MF nieuwjaarsfeest? Even stemmen graag!

MF nieuwjaarsfeest 2008

  • Ja ik ben erbij

    Stemmen: 34 59,6%
  • Ik kan helaas niet die datum

    Stemmen: 23 40,4%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Status
Niet open voor verdere reacties.
26 januari? Da's wel een beetje laat voor een nieuwjaarsfeest, is dan al bijna Carnaval. *O*

Bovendien ben ik dan in Oostenrijk allerlei besneeuwde hellingen onveilig aan het maken... 8-)
 
Laatst bewerkt:
D'r staat nog wel een ècht brommertje in de schuur!! een Puch Maxi van '83 of zo :P

Weinig andere reacties hier trouwens!! :(

Dat zeg ik... brommer :P
Ach, de gezelligste mensen zijn vasr aanwezig (voor wie zich aangesproken voelen ;))

ben jarig die dag -O-

edit: gestemd

Sow? Neem ik een cadeautje voor je mee :)

26 januari? Da's wel een beetje laat voor een nieuwjaarsfeest, is dan al bijna Carnaval. *O*

Bovendien ben ik dan in Oostenrijk allerlei besneeuwde hellingen onveilig aan het maken... 8-)

Afzeggen, die sneeuw ligt er later ook wel.
 
Het was eerst de bedoeling dat het een MF verjaardagfeestje zou worden, aangezien er een datum geprikt moest worden en dat ik daarvan ook afhankelijk was van 'de klaveet' is het dus de 26ste geworden.
Aangezien evenementen in januari nog onder het mom 'nieuwjaarsborrel' kunnen vallen, heb ik het feestje ook die stempel gegeven.
;)
 
Het was eerst de bedoeling dat het een MF verjaardagfeestje zou worden, aangezien er een datum geprikt moest worden en dat ik daarvan ook afhankelijk was van 'de klaveet' is het dus de 26ste geworden.
Aangezien evenementen in januari nog onder het mom 'nieuwjaarsborrel' kunnen vallen, heb ik het feestje ook die stempel gegeven.
;)

Ah, vandaar.

Maar helaas, ik zal er toch niet bij kunnen zijn. ;(
 
Zeker geen plaats meer voor mij nou?

Moet nog passen!! :)

Eens kijken,

-V FRed S +gastje =2
-RoyR + wannabe =4
-kleintje =5
-@nne =6
-DrsRob =7

Het wordt al bijna stapelen!! :P



Edit: :o 1:20 al weer!! :X zal maar eens mijn eigen slaapplekkie op gaan warmen!! ;)
 
Laatst bewerkt:
Moet nog passen!! :)

Eens kijken,

-V FRed S +gastje =2
-RoyR + 1 =4
-kleintje =5
-@nne =6
-DrsRob =7

Het wordt al bijna stapelen!! :P



Edit: :o 1:20 al weer!! :X zal maar eens mijn eigen slaapplekkie op gaan warmen!! ;)


De +1 heeft ook een naam... Wannabe, aangenaam.. (aka Sanne)
Praat makkelijker he... :+
 
Heb net een mail verstuurd naar 'de klaveet' even afwachten wat ik terug krijg en dan komt er een officieel aanmeld topic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan