MF Newbies op de Mega-Meeting

Sandertjer

MF veteraan
23 jan 2009
8.366
0
Gelderland
MF Newbies op de Mega-Meeting




Zoals we de eerste editie hebben gedaan lijkt het mij gezellig om weer met zen allen te verzamelen in Veenendaal. Hierna kunnen we dan met zen allen verder rijden naar Amersfoort!

We kunnen na afloop nog een ritje inplannen als er genoeg animo voor is.
Ritje gaat helaas niet door! We rijden wel vanuit Veenendaal met zen allen!




Meeting manager! Hier kun je je opgeven voor het verzamelen en gezamenlijk rijden.Iedereen is welkom!!!!




Motor-forum.nl zijn niet aansprakelijk, ik rijd Naar Amersfoort vanaf Veenendaal en jullie rijden toevallig achter mij aan. :)




*O* Deelnemers *O*
Sandertjer
Markjuh
Bikermama
Random88
Revolpathon
Oxi
jari
Paprikapoeder
KStyle OVB
S4nder







 
Laatst bewerkt:
shit kan dit keer weer niet. ben dan weer op vakantie . lekker 11 dagen naar portugal. de rest veel plezier dan
 
op de vorige meeting deden ze ook stunts, van wat ik gezien heb op de video's :P

ik heb al een rit ernaartoe met een groepje dus ik zoek de newbie groep daar wel op :)
 
op de vorige meeting deden ze ook stunts, van wat ik gezien heb op de video's :P

ik heb al een rit ernaartoe met een groepje dus ik zoek de newbie groep daar wel op :)

Dat is de bedoeling, maar als je met ons mee wilt rijden s.v.p. wel even opgeven :)
 
Als je dit verzameltopic ook op het MFMM 2010-2 topic wilt hebben moet je ff een PB-tje naar SPutnick sturen!

Wel erg leuk hoor met een rit er aan vast :Y
 
:W sandertjeuh hoeist 8-)
*O* *O* *O* count me innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn *O* *O* *O*
'( als ik het nou maar niet vergeet ) enne het moet wel mooi weer zijn hoor heb je dat ook besteld want mama heeft haar oortjes nog op staan hoor :Y kunnen er toch niet meer af :Y _O- Goh wat gaat het al weer hard zeg tis nu al weer augustus :+
Of ik nog met een na rit mee ga beslis ik daar wel daar ga ik nu niet op vooruit :] want woon best ver van veenendaal en moet dan nog een flink stuk naar huis terug sturen B|
:W
 
Ik heb iets over het hoofd gezien, ik kan geen ritje uitzetten of aan meedoen de 29e. Want ik heb middags een verjaardag, ik kan dus alleen van Veenendaal met jullie mee naar het tweede trefpunt rijden.
 
count me in with my hornet :W
full
 
Sorry voor mijn onwetendheid maar euhm mfmm is toch in veenendaal? van waar naar waar wouden we dan precies samen rijden (of waar verzamelen). is me nog niet helemaal duidelijk. OVB van tijd ga ik er wel heen denk ik.
 
Sorry voor mijn onwetendheid maar euhm mfmm is toch in veenendaal? van waar naar waar wouden we dan precies samen rijden (of waar verzamelen). is me nog niet helemaal duidelijk. OVB van tijd ga ik er wel heen denk ik.

Verzamelen in Veenendaal en daarna naar Amersfoort :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan