MF, nu en de toekomst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, altijd wel gedacht dat het goed moest komen......daarvoor is het een te goed forum! Dude en maatjes....SUCCES EN HULDE! :}
 
Mijn geld voor merchandise toevertrouwen aan Sigma, jaja en mijn buurman is de paus 8-)
 
Klinkt goed! Ben benieuwd naar de plannen en zal de M-F stand zeker opzoeken op de motorbeurs (staat er dan een M-F stand?)
 
Duidelijk verhaal!

Succes...

Ga jij een beetje MIJN kleur jatten jah?! :(
Noujah, PINK RULES! :)

ontopic: dit klinkt eindelijk eens echt goed jongens!
Aangezien ik een tijdje geld heb doorgesluist voor tweakers.net heb\'k hier toevallig ervaring in: een belg kan naar een buitenlands bankrekening nummer overschrijven voor het niet achterlijk hoge bedrag van 5 euro ofzo. Moet je wel een hoop gegevens hebben van de bestemmeling zoals de BIC-code van die bank maar dit is nu niet bepaald de moeite. Gewoon effe info vragen bij je bank dus :)
Voor Nederland is een bankrekeningnummer (in NL) nodig van 9 of 10 cijfers. Postgiro kan dus niet.
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 13 januari 2003 22:53 schreef duderuud het volgende:
Iig willen we Revolution, Maximum, Niels, DeGroteMuis, Helldesker en FrE-bLaDe bedanken voor het goede werk dat ze verricht hebben op het forum.
[me]HELLdesker vraagt zich af wie die Helldesker is...[/me]
 
Reclame
We gaan voorlopig geen reclame meer maken voor MF. We denken dat het niet nodig is. De meeste nieuwe users komen toch via mond op mond reclame. Eventuele stands op beurzen zullen meer bedoeld zijn als ontmoetingsplek voor users als voor promotie. We gaan dus niet actief streven naar verdere groei van het forum, hoewel nieuwe users natuurlijk, zoals altijd, van harte welkom zijn.
Gewoon als iemand zijn eigen site of wat dan ook heeft, een link naar het MF zetten(ik heb dat bijv. ook gedaan) ;)
 
Is het voor voor Motor-Forum niet mogelijk in Belgie een rekening te openen????
ze hebben daar toch wel een Abn of Rabo bank???
( Al mijn leveranciers \"over de grens\" hebben in nederland een rekening, lekker makkelijk voor de nederlandse klanten.... ) Andersom werkt dat dan toch ook???
( kosten voor overmaken naar het buitenland is zelfs met
Telebankieren nog € 6,50 :?


het quoten is niet helemaal goed gegaan.... dit gaat dus over Help de Belgen :) aan een motor-forum.nl T-shirt, sticker of eh eh.... nou ja.... van hun geld af :z
 
Mannen, bedankt voor alle moeite en heel veel suc6 gewenst. Hoewel ik hier nog niet zo lang \"meedraai\", kan ik nu al zeggen dat deze site SUPER is. Bezoek hem dan ook als het even kan elke dag.

Keep up the good work!!! :} :} :} :} :} :}
 
Jullie besteden kennelijk veel tijd om dit forum te laten bestaan.
Welbedankt daarvoor, ik heb iig al veel uurtje lol gehad op het forum. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan