MF nieuwjaarsfeest? Even stemmen graag!

MF nieuwjaarsfeest 2008

  • Ja ik ben erbij

    Stemmen: 34 59,6%
  • Ik kan helaas niet die datum

    Stemmen: 23 40,4%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Status
Niet open voor verdere reacties.

**Lara**

MF veteraan
3 jan 2002
27.987
1.798
Hoevelaken
Beste mede MFers

Het is alweer 5 jaar geleden dat motor-forum het eerste nieuwjaarsfeestje had in Bunnik 2002, erg knus en gezellig en het smaakte naar meer.
Bunnik bleek te klein de 2 volgende nieuwjaarsfeestjes werden gehouden in Highlands 2004, 2005
Daarna werd het stil...

Mede door het groeien van het aantal leden van motor-forum, de grote opkomst van motorrijders die naar de Mega Meetings komen, is het organiseren van een feest niet gemakkelijk, want waar kan je een groot aantal mensen onderbrengen?

Omdat ik wel zin heb in een feestje ben ik rond gaan kijken en heb een centraal gelegen feest gelegenheid gevonden: De klaveet in Achterveld

klaveet.jpg


Kosten €22,75 pp

Wat krijg je daarvoor:
koffie met gebak of welkoms drankje (nog nader te bepalen)
6 hapjes tussendoor
vrij drinken

Datum:
26 januari is de datum die mij het meest geschikt leek, maar ik heb nog niets besproken, ik heb er wel een optie op.

Om een idee te hebben hoeveel mensen er willen komen heb ik een eenvoudige poll gemaakt.
Daarna kan ik kijken of ik een definitieve afspraak kan maken.
Hoe het precies gaat met de betalingen, ben ik nog aan het uitvogelen.
 
Ik doe mee (ovb) maar liever zonder de vrije drank (of er moet een slaapplaats zijn) want ik kom natuurlijk wél op de motor.
 
Het is nog ver vooruit maar wel lekker dichtbij 8-)

Moet het nog even aanzien maar het lijkt erop dat ik wel kom.
Stem dus toch maar voor een ja dan.
 
Daar heb ik naar gekeken, maar er is volgens mij niets op kruip afstand te vinden.

[edit]
http://www.grebbelinie.nl/recreatieOvernachten.htm (Overnachten)

Bijvoorbeeld:
Bed & Breakfast en Groepsaccomodatie 'De Boerenstee'. De Steeg 6, 3931 PM Woudenberg, tel: 033 - 277 09 92, Zie: www.boerenstee.nl
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Klinkt verleidelijk, en is in de buurt van de woonplaats van m'n vriendin.

Zal eens in conclaaf met mijn wederhelft :Y
 
Ik heb gestemd, maar moet ik wel kunnen overnachten.

Tent schuur of in mijn auto wat mij betreft.



Edit:
Overigens een :} voor het idee!
 
Laatst bewerkt:
Tentje opzetten is niet mogelijk, iets verderop in het bos in je uto slapen kan natuurlijk wel, maar of dat aangenaam is.

Met taxi naar een hotel lijkt me een beter optie of mensen moeten nog wat slaapplaatsen over hebben ;)
 
Heel MF bekeurd voor wildkamperen :P

Maar ik heb in 2004 of 2005 ook al in de auto geslapen gaat prima! :P En die kan ik daar toch ook gewoon voor de deur neerzetten?

Misschien dat er een MF-er in de buurt is die voldoende grond heeft voor tentjes.

Edit: En heel belangrijk... wat voor bier schenken ze? Want als het Dommelsch is moet ik andere drank verzinnen ;)
 
Laatst bewerkt:
ik mis eigenlijk de optie misschien in de poll, want als ik nu zeg ja ik kom en ik kom uit eindelijk niet, dan heb je een verkeerde inschatting
 
Ik ga het ook proberen...... wordt dan of wild-kamperen.... slaapzak open lucht of ik rol weer in de auto (als het weer wat minder is).

En ook van mij een :} voor het idee.......

:W
 
Goed plan!! :Y Ik ben erbij. Misschien is het een idee om er een trailer neer te zetten?
Daar kunnen wel een man of 40 in slapen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan