MF-NL Nummerplaat :-)

Aspencade

MF veteraan
2 apr 2003
2.834
1
suffolk , virginia
vandaag heb ik van mijn vrouwtje een kadootje gekregen... :+

ze heeft voor mij een MF-NL nummerplaat aangevraagt, dus binnenkort kun je een foto verwachten van mijn motor met een MF-NL

Dus nu heb ik ook geen MF sticker meer nodig :+

vandaag heb ik van mijn vrouwtje een kadootje gekregen... :+

ze heeft voor mij een MF-NL nummerplaat aangevraagt, dus binnenkort kun je een foto verwachten van mijn motor met een MF-NL

Dus nu heb ik ook geen MF sticker meer nodig :+
nou die kan dan op je helm :+

Denk eerlijk gezegd niet dat je vaak gespot zult worden door mede MF-ers. Maar als ik ooit in de USA ben en ik zie een nummerplaat met MF-NL erin dan zal ik zeker een fotootje maken :)
Ben je trouwens niet bang dat die domme Yanks denken dat het staat voor Mother F***ing Netherlands? (Of een andere domme combinatie?)
Greetz
Martian

VET, waarom kunnen wij dat in nederland niet :(
Ik wil ook een persoonlijke plaat :(

(de nummerplaat van mijn vader begint btw wel met MF, maar das toeval (ik jaloers))

Toch wel grappig om zo'n nummerplaat gewoon aan te kunnen vragen. :)

Mijn nummerplaat begint trouwens ook niet met MF, maar met MJ. Toeval wil dat dat ook mijn initialen zijn, dus zo erg vind ik het niet. ;)

Mijn nummerplaat begint ook met een M en ik rijd Motor! Toevallig he? of...eh..toch niet.. Lamaar.. ;)

Maar wel gaaf dat je daar je eigen nummerplaatcombi kan uitzoeken. En een geweldig cadeau ook!

in belgie kan je ook gepersonaliseerde nummerplaten aanvragen. Voor een motor moeten ze echter altijd met "M" beginnen en de vorm MMM-999 volgen (drie letters, drie cijfers). Kost 250 euro :r iets te veel naar mijn goesting, anders had ik wel MSR750 of MST916 of zo aangevraagd :+

Goede morgen allemaal ,

Leuk hoor Aspencade , zo'n persoonlijk kenteken . Ik heb jaren op Malta gewoond , en daar kan je ook een eigen kenteken aanvragen , zolang het maar uit drie cijfers en drie letters bestaat (MMM-999) . Ik vind het wel een leuk idee van jouw vrouw om je zoiets kado te geven .... proficiat !!

Groetjes uit Brabant : Willem

Terug
Bovenaan Onderaan