MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

:o

Wil je succes gewenst worden met de verkoop? Of heb je hem alleen te koop staan om Fonne tevreden te stellen, maar wil je hem stiekem gewoon houden? :+

En verhuisd? :?
Neej, ik wil dat je hem koopt, of op z'n minst iemand naar me toe stuurt die hem koopt.:Y

En neej, niet verhuisd, maar hij staat in Ootmarsum
 
Klopt, daarom wordt ie ook verkocht, ik verkoop alleen topkwaliteit!:+
Die triple blijft dus nog wel ff..

edit: Oei! bijna een foutje, ik bedoel natuurlijk de Triumph, de XSR is natuurlijk ook een triple, maar duidelijk uit een andere klasse!
 
Laatst bewerkt:
suc6 met de verkoop , nette machine, nette prijs, denk dat ie wel snel verkocht zal zijn.
denk alleen dat je spijt gaat krijgen
 
BMW R1200GS 2011_ (24).jpg


kan zeggen dit loopt en gaat als een kogel ,

heb een nieuwe ruit gemonteerd, het gekke is afhankelijk van de wind , ene moment denk ik heerlijk stil en dan weer gebulder en alles.
nog maar wat rond rijden en experimenteren met de afstellingen
 
Overigens heb ik niet echt geklaagd volgens mij. Meer geobserveerd. Dus... Anders nog nieuws?
 
Ik vond het nog wel meevallen.
Textiel aan en hadvatverwarming aan, dan gaat het best. :]
Het scheelt natuurlijk wel dat ik veel tupperware op de brommer heb.
Maar het mag wat mij betreft ook nog wel een beetje warmer worden.
 
Bekijk bijlage 1623519

kan zeggen dit loopt en gaat als een kogel ,

heb een nieuwe ruit gemonteerd, het gekke is afhankelijk van de wind , ene moment denk ik heerlijk stil en dan weer gebulder en alles.
nog maar wat rond rijden en experimenteren met de afstellingen
Dat wisselende effect hangt volgens mij ook af vanuit welke hoek de wind komt.
Met wind vanaf de zijkant heb je soms meer last met een hoge ruit dan met een lage.
Maar goed, daar wen je ook wel weer aan.8-)
 
Overigens heb ik niet echt geklaagd volgens mij. Meer geobserveerd. Dus... Anders nog nieuws?
Nog nieuws?
Ja, maar dat zou motor gerelateerd nieuws zijn.
Ik twijfel nog of ik dan niet eerst een waarschuwing moet plaatsen.:P

Niks bijzonders overigens, ik heb de achtervering van de fjr vervangen, dus die is nieuw.8-)
 
Ik vond het nog wel meevallen.
Textiel aan en hadvatverwarming aan, dan gaat het best. :]
Het scheelt natuurlijk wel dat ik veel tupperware op de brommer heb.
Maar het mag wat mij betreft ook nog wel een beetje warmer worden.
Onder de 15 valt niet mee, daarboven gaat.....20 is het betere werk...
 
Nog nieuws?
Ja, maar dat zou motor gerelateerd nieuws zijn.
Ik twijfel nog of ik dan niet eerst een waarschuwing moet plaatsen.:P

Niks bijzonders overigens, ik heb de achtervering van de fjr vervangen, dus die is nieuw.8-)
Motorgerelateerd: ik heb in 2021 en tot op heden weinig gereden, slechts één keer getankt....en mijn motor maat heeft nog geen meter gereden.

Enige wat we gezamenlijk gedaan hebben is BT intercom met nieuwe SW ge-update en werkend gekregen.
 
Overigens ben je aardig druk met het updaten van allerlei elektronische apparaten die je in huis hebt, laptops, tv, camera etc....._O-
 
Overigens heb ik niet echt geklaagd volgens mij. Meer geobserveerd. Dus... Anders nog nieuws?
Ah ja, als je het zo zegt... Ik ging er standaard al vanuit dat je klaagt, dus vandaar :+ kan ook niet echt zeggen dat ik er echt bij ben de laatste tijd, er is inderdaad nog anders nieuws...

eind januari is er bij mij een uitzaaiing van een eerdere melanoom gevonden. Meegedaan aan een studie, eerst immuuntherapie en daarna operatie. Operatie was 2,5 week geleden, wond van boven mijn oor, via hals, naar begin borstkas. Ging allemaal wel goed, maar een week geleden begon de wond te ontsteken. Via huisartsenpost en spoedpost toch in het ziekenhuis in Amsterdam terechtgekomen, waar ik nu nog lig. Ontstekingen zijn weg, maar ik zit nog met 2 open wonden, een achter oor en gat in mijn hals. Ik mag niet eerder weg hier dan wanneer er een teken is dat het uit zichzelf gaat dichtgroeien, of na een 2e operatie waarbij er spier en huid getransplanteerd moet worden...

Verder niks nieuws te melden eigenlijk.... Oja, nog niet op de Mille gereden, moet eerst de voorvork nog laten reviseren -O-
 
Ah ja, als je het zo zegt... Ik ging er standaard al vanuit dat je klaagt, dus vandaar :+ kan ook niet echt zeggen dat ik er echt bij ben de laatste tijd, er is inderdaad nog anders nieuws...

eind januari is er bij mij een uitzaaiing van een eerdere melanoom gevonden. Meegedaan aan een studie, eerst immuuntherapie en daarna operatie. Operatie was 2,5 week geleden, wond van boven mijn oor, via hals, naar begin borstkas. Ging allemaal wel goed, maar een week geleden begon de wond te ontsteken. Via huisartsenpost en spoedpost toch in het ziekenhuis in Amsterdam terechtgekomen, waar ik nu nog lig. Ontstekingen zijn weg, maar ik zit nog met 2 open wonden, een achter oor en gat in mijn hals. Ik mag niet eerder weg hier dan wanneer er een teken is dat het uit zichzelf gaat dichtgroeien, of na een 2e operatie waarbij er spier en huid getransplanteerd moet worden...

Verder niks nieuws te melden eigenlijk.... Oja, nog niet op de Mille gereden, moet eerst de voorvork nog laten reviseren -O-
Potdikke zeg, dat is niet leuk.
Nu snap ik ook meteen dat je hebt geleerd om minder te klagen over de zaken die er niet zo toe doen.

Heel veel beterschap en sterkte de komende tijd.
Ook voor het thuisfront natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan