MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo dan, er is weer activiteit? :o

Was gistermiddag even maximaal aan de conditie aan 't werken dus had er toch geen zin meer in gehad :+
 
Gistermiddag rondje noord twente gedaan, dat was echt een slalom cursus.. Man man man wat een volk op de achterafwegen. Fietsers, wandelaars, wielrenners, campers en ander gajes..

Was dus beter geweest om bij de Shell even in de heg te hangen, maarja beetje sneaky niks aankondigen hier.. :o
 
Laatst bewerkt:
Gistermiddag rondje noord twente gedaan, dat was echt een slalom cursus.. Man man man wat een volk op de achterafwegen. Fietsers, wandelaars, wielrenners, campers en ander gajes..

Was dus beter geweest om bij de Shell even in de heg te hangen, maarja beetje sneaky niks aankondigen hier.. :o
Jep het was extreem druk gisteren. Ook in de bossen wel. Gelukkig maar één andere fietser op het mountainbikeparcours tegengekomen bij Hulsbeek :).
 
Dan toch naar Drenthe gaan...gisteren langs de dorpen met hun bekende brinken, maar viel mee met andere weggebruikers mee. Fietsers gaan over de separate fietspaden danwel de hei (Dwingeloo) op....

Hierna naar Giethoorn gegaan, daar was het wel druk...maar voordeel met de motor is dat je hem overal neer kunt plempen.
 
Gistermiddag rondje noord twente gedaan, dat was echt een slalom cursus.. Man man man wat een volk op de achterafwegen. Fietsers, wandelaars, wielrenners, campers en ander gajes..

Was dus beter geweest om bij de Shell even in de heg te hangen, maarja beetje sneaky niks aankondigen hier.. :o
Breek me de bek niet open :/ Wat een ergernis gisteren op de weg, was weliswaar in auto onderweg (Groningen - Goor) maar op nationale(NL/DE)sleurhutten en fietsendrager dag is dat vanaf Hoogeveen geen pretje. Snelheden variërend van 50-110 km/h en dat elke minuut zo ongeveer. Caravans die er net nog even voor glippen terwijl er achter je niemand rijdt en als toetje dat belachelijke stoplicht bij de A35 afslag Wierden/Rijssen dat op rood springt terwijl ik de enige auto in de wijde omgeving ben... |(
 
Gistermiddag rondje noord twente gedaan, dat was echt een slalom cursus.. Man man man wat een volk op de achterafwegen. Fietsers, wandelaars, wielrenners, campers en ander gajes..

Was dus beter geweest om bij de Shell even in de heg te hangen, maarja beetje sneaky niks aankondigen hier.. :o
Spontane actie, niemand geloofde dat Bouw gisteren weer ging rijden, dus dat wouden sommige mensen met eigen ogen zien :+
 
Ik ben om half 10 weg gegaan en was om half 1 thuis. Rondje DL gedaan en waren net optijd terug, rond 12 uur begon het drukker te worden op de weg.

27405567047_7a2da8fbf0_b.jpg

28403342538_16f3a8dc07_b.jpg

41555316464_28f2684e79_b.jpg


Mjah, maar daar had ik niet helemaal de tijd voor.
Balen zeg.
 
Fietsers, wandelaars, wielrenners, campers en ander gajes..

En wat vonden die er dan van dat er zo'n motorfiguur op hun achterafweggetjes rondknoerde , Maarten P.

Ik blijf liever weg van die geitenpaadjes, die zijn geschikt en gemaakt voor geiten en niet voor motoren.
 
Laatst bewerkt:
Fietsers, wandelaars, wielrenners, campers en ander gajes..

En wat vonden die er dan van dat er zo'n motorfiguur op hun achterafweggetjes rondknoerde , Maarten P.

Ik blijf liever weg van die geitenpaadjes, die zijn geschikt en gemaakt voor geiten en niet voor motoren.

Hun achteraf weggetjes? Ik betaal er in ieder geval nog wegenbelasting voor. :+


Wat moet ik dan? De A35 12x op en neer?
 
Ga volgende keer maar eens mee met de motorclub uit Geesteren, Duitsland in. Heerlijke lange doordraaiers op 100 km wegen, lekker sturen op de 80km wegen, (geen fietsers op de weg of die verrekte mountainbikers die als dollen zonder uit te kijken opeens uit het bos komen of van die autootjes met twee identieke fietsjes achterop ) , en de rit van 270 kilometer inclusief lunch van een uurtje in 4 uurtjes doen,dan heb je ook nog wat aan de middag.
Het was voor mij een verademing, gewoon motorrijden, anders kan je ook wel met de speedelec fiets eropuit. Niet dat daar wat mis mee is, maar het is geen motorrijden, met gemiddeld 40 km/uur.
En je hindert in Duitsland ook nog eens niemand.

Ik wil niemand zijn plezier ontzeggen, maar wat is nu de lol om zondagsmiddags over de IJsseldijk te rijden tussen fietsers en voetgangers met kinderwagens? Of over een Drents klinkerweggetje waarbij de volgende dag je tandarts de boel mag controleren ?


Hun achteraf weggetjes? Ik betaal er in ieder geval nog wegenbelasting voor. :+


Wat moet ik dan? De A35 12x op en neer?
 
Fietsers, wandelaars, wielrenners, campers en ander gajes..

En wat vonden die er dan van dat er zo'n motorfiguur op hun achterafweggetjes rondknoerde , Maarten P.

Ik blijf liever weg van die geitenpaadjes, die zijn geschikt en gemaakt voor geiten en niet voor motoren.
Euh, dat zijn de leukste weggetjes om te rijden... |(
Hun achteraf weggetjes? Ik betaal er in ieder geval nog wegenbelasting voor. :+


Wat moet ik dan? De A35 12x op en neer?
:^ |( |(
 
Ga volgende keer maar eens mee met de motorclub uit Geesteren, Duitsland in. Heerlijke lange doordraaiers op 100 km wegen, lekker sturen op de 80km wegen, (geen fietsers op de weg of die verrekte mountainbikers die als dollen zonder uit te kijken opeens uit het bos komen of van die autootjes met twee identieke fietsjes achterop ) , en de rit van 270 kilometer inclusief lunch van een uurtje in 4 uurtjes doen,dan heb je ook nog wat aan de middag.
Het was voor mij een verademing, gewoon motorrijden, anders kan je ook wel met de speedelec fiets eropuit. Niet dat daar wat mis mee is, maar het is geen motorrijden, met gemiddeld 40 km/uur.
En je hindert in Duitsland ook nog eens niemand.

Ik wil niemand zijn plezier ontzeggen, maar wat is nu de lol om zondagsmiddags over de IJsseldijk te rijden tussen fietsers en voetgangers met kinderwagens? Of over een Drents klinkerweggetje waarbij de volgende dag je tandarts de boel mag controleren ?
Lange doordraaiers met 100km/h :? :z
 
Je mag er 100, maar dat wil niet zeggen dat je niet wat harder kunt ! Maar ik wil niemand uitnodigen tot het oplopen van een bekeuring, die in Duitsland overigens niet duur zijn. Ik reed niet in de snelste groep, die versleten de kneesliders echt wel, maar in een groepje met 5 sportbikes die zo aardig waren om niet al te dol te doen zodat ik ze met de CBF1000 redelijk kon bijhouden .



Lange doordraaiers met 100km/h :? :z
 
Je mag er 100, maar dat wil niet zeggen dat je niet wat harder kunt ! Maar ik wil niemand uitnodigen tot het oplopen van een bekeuring, die in Duitsland overigens niet duur zijn. Ik reed niet in de snelste groep, die versleten de kneesliders echt wel, maar in een groepje met 5 sportbikes die zo aardig waren om niet al te dol te doen zodat ik ze met de CBF1000 redelijk kon bijhouden .
Je mist het punt volledig.. ieder zijn ding denk ik maar zo, de meeste hier hebben hun sporen verdiend in Nederland, Duitsland en ver daar buiten. En de één rijdt graag door (knallen), terwijl de ander al dan niet slalommend over de achteraf weggetjes in Twente en de Achterhoek rijdt (toeren). En alles wat daar tussenin zit. Zelf ben ik van mening dat als je er een paar vakanties in Oostenrijk, Italië en Zwitserland op heb zitten, het rijden hier en over de grens puur tijdverdrijf is, tot je weer naar de Alpen en Dolomieten mag :]
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan