MF Nieuwjaarsfeest 2005 (22-01-05)

Ik weet van niks O-) of bedoel je dat je een taxi zoekt? ;)


ik heb een veel beter idee. Als we nou es afspreken dat de laatste gewoon dropkick naar huis brengt, weten we zeker dat ie goed aankomt en niet weer halverwege het feest z'n taxi kwijt is :+
 
Koud? Niet als je naast mij ligt... vrouwen/meisjes/jongedames dan. :P

Nee, vorig jaar was het 5 graden? erg koud iig en had het heerlijk warm in mijn slaapzak en onder mijn donsdek. Slaapzak alleen was tikkie koud.


Begrijp me niet verkeerd Roy, maar dan zoek ik toch liever iemand van het andere geslacht om mij warm te houden.

Zijn er nog vrijwilligers?
 
ik heb een veel beter idee. Als we nou es afspreken dat de laatste gewoon dropkick naar huis brengt, weten we zeker dat ie goed aankomt en niet weer halverwege het feest z'n taxi kwijt is :+
Drop wilde zo graag bij JohnV in de bus slapen, dat kon ik hem natuurlijk niet weigeren :+
 
Ehm, heb weer eens verkeerd gelezen |(

D8 dat het op oudejaarsavond zou zijn. Niet dus.

Dus ik zal de agenda er nog eens op naslaan.

Denk dat ik (lees: we), wel gaan komen :)

Zal het ff in de groep gooien :P
 
beetje geduld mensjes :P
In principe is de bestelmethode exact hetzelfde als van de stickers, dat wordt handmatig gedaan door onze favoriete mod orpheus :} maar daar kan soms enige tijd overheen gaan :)
 
Ik kan dus nu met zekerheid vast stellen dat Hetty en ik niet aanwezig zullen zijn .... of er moet overwogen worden het feest op Malta te houden ...

:9
 
Terug
Bovenaan Onderaan