spammen in het N8 topic komt er een evenement aan die je niet wilt missen.

DATUM: 11 SEPTEMBER

Een heuse MF Nacht topic BBQ *O*

Waar?

Tilburg.. bij Jellesnietes


Wat te regelen?

- een BBQ :+
- een BBQer
- vuurkorf

Als iemand één van deze tot zijn/haar beschikking heeft en deze wel voor de gelegenheid in wilt zetten, graag melden!

1 persoon zal vlees halen, degene waarbij de bbq gehouden gaat worden. Het totaalbedrag aan vlees zal gedeeld worden door iedereen die komt.. gewoon cash mee nemen dus :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik wil op zich ook erg graag komen, in principe kan ik nu nog alle data. Wel ga ik misschien de 21ste op vakantie, dus de eerste 2 genieten mijn voorkeur...
Voor Curlz zijn alle data onder voorbehoud. :)
 
Idem, al is het wel een beetje stil hier. Hopelijk geen uitstel is afstel? :(
 
Dan kan je dus gewoon :Y

Hopelijk. :)
Want, het is een beetje afhankelijk van wanneer de BBQ is: in de middag en avond? Of echt 's nachts? Aangezien ik dan vanuit Maastricht zal komen, moet ik een stukje rijden. En om nou nou 's ochtends vroeg terug te gaan rijden lijkt me niet zo een heel goed plan. Het liefste ga ik met de auto van mijn pa, maar ik denk ook niet dat ik die dan meekrijg... :P
 
Hopelijk. :)
Want, het is een beetje afhankelijk van wanneer de BBQ is: in de middag en avond? Of echt 's nachts? Aangezien ik dan vanuit Maastricht zal komen, moet ik een stukje rijden. En om nou nou 's ochtends vroeg terug te gaan rijden lijkt me niet zo een heel goed plan. Het liefste ga ik met de auto van mijn pa, maar ik denk ook niet dat ik die dan meekrijg... :P

Blijven we met zn alle slapen :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan