MF Nijmegen Tourtocht goes germany

Sorrie Stephan

25 augustus vast aan 2 verjaardagen en 1 september ben ik bij de zuiderburen van duitsland aan het uitwaaien. Gaat het dus niet worden op deze data.

he jammer ;(
volgende keer beter, alvast veel speel en kijk plezier in duitsland.
 
Laatst bewerkt:
Hihi ik ben ook beginnen, 10 maanden ervaring, en laatst lag ik al voor ik de straat uit was dus als je t nie bij kan benen ben je wss niet alleen :P
 
Heren het is de 25ste geworden.
Ik ga waarschijnlijk na de sbk 1 sept.

Dus aankomende zondag start de rit.
 
Mannen Vrouwen.

Bij deze kan iedereen zich aanmelden voor de rit die jullie nog van mijn te goed hebben.
Het is een mooie route en die een stukje door duitsland gaat, verder verklap ik niet veel. wel dat we op een terras in duitsland stoppen om te eten als je dat wilt.

het rijden in een groep.
kijk het maakt me niet uit wat je doet tijdens deze rit maar als je maar niet voorganger of die achter je rijdt in gevaar brengt. de rest vind ik allemaal prima, maar heb wel respect voor elkaar!

datums zijn:
zondag 25 augustus of zondag 1 sept
en dan rond een uur of half 11 verzamelen en dan om 11 uur vertrekken.
vertrekpunt. tankstation Shell, schoenaker 9, wijchen
Google Maps

oja we gaan alleen rijden bij 35+ gr en strak blauwe lucht 8-)

1. Hornet46 beide
2. Tim86 beide
3. Eelcohonda ovb
4. Doofis 1 sept
5. NR34 ovb
6. Malaking


[afbeelding]


HET IS DE 25STE GEWORDEN
 
Verkeerde topic :)
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor mijn late afmelding Steve, maar ik heb het niet kunnen redden vanmorgen.
Ik wens jullie een leuke rit toe :]
 
Was een mooi ritje, goed gegeten :) en leuk om eens wat mensen te ontmoeten die achter t forum te zitten.

Goed werk Steve.
 
Sorry voor mijn late afmelding Steve, maar ik heb het niet kunnen redden vanmorgen.
Ik wens jullie een leuke rit toe :]

Maakt niet uit peter. Jeroen vertelde al dat je mogelijk nog op bed zou liggen.

Was gezellig mannen, nogmaals mijn excuus voor de navigatie, toch nog ff induiken.
Maar eten was goed, pff halve koe opgegeten, haha, gelukkig ook nog droog gehouden.

Volgende ritje die ik ga plannen zal over de dijken gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan