MF-Oost #163 - 'De Tex is dood, lang leve de Shell'

B45028D1-6F64-42DE-A8C3-A6352ACB591C.jpeg
Dat ga jij toch doen, kan Dennis stukkie toeren ;)
Kijk, Koen snapt functie “chef monteur” nog niet helemaal volgens mij.. (ookal is die functie al veel uitgebreider geworden met helpen stoepkrijten etc 😎💪)
 
Weet je dat zeker?

Het zou vandaag ook gaan regenen, maar zojuist ben ik teruggekomen van een rit naar Zutphen (motorkleding centre) ....geen spatje regen onderweg. Hoe het vanavond is, geen idee...

je heb gelijk het kan nog 3 x veranderen
 
Vraagje ik ben op de K23 bij Lage geflits , vol van voren,, wat een rode harde flits was dat niet normaal ..
is dat nog zo'n oude die alleen van voren flitst ? of zo'n nieuwe die dubbele foto's maakt ? heb maar 1 flits gezien.
ik reed ongeveer een km 10 km te hard dus zo vreselijk duur is het ook weer niet max € 25,-
 
Vraagje ik ben op de K23 bij Lage geflits , vol van voren,, wat een rode harde flits was dat niet normaal ..
is dat nog zo'n oude die alleen van voren flitst ? of zo'n nieuwe die dubbele foto's maakt ? heb maar 1 flits gezien.
ik reed ongeveer een km 10 km te hard dus zo vreselijk duur is het ook weer niet max € 25,-
Potverdopje Dion, kan echt niet dit.
Daar gaat je brandstofverbruik natuurlijk wel van omhoog. ;)
Geen idee of hij beide kanten pakt.
Denk dat je geluk hebt.
Zat je wel met een smile op de motor?
 
het lijkt erop dat we het voorlopig wel droog houden *O* ( pas achterin de middag wat regen )

zouden er mensen zijn die zin hebben vanmiddag sinds lange tijd naar de Shell/Tex te komen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan