MF Newbies op de Mega-Meeting

ikke nog ovb, moet nog wat data invullen dus hoop de 29e vrij te kunnen houden.
 
van veenendaal naar amersfoor met een beste omweg of een redelijk directe weg?
 
Laatst bewerkt:
Ik kom wel even zwaaien, ben er met m'n oom en neefje, wat uit het rijlestopic denk ik en wat uit het Amersfoort topic. Heb er zin in *O*
 
ik ben ook een newbie en ga vanuit overdinkel/losser naar veenendaal
wordt mijn 1ste keer en kom dan vast wel andere newbie's tegen
 
ik heb een vroege dienst die dag.. om daarna nog even anderhalf uur te rijden en er dan pas om 16:30 te zijn zie ik niet echt zitten...

:W morrie oehTie

Je moet geen halsbrekende toeren gaan uithalen hoor :N als het niet kan dan niet doen :N alleen als je echt vrij hebt en je uitgerust ben :Y
Goede middag voor straks als je wakker word _O- :W
 
Dus als ik het goed begrijp gaat hier ieder apart naar de meeting? waar is de logica hoe treffen jullie elkaar daar dan tussen 100den motorrijders? Ik lees het enkel maar een keer door omdat ik aan het rond kijken ben als mijn motor weer uit 1 deel bestaat ga ik er ook heen. Rij waarschijnlijk met een groep uit nijmegen mee. Alleen zijn geen beginners en houden van gas geven ik als 25kw motorrijdertje kan ik ze niet bijhouden als ze op het befaamde stuk even 200+ gaan knallen, ben ik ze kwijt dus dacht als jullie in de omgeving verzamelde kon ik gewoon meerijden met andere personen die niet zo snel hun gas op max draaien en vaker de 300 passeren.
 
Dus als ik het goed begrijp gaat hier ieder apart naar de meeting? waar is de logica hoe treffen jullie elkaar daar dan tussen 100den motorrijders? Ik lees het enkel maar een keer door omdat ik aan het rond kijken ben als mijn motor weer uit 1 deel bestaat ga ik er ook heen. Rij waarschijnlijk met een groep uit nijmegen mee. Alleen zijn geen beginners en houden van gas geven ik als 25kw motorrijdertje kan ik ze niet bijhouden als ze op het befaamde stuk even 200+ gaan knallen, ben ik ze kwijt dus dacht als jullie in de omgeving verzamelde kon ik gewoon meerijden met andere personen die niet zo snel hun gas op max draaien en vaker de 300 passeren.

Allegemaggies daar zegt ge zowat phoe ff op me kruin krabbe hoor.
 
even rondje rijden op de parkeerplaats, de meeste newbie's hier kennen de motoren en leren pakken wel van de mede newbies dus dan hebben we mekaar zo gevonden dunkt me
 
ja idd ik kom wel alleen vanuit overdinkel zou ook niet weten met wie ik moet rijden
ik ben ook geen hardrijder en mijn motor is 25 dus ook niet jong
ik zou dan ook idd bij de pomp kunnen gaan staan met mijn vf 500
 
Ik ga mee!

Heb me zowel op het MFMM-topic als hier aangemeld.
Heb alleen nog wel een vraag:
Hoe ga ik jullie newbies vinden tussen ruim 200 motorrijders?

Tot de 29e :]


O, ik zie al dat er een nader te benoemen afspreekkpunt komt! |(
 
Laatst bewerkt:
Datum nadert met rasse schreden dus mama rijd zich een slag in de rondte.
Jep mama doet tegenwoordig nachtritten om de fiets in conditie te houden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan