MF N8-topic BBQ

Welke datum?

  • 8 augustus

    Stemmen: 1 20,0%
  • 15 augustus

    Stemmen: 1 20,0%
  • 22 augustus

    Stemmen: 3 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
De moord wat een eind uit de richting, is het geen beter idee om anders die bbq bij mij te houden? Heb een redelijke tuin tot mijn beschikking inclusief genoeg bbq's. Tilburg ligt toch iets centraler dan Haarlem, helemaal als er mensen uit Maastricht moeten komen..

PM effe, want ik vergeet vaak ik welke topics ik post _O-
 
De moord wat een eind uit de richting, is het geen beter idee om anders die bbq bij mij te houden? Heb een redelijke tuin tot mijn beschikking inclusief genoeg bbq's. Tilburg ligt toch iets centraler dan Haarlem, helemaal als er mensen uit Maastricht moeten komen..

PM effe, want ik vergeet vaak ik welke topics ik post _O-

Wie zei dat ik uit Maastricht moest komen?

Maar ik stem voor Tilburg! (ondanks dat Haarlem ook erg mooi is...)
 
er zijn al 3 nachttopics over de bbq in aantocht :P 7500 posts aan nachttopic en nog steeds niet voor elkaar....

hier overigens geen voorkeur qua locatie. Tilburg en Haarlem is beide een uur rijden voor me.
 
Als het in Tilburg word gehouden kan ik er niet bij zijn hoor want ik moet de volgende ochtend de kids weer op tijd naar school brengen :Y
Ik sluit me aan bij Zünrob dat een zaterdag avond idd toch iets beter uitkomt en dan moeten we nu nog maar afwachten wat het weer gaat doen de aankomende dagen :Y
 
Aankomende zaterdag gaat het voor mij iig niet worden :N Dan heb ik al wat staan.

Nou is het alleen even; is het voor aankomende zaterdag niet allemaal heel erg kortdag?
Want het is nog niet helemaal duidelijk wie er komen, wanneer iedereen komt, waar het precies is, wat de tijden zijn.

Is het dan niet handiger het nog een weekeind door te schuiven, wat onder je eigen topics/groepen rond te vragen of anderen ook kunnen enz? Iets met meer zieltjes enz :+
 
Zaterdag Tilburg klinkt als een topdeal!
Sorry dat ik niet zo vaak meer in de nacht actief ben, was nogal druk met stappen _O-

Dit topic is ff wat overzichterlijker bij te houden, dus data+tijd zijn hier welkom!! })
 
Zaterdag gaat hem voor mij ook niet worden. Dag erna om 5 uur mn bed uit en ben die dag zelf waarschijnlijk pas om 10 uur klaar met werken.

Zondag blijft een optie..
 
Ik stem voor een week doorschuiven naar de 11de, en misschien is het dan zelfs leuk om (als er een groepje blijft slapen en als dat mogelijk is) daarna door te rijden naar de mfmm?

Qua organisatie en heads up voor degene die komen is het misschien makkelijker om het de 11de te doen.
 
Ik ben dat weekend vrij van werk, dus ik ben voor. Slaapplekken worden bij mij iets lastiger. Maar misschien dat bij Tha Garuda, die hier 5 min vandaan woont een optie is?
 
11e sounds good, slaapplekken zijn beschikbaar, maar dan moet je wel mee met stappen hoor! Zaterdag is altijd stappen :+ Oja en dinsdag tm zaterdag eigelijk ook. Zondag vind ik ook goed.

Dus duidelijkheid:

ZATERDAG 11 SEPTEMBER om 1830 (ofzo) bij JELLESNIETES een BBQ. Evt slaapplekken zijn bij mij dus wel mogelijk, mits we na de BBQ nog de kroeg in gaan! })
 
Jammer! Haarlem was wel een optie aangezien ik aan de goede kant van Amsterdam woon, zeker als het een zaterdag was geworden. Maar Tilburg ga ik niet redden..

Veel plezier en eet smakelijk! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan