MF Newbies op de Mega-Meeting

Ik als "newby" kom ook alleen ik rij met alle Boschenaren mee.

Ik zie jullie zo ie zo in Veenendaal!
 
Is het een optie om voor veenendaal al te gaan verzamelen bij tankstation bunnik op de A12 richting veenendaal wnat de CHOPPERRIJDERS gaan daar ook allemaal verzamelen om 11.00 dan hebben we een hele mooie gezellige groep, ik gaat daar iniedergeval wel heen.
 
Een centraal punt afspreken lijkt mij het meest voor de hand liggend.
Ik ken het terrein alleen niet en ik vermoed dat er meer mensen afspreken op een punt als het pompstation?! :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
Iemand een ORGINELE plek, zodat het gelijk duidelijk is dat het om de newbies gaat?
Voor mij is het de eerste keer dus buiten de staartjes van Sandertje ga ik niemand herkennen.
 
Er zit ook een burgerking, we kunnen ook daar meeten en dan met z'n allen richting mac :)

@Sandertje: Gezellig!
 
Laatst bewerkt:
hey ik wil ook wel mee maaaaarrrrrr ik moet vanaf nijverdal overijssel komen , das nog best een eindje .... zijn er mensen uit mijn omgeving die toevallig ook die kant op willen/gaan en geen bezwaar hebben op iemand die mee rijdt laat het me dan weten aub...
gr gerben
 
ik ga vanuit overdinkel vertrekken over de a1 en dan is het ongeveer 1,5 uur rijden naar veenendaal, ik vertrek zelf tussen 9 en 9.30 uur
en kom vast wel motoren tegen
 
Ik kom ook onder voorbehoud van het weer.
Aangezien mijn fiets niet zo gek is op regen (banden en geen voorspatbord) moet ik eerst zien of het regent of niet :P
 
de datum word mischien verplaatst naar het eerste weekend van september, ik zou zeggen hou zaterdag even het mfmm topic in de gaten want dan word de knoop doorgehakt

dit inverband met het weer
 
Let op!

full
 
whehe ik denk dat ik niet kom als het regent, voel me nog te onzeker in de regen om 120 km heen en 120 km terug te rijden
dus wordt het over 2 weken voor nu
 
Terug
Bovenaan Onderaan