MF nieuwjaarsfeest? Even stemmen graag!

MF nieuwjaarsfeest 2008

  • Ja ik ben erbij

    Stemmen: 34 59,6%
  • Ik kan helaas niet die datum

    Stemmen: 23 40,4%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey leuk! Als ik dan niet skieen ben wil ik er graag bij zijn :Y
Kan dus nog niet stemmen want dat weet ik nog niet zeker ;)
Of wil je hoe dan ook een stem Lara? *D
 
Als het er zo weinig blijven kunnen we in een kleine zaal, geen enkel probleem hoor.
Ik wil begin december contact opnemen met De Klaveet.

Ik heb nog steeds het vermoeden dat maar weinigen dit topic hebben gezien, dus ken je iemand van MF, op MSN, Hyves, ICQ of wat dan ook, maak dan even reclame voor dit topic.
 
Als het er zo weinig blijven kunnen we in een kleine zaal, geen enkel probleem hoor.
Ik wil begin december contact opnemen met De Klaveet.

Ik heb nog steeds het vermoeden dat maar weinigen dit topic hebben gezien, dus ken je iemand van MF, op MSN, Hyves, ICQ of wat dan ook, maak dan even reclame voor dit topic.

Zat ik net aan te denken... tijd voor een profiel update!
 
ik doe ook niet aan drankjes accepteren :)

drink ook bier mee met de mannen op hetzelfde tempo, zo niet sneller :) 8-)

en dan is een rondje halen niet erg :) :N We doen dan wel meestal LEKKERE biertjes, in plaats van een gewoon vaasje tapbier :P dus altijd wel iets duurder, maargoed, dat drinkt iedereen :Y
Je zegt net dat je er maar 4 op een avon drinkt?
Wat zijn dat voor mannen ?? :P :+

Ik heb ook een keer met de mannen meegedronken hier, ging heel goed tot de volgende ochtend .... toen kwamen de biertjes er opeens heel snel weer uit :+

Brabant roeleert 8-) :+


@ Lara: zet SP1KE en Vodkat maar OVB! :Y
 
Klinkt leuk!! *D zou alleen idd wel fijn zijn als we maar een stukkie hoeven rollen om te kunnen slapen gaan O-) ;)

Of als er iemand zin heeft om te BOBen heb ik eventueel nog wel wat slaapplekkies in A'foort!! ;)

Ps: is volgens de route plannert slechts zo'n 13km zie ik net!! :P
 
Laatst bewerkt:
Klinkt leuk!! *D zou alleen idd wel fijn zijn als we maar een stukkie hoeven rollen om te kunnen slapen gaan O-) ;)

Of als er iemand zin heeft om te BOBen heb ik eventueel nog wel wat slaapplekkies in A'foort!! ;)

Ps: is volgens de route plannert slechts zo'n 13km zie ik net!! :P

Waaaat? Jij gaat niet eens de BOB zijn? Jij hebt toch geen drank nodig dus ik vind dat dat best kan :P
 
Je zegt net dat je er maar 4 op een avon drinkt?
Wat zijn dat voor mannen ?? :P :+

Ik heb ook een keer met de mannen meegedronken hier, ging heel goed tot de volgende ochtend .... toen kwamen de biertjes er opeens heel snel weer uit :+

Brabant roeleert 8-) :+


@ Lara: zet SP1KE en Vodkat maar OVB! :Y
ik heb gisteren 4 'Nieuw Ligt' op (10%) ok, en nog wat andere biertjes geproefd (bij brouwerij de hemel geweest in Nijmegen) en ik heb nóg hoofdpijn :P

was wel lekker, dat wel :9
 
Laatst bewerkt:
Klinkt leuk!! *D zou alleen idd wel fijn zijn als we maar een stukkie hoeven rollen om te kunnen slapen gaan O-) ;)

Of als er iemand zin heeft om te BOBen heb ik eventueel nog wel wat slaapplekkies in A'foort!! ;)

Ps: is volgens de route plannert slechts zo'n 13km zie ik net!! :P
Ik heb ook gestemd en ben er, in principe, bij.

Ik wil best een keer BOB zijn.
Ertje: dat is dus ook geregeld.

Er kunnen dus nog een paar mensen bij, neem ik aan.
 
Als je je opgeeft en Ertje geen bezwaar maakt (wat ik niet denk): JA!!

Zou gezellig zijn.

Kostte het veel moeite om de MF site weer een keertje terug te vinden?
 
Ik hoop echt dat t doorgaat. Ik ken nog niet heel vaal MF'ers, zelfs niet op MF zelf haha.
Door Roy"R" wel aangestoken met t virus, maar zelf meestal wat terughoudend. Het gezamelijke MF gevoel begint nu echt op te borrelen..... Dus kom maar op met die feestjes!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan