MF nachtrit 2004 (20 aug) Knallen in het donker!

Moet de nachtrit doorgaan of niet?

  • ja

    Stemmen: 5 71,4%
  • nee

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
De MF nachtrit 2003 was een groot suc6 en iedereen vond het leuk. In een ander topic kwam het idee om er weer 1 te gaan houden, op vrijdag 20 aug.

Het idee van de nachtrit is dat er s'nachts minder verkeer en mannetjes met blauwe overhemdjes zijn, waar wij dankbaar gebruik van kunnen maken! We gaan dus lekker sportief rijden! Natuurlijk is iedereen welkom, ook als je een chopper rijd, die waren nl vorige meeting ook aanwezig, maar houd er wel rekening mee dat er redenlijk door gereden zal worden :)

We verzamelen vrijdag 20 aug. ergens tussen 22:00 en 23:00(kom ik nog op terug) bij de voor de MFer welbekende macdonalds in veenendaal. Zorg dat je daar met een volle tank aan komt, want we komen geen tot weinig tankstations tegen.

De route hebben we al, en :} HansGSX-R :} gaat de route voor rijden! De route wordt hier niet gepost omdat we liever geen driepoten ofzo tegenkomen onderweg. Wil je toch de route hebben, mail mij dan even. Ik beandwoord alleen maar e-mails van mensen die hun nickname in de e-mail vermelden, en ik antwoord alleen op de adressen die in hun profiel staan.

Wie gaan er allemaal mee?
- HansGSX-R
- SuperKris
- Don Yoshi
- Voske
- Froggy
- Yuri
- -=MV=-
- DeathWish
- Jackass (als zijn stuur weer vast zit :+ )
- TuneBoy
- Motormeid
- Switch
- Redline Rider
- Motorfreakje
- Hummer
- Tuupke
- DeeMan
- Bananenschiller
- ...

Het gaat zeker weten weer super gezellig worden, en een mooie gelegenheid om een stukje te gassen. Houd het wel veilig voor jezelf en voor andere, en ga niet harder rijden dan je zelf prettig vind. Ohja, en houd je aan de maximum snelheid :)

Ga jij ook mee?

Hope to see you there! :)


Ps, allemaal cadeautjes meenemen, want ik ben de 20e jarig :P
 
Laatst bewerkt:
Wacht nog maar ff met de route verspreiden, ik ga hem nog een beetje aanpassen. Met name het laatste gedeelte kan nog een stuk leuker ;)

De vorige keer zijn we over de A1 van Hoevelaken naar Beekbergen gereden en dat was koud en saai.

Btw, iederen MOET een eigen route hebben. Het is n.l. een individuele rit en iedere overeenkomst met een georganiseerde toertocht berust op louter toeval ;)
 
Wacht nog maar ff met de route verspreiden, ik ga hem nog een beetje aanpassen. Met name het laatste gedeelte kan nog een stuk leuker ;)

De vorige keer zijn we over de A1 van Hoevelaken naar Beekbergen gereden en dat was koud en saai.

Btw, iederen MOET een eigen route hebben. Het is n.l. een individuele rit en iedere overeenkomst met een georganiseerde toertocht berust op louter toeval ;)

Prima :)
 
-=MV=-
DeathWish
Jackass (als ie weer rijdt.. :X )
TuneBoy (o.v.b. oftwel als ie ja zegt op msn..:/)

hey MV, heb je nog een kopietej van die cd's? :o
ze hebben het niet overleefd |(

Of kan je ze misschien even op een FTPtje zetten? :)
 
Moet je ze ook niet 5x laten kletteren.. :X :+

Voorkeur voor de cd versie of de dvd?

O-)

CD, dvd heb ik niet in mijn pc :P

maar kan je hem niet online zetten? heb ik hem sneller ;)
Doe mij anders even je MSN, kan je mij direct ff je rekening nr. geven, voor die vorige CDtjes :X
 
Count me in *D doe motorfreakje er ook maar bij *D

Hopen dat ik dan me titanium slidertjes heb 8-)


Ben alleen wel nacht blind :X
 
Laatst bewerkt:
Hopen dat ik dan me titanium slidertjes heb 8-)

Ik ben al voorzien gelukkig lijkt me kickuh met 25 man met titianium achter elkaar kneedownen :]

vonkuh.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan