MF nieuwjaarsfeest? Even stemmen graag!

MF nieuwjaarsfeest 2008

  • Ja ik ben erbij

    Stemmen: 34 59,6%
  • Ik kan helaas niet die datum

    Stemmen: 23 40,4%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop echt dat t doorgaat. Ik ken nog niet heel vaal MF'ers, zelfs niet op MF zelf haha.
Door Roy"R" wel aangestoken met t virus, maar zelf meestal wat terughoudend. Het gezamelijke MF gevoel begint nu echt op te borrelen..... Dus kom maar op met die feestjes!!
Zo verlegen ben je toch écht niet.

(Ja, we kennen elkaar (toevallig?) wél)
 
Ik hoop echt dat t doorgaat. Ik ken nog niet heel vaal MF'ers, zelfs niet op MF zelf haha.
Door Roy"R" wel aangestoken met t virus, maar zelf meestal wat terughoudend. Het gezamelijke MF gevoel begint nu echt op te borrelen..... Dus kom maar op met die feestjes!!
Feestje gaat ook wel door, ik moet alleen weten hoeveel mensen ze kunnen verwachten. ;)
 
Waaaat? Jij gaat niet eens de BOB zijn? Jij hebt toch geen drank nodig dus ik vind dat dat best kan :P

Niemand heeft drank nodig, maar 't is wel lekker!! :P ;)

Ik heb ook gestemd en ben er, in principe, bij.

Ik wil best een keer BOB zijn.
Ertje: dat is dus ook geregeld.

Er kunnen dus nog een paar mensen bij, neem ik aan.

:P

Tsja, je weet het hè!! 5a 6 plekjes zijn er sowieso beschikbaar aan zachte plekkies en hoeft er alleen maar een slaapzakkie meegenomen te worden en als er luchtbedjes of matrasjes mee komen zelfs wel zo'n 8a 9 ;)


Als je je opgeeft en Ertje geen bezwaar maakt (wat ik niet denk): JA!!

Zou gezellig zijn.

Kostte het veel moeite om de MF site weer een keertje terug te vinden?

Tss!! je neemt toch geen Goudse Kaasbolletjes mee naar mijn huisje hè??


:P
 
Ikke ook positief gestemt!! 's kijken of ik nog iemand mee kan krijgen die er een paar jaar terug ook bij was!! :P
 
Gaat helemaal niets worden met dat bezuinigen van mij zo B|

Toch heb ik maar wel gestemd dat ik erbij ben, ga toch spijt krijgen als ik niet ga :)

@Ertje, 1 slaapplekje voor mij :? :Y *D
 
@ Ertje: ook slaapplekje voor mij?

[me="@nne"]wil ook eventueel wel bobben[/me]
 
Laatst bewerkt:
*schopje*
Ik denk dat ik een deze dagen contact op ga nemen met 'de klaveet' om een kleine zaal te bespreken (met evt grotere als optie) en dan een 'echt' aanmeld topic ga maken in algemeen.
 
@ Ertje: ook slaapplekje voor mij?

[me="@nne"]wil ook eventueel wel bobben[/me]

:Y

:}

Eens kijken,

-V FRed S +gastje =2
-RoyR + wannabe =4
-kleintje =5
-@nne =6

Gaat hard zo!! ;)
 
Laatst bewerkt:
*schopje*
Ik denk dat ik een deze dagen contact op ga nemen met 'de klaveet' om een kleine zaal te bespreken (met evt grotere als optie) en dan een 'echt' aanmeld topic ga maken in algemeen.

Tot hoeveel man was die?

Dat moet je nog ff afwachten!! }) ;)

Dat gaat gewoon goed komen!

:Y

:}

Eens kijken,

-V FRed S +gastje =2
-RoyR + 1 =4
-kleintje =5
-@nne =6

Gaat hard zo!! ;)

Snurkers mogen in Ertjes schuur naast de restanten van een NTV :P
 
Dat gaat gewoon goed komen!Snurkers mogen in Ertjes schuur naast de restanten van een NTV :P

:P


Als je naast de Witte NTV bedoeld, dan mag je buiten onder het zeil tussen de NTV, SV en XRV gaan liggen!! 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan