MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik herinner me ook nog iemand met de circuit motor op de trailer achter de auto. Die waren ook redelijk in paniek. Belgen volgens mij.

Anyhow. Vandaag 300km gedaan, en wat denk je.... Geen yoghurt ijs bij vd poel...
En terecht :W
 
Gisteren nog even een rondje gereden. Van Oldenzaal richting Rossum, Beuningen, Tilligte, Ootmarsum, Oud Ootmarsum, Vasse, Tubbergen, Reutum en dan weer richting Oldenzaal. Blijft altijd leuk die binnenweggetjes
 
De route, in de avond, zoals je beschrijft is inderdaad ook een mooie gedeelte van Twente...ik pak regelmatig de wegen langs Singraven, Nutter Hooidijk, etc... :]
 
Gisteren nog even een rondje gereden. Van Oldenzaal richting Rossum, Beuningen, Tilligte, Ootmarsum, Oud Ootmarsum, Vasse, Tubbergen, Reutum en dan weer richting Oldenzaal. Blijft altijd leuk die binnenweggetjes
Daar heb ik pas (per ongeluk uiteraard :P ) ook gereden, idd een leuke omgeving :Y
 
Pak ook de weg Rossum/Beuningen/de Lutte....Reutum/Vasse..... :]

En zo zijn er vele mooie wegen hier.

Is ook een reden waarom ik totaal geen behoefte heb om in het westen te rijden terwijl je hier veel beter kunt ‘vermaken’....wellicht de enige nadeel vanwege de vele drempels maar dat wordt nu gecompenseerd door de zachtere vering vd VFR...
 
Laatst bewerkt:
Als ik meer dan 1 of 2 uurtjes tijd heb om te rijden ga ik toch vrijwel altijd duitsland in, 100 in plaats van 60, en bijna geen drempels. heerlijk.
 
Oh...nog geen last van...stuurt met de BT016 Pro lekker strak....voor mijn doen dan. Iig nog geen elnkele moment gehad van dat hij deint ofzo...zoals vroeger mijn Honda cb500 had..

De 888 stuurt met zijn hyperpro vering retestrak......dat verschil merk ik zelfs nog....gewoon op rails maar ja, is ook minder comfortabel.....
 
Als ik meer dan 1 of 2 uurtjes tijd heb om te rijden ga ik toch vrijwel altijd duitsland in, 100 in plaats van 60, en bijna geen drempels. heerlijk.
Dat is wel zo....vorige week binnendoor naar Assen TT circuit geweest....Balkbrug/Ruinen/Dwingeloo...maar op een gegeven moment werd ik pissig van....ben maar de A28 opgereden anders duurde me het te lang...op de terugweg bij Ommen binnendoor gegaan via Lemele...berg eo.

Kreeg het aan stok daar op de berg met een snuggere brommerrijder die zijn brommer op nog 20cm van mijn motor ongevraagd parkeerde...ruimte zat daar maar nee, moest pal naast de mijne. Toen ik klaar was met mijn ijsje heb ik ongevraagd de brommer opgetild en opzij geschoven. Kreeg commentaar ook nog..... _O-
 
Laatst bewerkt:
Als ik meer dan 1 of 2 uurtjes tijd heb om te rijden ga ik toch vrijwel altijd duitsland in, 100 in plaats van 60, en bijna geen drempels. heerlijk.
:^

's Avonds wil ik wel eens rondje in NL doen(Weerselo, Denekamp etc), maar verder alleen maar in DL.
 
Pak ook de weg Rossum/Beuningen/de Lutte....Reutum/Vasse..... :]

En zo zijn er vele mooie wegen hier.

Is ook een reden waarom ik totaal geen behoefte heb om in het westen te rijden terwijl je hier veel beter kunt ‘vermaken’....wellicht de enige nadeel vanwege de vele drempels maar dat wordt nu gecompenseerd door de zachtere vering vd VFR...
Nooit last van drempels, alleen het anti slip lampje gaat soms branden O-)
Maar Beuningen - De Lutte is niet meer de racebaan van weleer...
 
Rij vaak richting de Achterhoek, daar liggen veel minder drempels dan in Twente. Zeker hier in de gemeente zijn ze in staat om op elke rechte 100 meter zo'n ding te plaatsen. Is iemand heel rijk van geworden.
 
Rij vaak richting de Achterhoek, daar liggen veel minder drempels dan in Twente. Zeker hier in de gemeente zijn ze in staat om op elke rechte 100 meter zo'n ding te plaatsen. Is iemand heel rijk van geworden.


_O- _O- _O- _O-

Nou erg veel drempels hier :N :N _O-

Woon hier nu sinds kort en kom uit omgeving Rdam , als je drempels flitspalen etc wil moet je daar zijn :Y _O- _O- _O-

Zeur niet man _O- :W |(
 
Pak ook de weg Rossum/Beuningen/de Lutte....Reutum/Vasse..... :]

En zo zijn er vele mooie wegen hier.

Is ook een reden waarom ik totaal geen behoefte heb om in het westen te rijden terwijl je hier veel beter kunt ‘vermaken’....wellicht de enige nadeel vanwege de vele drempels maar dat wordt nu gecompenseerd door de zachtere vering vd VFR...
Het rijden is hier idd een stuk leuker dan in het westen ja, dat is een ding wat zeker is _O- :P
 
Tussen Hengelo en de Lutte gaat t gas erop })

na deventer ook dan begint 130 en weet ik dat ik bijna "thuis" ben *D
 
Ik heb gemerkt dat je ook met originele uitlaten en 60km/h ook kunt genieten...openbare weg is geen racecircuit.. :+

Ik word oud.... _O-
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig heb ik de pech vooral op doordeweekse dagen te rijden.. scheelt een hoop geflits op de populaire routes


Hier net zo , bijna iedere dag voor 12.00 thuis , dus geregeld ritje doen :Y :]

of heerlijk toeren of lekker knallen (knallen doe ik alleen als ik alleen ben)

Afgelopen maandag nog ff binnendoor naar Zwolle op en neer :] :] :] geen snelweg of N-weg gezien :] 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan